הפולנטה של מפעל הפיס: הטיזר שרץ השבוע ילווה בפרסומת שתעלה הערב
לאחר טיזר שרץ מאמצע השבוע הקודם במיקומים בולטים באתרים הגדולים בישראל, מפעל הפיס ואדלר חומסקי חשפו כי הם עומדים מאחורי הטיזר לקמפיין האחים פולנטה שעלה כבאנר/מיני-סייט לפרויקט נדל"ני חדש והזוי במיוחד.
הערב צפוי לעלות לאוויר סרטון הפרסומת החדש של מפעל הפיס שימשיך את הטיזר שהחל באתרי האינטרנט בכיכוב האחים המאעכרים פולנטה. הפרסומת באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי מלווה את מעללי האחים פולנטה לצד הלוטוגוצים שהפכו לאייקון המזוהה ביותר עם מפעל הפיס (לוטו) בשנים האחרונות.
פולנטה - מפעל הפיס
הטיזר שהחל כקמפיין לפרויקט הנדל"ן "פולנטה על הים" תחת הכותרת "האחים פולנטה: בונים איכות - בונים בונבוניירה" ממשיך לסרט שבו נראה פולנטה במעמד הענקת מפתחות לדירה לזוג רוכשים, בעל ואישה. הדירה מתגלה כאכזבה כשפולנטה הוא רמאי ערמומי שמציב ארגז חול במטבח כ"אי", דלת שמובילה לשום מקום כהכנה למרפסת וקיר מלא שקעי חשמל כי "מה רצית שנפזר לכם אותם בבית?". בנקודה זו נכנסים לתמונה הלוטוגו'צים שמענישים את פולנטה על מעשיו.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים: סמנכל קראיטיב - טל ריבן, מנהל קראיטיב - ערן טלמור, קופיראייטר - אבירם לוי, ארטדיירקטור - איתי בלפר, סמנכ"ל לקוחות - ענת לבנטון, סופרוויזירית - קטי אורצקי, תקציבאית - גת נפתלי, מנהלת הפקה - מיטל צורף, מפיקה - אדווה יוחנן, במאי - אוהב פלנץ, חברת הפקה - פארדיסו, בית פוסט - סנובול, בית סאונד - סאונד האוס
- 6.קרין 03/03/2015 08:36הגב לתגובה זותקיעת חבית צבע בראש, נפילה מקומה גבוהה על לבנים- כמה אלימות!! לאן הגענו? נעשה לי רע כל פעם שהפרסומת הזו משודרת!!
- 5.יוסף מעירייה 28/02/2015 23:44הגב לתגובה זוהסתכלו פה בדקה ה- 28:40 https://www.youtube.com/watch?v=7Z_wTmZWsYo&feature=youtu.be
- 4.דורון 24/02/2015 13:06הגב לתגובה זוצריך לבעוט בכמה ישבנים במפעל הפיס שמתברר כגוף מסואב חסר רגישות. דבילים-מה זה שייך ללוטו? מישהו יקנה לוטו בגלל הסרט הזה? אדלר גאונים איך הצליחו לגנוב מהקופה כל כך הרבה כסף על פארש
- 3.אבידן 23/02/2015 22:25הגב לתגובה זולא יכול להיות שללוטוגוצים נגמרו הרעיונות!!!
- 2.אבל מי השחקנים? (ל"ת)משה 23/02/2015 20:29הגב לתגובה זו
- 1.אסי 23/02/2015 15:11הגב לתגובה זוהרעיון פגז, הביצוע של הסרט מפוספס ברמות קשות וחבל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
