צילום: צילום מסך
טרה במהלך מדליק: "מצניחה" קופון בדיוק בכתובת שלכם - באמצעות גוגל סטריט ויו
המחלבה השיקה גבינה לבנה מ-100% רכיבים טבעיים, ויוצאת באמצעות משרד יהושע TBWA במהלך המתבסס על הטכנולוגיה של גוגל ומאפשר לכל הגולשים לקבל הנחה
לרגל השקת הגבינה הלבנה החדשה של טרה מ-100% רכיבים טבעיים, יוצאת החברה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA במהלך קופונים ייחודי ומתקדם המבוסס על הטכנולוגיה של פלטפורמת גוגל סטריט ויו.
בחברה אומרים כי המהלך הופך את פעילות הפצת הקופונים לאירוע חוויתי היוצר אינגייג'מנט אמיתי עם קהל היעד ומביא את הקונספט שהוצג גם בסרט, על פיו הגבינה החדשה מגיעה ל-100% מהבתים בישראל בדרך מפתיעה עבור הצרכן. זה גם הקו שאפיין את סרטון הפרסומת של טרה שעלה לאוויר לפני כשבוע.
במסגרת הפעילות ניתן לשלוח קופון הנחה לכל כתובת הנמצאת בפלטפורמת המפות של גוגל סטריט ויו ולקבל סרטון וידאו המצניח גבינה לבנה מול פתח הבית כפי שהוא נראה במצלמות של גוגל. גם אנחנו באייס בדקנו את זה - וזה עובד!!! הנה הלינק למהלך.
- 7.בוריס 27/05/2016 01:45הגב לתגובה זונעשה כבר לחברת ביטוח עם חייזר שמרסק לך תבית // נעשה לחברת נייר טואלט ארוך במיוחד שמכסה לך תבית // ומאז עברו כמה שנים טובות איזה שיט חדשני עאלק עובדים על לקוחות בעיניים.
- 6.פחחחחח 26/05/2016 16:02הגב לתגובה זומדויק? חדשני? לעשות שכבות גרועות על סטריט וויו היה חדשני לפני 6 שנים. גימיק כל כך ישן בלי שום ערך לצרכן או למותג. העיצוב, ההנפשה, הפיתוח - הכל נראה כמו דיגיטל של 2007. תעשו באנרים, עדיף.
- 5.אלרגי ללקטוז 26/05/2016 15:23הגב לתגובה זועשוי רע. עובד רע. משאיר טעם רע. חוצמזה הכל טוב
- 4.הראשון בבידור 25/05/2016 19:21הגב לתגובה זוהעתקה חלשה מאוד של קמפיין ציטוס פרוייקט טי פי.
- 3.מזעזע 25/05/2016 19:14הגב לתגובה זומעבר לעובדה שזה מהלך נדוש בגרפיקה זולה, מה הקשר בין הפעילות (מצנח, גוגל סטריט וויו) והמסר (רכיבים טבעיים). איפה הפלנינג? איפה הקרייאיטיב? איפה הלקוח?
- 2.אחלה מהלך (ל"ת)שיר 25/05/2016 18:57הגב לתגובה זו
- 1.ז'וז'ו חלסטרה 25/05/2016 18:42הגב לתגובה זומה זה החרטה הזה? פעילות תת רמה, לא עובדת מהמובייל עיצוב בשקל תשעים, מה קורה יהושע? לא הולך לכם עם הדיגיטל?