כחלון מחזק את הדיגיטל: סיטימדיה של ליאור ששון ודניאל וינר מצטרפת למערך
חודש בדיוק לפני מועד הבחירות, מפלגת כולנו בראשות משה כחלון מחזקת ומעבה את מערך הדיגיטל של המפלגה. חברת הדיגיטל סיטימדיה בבעלותם של ליאור ששון ודניאל וינר המתמחה בהפקת סרטוני רשת ופרסומות טלוויזיה תחל לעבוד עם המפלגה.
כזכור, אל מערך הפרסום של כחלון הצטרף רק לפני כשבוע משרד הפרסום Exactive בבעלותם של נוה קרניאל ואון יבין. פעילות הדיגיטל של המפלגה מנוהלת על ידי זוהר סוסנקו לשעבר כתב מעריב ומנהל הניו מדיה בדוברות עיריית תל אביב.
סיטימדיה הוקמה בשנת 2010 על ידי ששון ווינר ועבדה בשנה האחרונה עם לקוחות מובילים בשוק כגון סלקום, yes, אספרסו קלאב, עיריית תל אביב יפו ומקאן תל אביב. עם שילובה במערך סיטימדיה תשוב לעבוד מול סוסנקו איתו עבדה בזמן שכיהן כמנהל מחלקת הניו מדיה בעיריית תל אביב על מספר פרויקטים.
- 5.זוהר סוסנקו קובר את כחלון בדיגיטל. חבל.... (ל"ת)אודי 18/02/2015 10:30הגב לתגובה זו
- 4.שאפו לסיטימדיה!! (ל"ת)אלי 18/02/2015 10:16הגב לתגובה זו
- 3.בחירה מעולה! (ל"ת)אירית 17/02/2015 20:31הגב לתגובה זו
- 2.תנו בראש תותחים!! (ל"ת)איתי 17/02/2015 18:11הגב לתגובה זו
- 1.אין. אלופים. (ל"ת)יוני 17/02/2015 17:16הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
