פורח אחרי רשות השידור: קמפיין שני לגרטל - יקבל 100 אלף ש' עבור פרסום לבריכות
שדרן הספורט המיתולוגי משה גרטל קוטף קמפיין נוסף. גרטל יוביל את קמפיין הקיץ של מותג הבריכות הביתיות הבינ"ל Bestway ועל פי הערכות יקבל עליו כ-100 אלף שקלים.
גרטל בן ה-70 היה אלוף ישראל בשחייה בצעירותו, ועדיין אלוף ישראל ושיאן ישראל בשחייה בכל המשחים בסגנון חופשי, וקוטף מדליות באליפויות בינ"ל לשכבת הגיל שלו. הוא עבד עשרות שנים ברשות השידור כשדרן ספורט, עם התמחות בשחייה.
בקיץ 2013 פרש לפנסיה מרשות השידור, ומאז נראה כי הוא פורח. עם פרישתו כיכב בקמפיין ממשלתי לגיוון בתעסוקה עליו קיבל 38 אלף שקלים. הוא גם לקח חלק בשבוע שעבר בתכנית בובה של לילה של ערוץ הספורט, וכעת משתתף בקמפיין עבור הבריכות הביתיות.
הקמפיין של משרד הפרסום זרמון DDB יעלה הערב (יום א') בערוצים המסחריים, בדיגיטל וברשתות החברתיות, בעלות של כ-2 מיליון שקלים. הוא יכלול 2 סרטונים הומוריסטיים, שבאים להדגים את הקלות שבבניית הבריכות הביתיות ואת יתרונותיו של המותג Bestway שנמצא בבעלות בני הזוג שרון ויסמן וכוכי מרדכי.
הקמפיין גם מתקשר לאירוע גדול אחר - אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו שתתקיים בחודש אוגוסט. אחד ההיילייטים במשחקים האולימפיים היא בריכת השחיה, כאמור ענף ספורט שגרטל סיקר במשך שנים.
קרדיטים:
משרד פרסום: ZARMON DDB
סמנכ"ל קריאיטיב: אור לביא
קופי: אלעד גרין, עדי פרחי
ארט: פנינה קסטל
מנהלת לקוחות: מורן דרזי
סופרוויזר: אבישי תורג'מן
במאי: צחי פורטנוי
חברת הפקה: גרין פרודקשנס
- 3.דווקא קריאיטיב אדיר (ל"ת)ליאור 11/01/2017 21:30הגב לתגובה זו
- 2.חיים 08/05/2016 19:47הגב לתגובה זומה זה הכתבה הזאת?
- 1.מישהי מהתעשייה 08/05/2016 12:00הגב לתגובה זומה זה הדבר הזה?! קריאיטיב של ילד בן 6 בלי טיפת מחשבה. משרד פרסום שאבד עליו הכלח! מעניין לעוד איזה מפרסם הוא ייקח את גרטל להיות פרזנטור- כמו אסתי גינזבורג ל- 3 מותגים שונים של המשרד. מאז שהדר גולדמן עזב הם פשוט בצניחה.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.