טרה במהלך מדליק: "מצניחה" קופון בדיוק בכתובת שלכם - באמצעות גוגל סטריט ויו
לרגל השקת הגבינה הלבנה החדשה של טרה מ-100% רכיבים טבעיים, יוצאת החברה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA במהלך קופונים ייחודי ומתקדם המבוסס על הטכנולוגיה של פלטפורמת גוגל סטריט ויו.
בחברה אומרים כי המהלך הופך את פעילות הפצת הקופונים לאירוע חוויתי היוצר אינגייג'מנט אמיתי עם קהל היעד ומביא את הקונספט שהוצג גם בסרט, על פיו הגבינה החדשה מגיעה ל-100% מהבתים בישראל בדרך מפתיעה עבור הצרכן. זה גם הקו שאפיין את סרטון הפרסומת של טרה שעלה לאוויר לפני כשבוע.
במסגרת הפעילות ניתן לשלוח קופון הנחה לכל כתובת הנמצאת בפלטפורמת המפות של גוגל סטריט ויו ולקבל סרטון וידאו המצניח גבינה לבנה מול פתח הבית כפי שהוא נראה במצלמות של גוגל. גם אנחנו באייס בדקנו את זה - וזה עובד!!! הנה הלינק למהלך.
- הצביעות של היצרנים והיבואנים נמשכת - המטרה: תמיד להעלות מחירים
- הסכנה של המטבעות המיוצבים בעזרת אלגוריתם והתעלמות הרגולטור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 7.בוריס 27/05/2016 01:45הגב לתגובה זונעשה כבר לחברת ביטוח עם חייזר שמרסק לך תבית // נעשה לחברת נייר טואלט ארוך במיוחד שמכסה לך תבית // ומאז עברו כמה שנים טובות איזה שיט חדשני עאלק עובדים על לקוחות בעיניים.
- 6.פחחחחח 26/05/2016 16:02הגב לתגובה זומדויק? חדשני? לעשות שכבות גרועות על סטריט וויו היה חדשני לפני 6 שנים. גימיק כל כך ישן בלי שום ערך לצרכן או למותג. העיצוב, ההנפשה, הפיתוח - הכל נראה כמו דיגיטל של 2007. תעשו באנרים, עדיף.
- 5.אלרגי ללקטוז 26/05/2016 15:23הגב לתגובה זועשוי רע. עובד רע. משאיר טעם רע. חוצמזה הכל טוב
- 4.הראשון בבידור 25/05/2016 19:21הגב לתגובה זוהעתקה חלשה מאוד של קמפיין ציטוס פרוייקט טי פי.
- 3.מזעזע 25/05/2016 19:14הגב לתגובה זומעבר לעובדה שזה מהלך נדוש בגרפיקה זולה, מה הקשר בין הפעילות (מצנח, גוגל סטריט וויו) והמסר (רכיבים טבעיים). איפה הפלנינג? איפה הקרייאיטיב? איפה הלקוח?
- 2.אחלה מהלך (ל"ת)שיר 25/05/2016 18:57הגב לתגובה זו
- 1.ז'וז'ו חלסטרה 25/05/2016 18:42הגב לתגובה זומה זה החרטה הזה? פעילות תת רמה, לא עובדת מהמובייל עיצוב בשקל תשעים, מה קורה יהושע? לא הולך לכם עם הדיגיטל?

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.