משה גרטל Bestway
צילום: שוקה כהן
TV

פורח אחרי רשות השידור: קמפיין שני לגרטל - יקבל 100 אלף ש' עבור פרסום לבריכות

אחרי עשרות שנים ברשות השידור, בתקופת הפנסיה שלו פורח גרטל עם השתתפות ב'בובה של לילה' וקמפיין נוסף - עליו יקבל סכום נאה. צפו בסרטון
אלכסנדר כץ | (3)

שדרן הספורט המיתולוגי משה גרטל קוטף קמפיין נוסף. גרטל יוביל את קמפיין הקיץ של מותג הבריכות הביתיות הבינ"ל Bestway ועל פי הערכות יקבל עליו כ-100 אלף שקלים. 

גרטל בן ה-70 היה אלוף ישראל בשחייה בצעירותו, ועדיין אלוף ישראל ושיאן ישראל בשחייה בכל המשחים בסגנון חופשי, וקוטף מדליות באליפויות בינ"ל לשכבת הגיל שלו. הוא עבד עשרות שנים ברשות השידור כשדרן ספורט, עם התמחות בשחייה.

 

בקיץ 2013 פרש לפנסיה מרשות השידור, ומאז נראה כי הוא פורח. עם פרישתו כיכב בקמפיין ממשלתי לגיוון בתעסוקה עליו קיבל 38 אלף שקלים. הוא גם לקח חלק בשבוע שעבר בתכנית בובה של לילה של ערוץ הספורט, וכעת משתתף בקמפיין עבור הבריכות הביתיות.

 

הקמפיין של משרד הפרסום זרמון DDB יעלה הערב (יום א') בערוצים המסחריים, בדיגיטל וברשתות החברתיות, בעלות של כ-2 מיליון שקלים. הוא יכלול 2 סרטונים הומוריסטיים, שבאים להדגים את הקלות שבבניית הבריכות הביתיות ואת יתרונותיו של המותג Bestway שנמצא בבעלות בני הזוג שרון ויסמן וכוכי מרדכי.

הקמפיין גם מתקשר לאירוע גדול אחר - אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו שתתקיים בחודש אוגוסט. אחד ההיילייטים במשחקים האולימפיים היא בריכת השחיה, כאמור ענף ספורט שגרטל סיקר במשך שנים. 

 

 

 

קרדיטים:

משרד פרסום: ZARMON DDB

סמנכ"ל קריאיטיב: אור לביא

קופי: אלעד גרין, עדי פרחי

ארט: פנינה קסטל

מנהלת לקוחות: מורן דרזי

סופרוויזר: אבישי תורג'מן

במאי: צחי פורטנוי

חברת הפקה: גרין פרודקשנס     

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דווקא קריאיטיב אדיר (ל"ת)
    ליאור 11/01/2017 21:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חיים 08/05/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    מה זה הכתבה הזאת?
  • 1.
    מישהי מהתעשייה 08/05/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    מה זה הדבר הזה?! קריאיטיב של ילד בן 6 בלי טיפת מחשבה. משרד פרסום שאבד עליו הכלח! מעניין לעוד איזה מפרסם הוא ייקח את גרטל להיות פרזנטור- כמו אסתי גינזבורג ל- 3 מותגים שונים של המשרד. מאז שהדר גולדמן עזב הם פשוט בצניחה.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.