מנצלת מומנטום: HOT תעלה את הסדרה על רצח תאיר ראדה לאינטרנט - כדי להגדיל חשיפה
חברת הכבלים HOT החליטה להעלות את כל פרקי הסדרה צל של אמת, מי רצח את תאיר ראדה? לאתר האינטרנט של החברה. עד כה שודרה הסדרה בערוץ 8 של HOT, ובמהלך הנוכחי של החברה היא תוכל להגדיל את הצפייה בסדרה המדוברת והשנויה במחלוקת, כאשר גם אלה שאינם מנויי החברה יוכלו לצפות בה. הנה קישור לסדרה.
'צל של אמת' עלתה לשידור ב-26 במארס וזכתה עד כה ל-700 אלף צפיות ב-VOD. היא עוסקת בפרשת רצח הנערה מלפני עשור בעיר קצרין, ובהרשעתו ב-3 ערכאות של רומן זדורוב. בסדרה מועלים סימני שאלה לגבי ההרשעה, ומובאת עדות של אדם שטוען כי זוגתו בעבר סיפרה לו כי היא זו שרצחה את ראדה.
הסדרה מעוררת הדים ציבורים רחבים, ובין היתר זכתה למתקפה קשה של נשיאת בית המשפט העליון השופטת מרים נאור ושל פרקליט המדינה שי ניצן, שתקף את הסדרה בכנס לשכת עורכי הדין באילת. "בלב הסדרה עדות שהוצגה כחדשה, אולם נבדקה ונשללה שנים קודם לכן", אמר ניצן. "לאותו האדם לא הפריע לגור 6 שנים תחת אותה קורת גג עם 'זאבה צמאת דם'. נמצא שהוא אינו יציב בנפשו, ונמצא כי היה לו מניע לפגוע בה ובעיקר נמצא כי יש ראיות סותרות. אך מדוע העובדות חשובות? הרייטינג גבוה, כולם מדברים על הסדרה ודי לנו בכך. אכן 'צל של אמת' ולא יותר". ניצן טען כי הסדרה על רצח ראדה והסדרה של אורנה בין דור בערוץ 10 צל של אמת הן "סכנה ממשית לדמוקרטיה".
ב-HOT מתגאים ברצף של סדרות מדוברות, כאשר לזו על רצח ראדה קדמו מגש הכסף שעוררה אף היא שיח ציבורי נרחב, לפניהן 2 עונותיה של לוד בין ייאוש לתקווה ונשים בין קודש לחול, ועוד סדרות.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סמנכ"ל התוכן של HOT, יורם מוקדי מסר כי "HOT גאה בסדרות פורצות דרך שמייצרות דיון ציבורי נרחב, ורואה חשיבות להביא את הסדרה בפני הציבור הרחב. תפקידו של ערוץ דוקומנטרי הוא להביא קולות אחרים, להביע ספקות ולשאול שאלות קשות. בניגוד לקולות אחרים שנשמעו, הסדרה אינה סכנה לדמוקרטיה. העדרן של סדרות מסוג זה מסוכנת הרבה יותר לדמוקרטיה. מדינת ישראל ומערכת המשפט איתנים דיים כדי לספוג ביקורת וגם לענות על שאלות קשות. ערוץ 8 מקבל את מלוא התמיכה שלנו להבאת קולות אחרים".
מ-HOT נמסר: "אנו גאים לייצר ולתמוך בשיח דמוקרטי אמיתי וענייני שלא חושש להתמודד עם שאלות נוקבות, ונמשיך להיות פלטפורמה מובילה ליצירה מסוג זה".
- 2.הילה 06/04/2016 13:15הגב לתגובה זוכולם כבר ראו את זה , בקודי ביו-טיוב, באתר סדרות... הוט חייבים להבין שיש קפיצה טכנולוגית לא ייתכן שב YES וסלקוםTV תהיה אפליקציה עם תוכן עשיר וערוצים חיים ואילו בהוט, שהיא הגדולה במשק, עדיין ישווקו אפליקציה עם פרומואים לתוכניות בלבד יש להם "פיגור" טכנולוגי בהוט..
- רועי 06/04/2016 15:04הגב לתגובה זוכלומר לאלץ מישהו בין 50 שעובד כל היום לחפש את הסדרה זה טירחה ב HOT יש לו את זה מול העניים .
- 1.מצחיק 06/04/2016 12:23הגב לתגובה זומצחיק!!! זה כבר מזמן ברשת גם בלי העזרה של הוט.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
