מאסטר שף
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

'מאסטר-שף' ממשיכה להפגיז; 8% להפסד של ברצלונה

ריאליטי הקולינריה של קשת ממשיך להינות מיותר מ-30 נקודות בכל פרק. המשדר 'מתים מאדישות' של אורלי וגיא קיבל 7.4%, אבל בהמשך הפריים של 10 התדרדר ל-2.5%
אלכסנדר כץ | (1)

מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) הניבה אמש (יום ג') 30.6% ו-813 אלף צופים, וממשיכה להינות בכל פרק מיותר מ-30 נקודות רייטינג – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כלל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הניב משחק ליגת האלופות בו הפסידה ברצלונה למנצ'סטר סיטי (ערוץ הספורט) 8.2%.

 

בערוץ 10 קיבל המשדר המיוחד מתים מאדישות של אורלי וגיא 7.4%, ולאחריו 2 פרקים בשידור חוזר של 'לה פמיליה' 4.2% ו-2.5% בלבד בפריים-טיים!!!.

 

בהמשך שידור חוזר של 'הכי טעים בעולם' (קשת, ערוץ 2) רשם 15.4%, ושידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 7.3%. 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6%, 'הצינור' (ערוץ 10) זכתה ב-4.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 5.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.4%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.7%. מנגד הניבה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 7.7%. 'המוסף' (ערוץ 1) ניפקה 2.4%. 

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 21.5%, מול 8.5% ל'חדשות 10' ו-4.4% ל'מבט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דוד 03/11/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    אני קצת חצוי מצד אחד זה לא טור פרשנות אלא טור על הרייטינג של התוכניות אבל בכל זאת אני אגיד שמאד נהנתי מהפרק האחרון בעיקר את לירון המקצוענית אבל גם האודישן הקורע מצחוק של איתי הפרק הכי מעניין עד עכשיו בעונה הנוכחית
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.