החיבור בין המנכ"לים לא עובד: עמית לבני פורש מגיתם
3 שנים לאחר שנכנסו לתפקידם ביחד, כמחליפים של מיכל המאירי, עמית לבני פורש מתפקידו כמנכ"ל משותף בגיתם BBDO ומשאיר את כסא המנכ"ל לעדו הרטוב שינהל את המשרד באופן עצמאי.
בהודעה שהוציאו היום לבני והרטוב הם אינם מסתירים את הסיבה המרכזית לפרידה ומסבירים כי מדובר בפערים בלתי ניתנים לגישור ביניהם. במילים אחרות, הכימיה שהייתה בין הרטוב ולבני בתחילת דרכם כבר אינה קיימת, ובחודשים האחרונים ניכר כי הרטוב הופך לדומיננטי יותר ויותר כשלבני משאיר לו את מרכז הבמה - כעת הפרידה הופכת לרשמית.
לדברי לבני: "מנכ"לות משותפת, על מנת שתצליח, מצריכה תעצומות נפש גבוהות מצד שני השותפים. עד נקודה מסוימת כך היה ביני לבין עדו. אולם עם הזמן ועם ההצלחה, נוצרו פערים בלתי ניתנים לגישור שהובילו לצורך בפרידה. אני מבחינתי מיציתי את חיי בענף הפרסום ואני משוכנע שגיתם BBDO ערוכה כיום מקצועית ואנושית לאתגרי העתיד. אני בוטח ומאמין שגיתם תמשיך לצמוח גם בשנים הבאות תחת ניהולו של עדו הרטוב".
משה תאומים, יו"ר קבוצת גיתם BBDO: "עמית לבני הוא מקצוען הניחן בשילוב נדיר של יכולת ניתוח אינטלקטואלית ברמה גבוהה וכושר ביצוע. תכונות אלו מועצמות בזכות מרכיבי האישיות הנדירים שלו ובראש וראשונה בסגנונו השקט והחברי ובמנהיגות שהוא מפגין כלפי סביבתו. עמית יהיה תמיד חבר ועמית למשפחת גיתם BBDO ולי באופן אישי״.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לבני החל את דרכו המקצועית בגיתם בשנת 1993, לאחר 12 שנות שירות בחיל הים כקצין ימי וכמפקד ספינת טילים. כמנהל בכיר בגיתם וכסמנכ"ל המשרד היה לבני בין מובילי המעבר של גיתם בשנות ה- 90 לעידן הטלוויזיה המסחרית, לחיבור עם BBDO ולצמיחת האינטרנט.
ב-2003 גויס לבני מחדש לצה"ל ביוזמת הרמטכ"ל דאז יעלון ושימש במשך 3 שנים כסגן דובר צה"ל וראש המחלקה האסטרטגית בדרגת אלוף משנה. ב-2006 מונה לראש אגף השיווק של אל על תוך שהוא מוביל בין השאר את התהליך שהביא לזינוק מטאורי במכירות הישירות באינטרנט.
בהמשך פעל במשך כשנתיים כיועץ לממשלות וראשי מדינות בעולם במאבקים פוליטיים ומסחריים. בשלהי 2012 חזר לגיתם ומונה למנכ"ל חברת הבת BBDO IM במקומו של עדו הרטוב אשר עבר לשמש כמשנה למנכ"לית משרד הפרסום באותו הזמן. לאחר שנה בה הוביל את BBDO IM לצמיחה מואצת החליטו בעלי המשרד למנות במשותף את לבני והרטוב למנכ"לים על קבוצת גיתם כולה. לבני והרטוב ניהלו באופן ישיר את משרד הפרסום ובאמצעות מנהלי משנה את שאר יחידות הקבוצה - חברת היח"צ פורטר נובלי, IM, חברת המדיה TMF, Content ועוד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- 5.חן 10/01/2017 13:23הגב לתגובה זוהמגיע לכל בורג במערכת גם לתקציבאים הקטנים ביותר.
- 4.ליבני הלבנה 02/01/2017 16:09הגב לתגובה זוקרח לא הייתי קונה ממנו. נקניק חסר עמוד שידרה. פעם אפילו דלי מישהו להודיע למזכירה האישית שלו שהיא מפוטרת....לא היו לו ביצים ויושרה לומר לה בעצמו
- מנחם 03/01/2017 16:14הגב לתגובה זווואו איזה שקרן נבלה
- 3.תותח! שיהיה הרבה בהצלחה (ל"ת)דוצניק 01/01/2017 23:13הגב לתגובה זו
- 2.לקוחה 01/01/2017 16:44הגב לתגובה זואדם מוכשר, יצירתי, איש עבודה וחזון. חבל
- 1.מנש 01/01/2017 14:53הגב לתגובה זוברוך שפטרנו! כאילו חסרים לנו מנהלי קריאייטיב
- דודידו 01/01/2017 19:59הגב לתגובה זועמית זה הדבר הכי טוב שהיה לגיתם להציע. בלעדיו סתם משרד שבלוני ולא מעניין
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
