"והרי החדשים": ה'ביילינים' מציעים למפרסמים רכישה קבוצתית לקמפיינים
מסימני המיתון? טכניקה יצירתית להישרדות בשוק צפוף? או קונספט חדשני שעונה על צורך אמיתי בקרב המפרסמים? עוד מוקדם לדעת איך ואם בכלל תתקבל הפינה שהציג אמש משרד הפרסום 'הביילינים' בערוץ 2 תחת השם "והרי החדשים".
במשחק מילים על הביטוי "והרי החדשות" הפינה המדוברת היא מהלך חדש של ה'ביילינים' שזכה כבר על ידם לכותרת "קונספט הרכישות הקבוצתיות מגיע לענף הפרסום". הפינה מוגשת על ידי דמות בשם "בן" - בובה חביבה שמציגה אייטמים חדשותיים קצרצרים שהם למעשה ידיעות/פרסומות על מותגים ושירותים.
בספוט של חצי דקה, "בן" מקדם 3 מפרסמים, כאשר ההבטחה השיווקית של ה'ביילינים' בעצם המהלך היא מתן במה למפרסמים קטנים שאין ביכולתם לרכוש פרסומת באורך מלא. אותה "רכישה קבוצתית" מאפשרת למפרסמים לרכוש את חצי דקת הפרסומת ביחד וכך לחלוק עלויות ולזכות לאזכור בפריים טיים של ערוץ 2. לאייס נודע כי נכון לעכשיו, בטלוויזיה הפורמט יעלה בשידורי 'קשת' בלבד. במקביל למדיה זו הפינה של "בן" תעלה לשידור גם ברדיו באותה המתכונת.
בעמוד הפייסבוק שלו, כתב אורי ביילין מבעלי המשרד כי "הוא ("בן) נועד להיות אנתיטזה לעוד פרסומת ולשרת את כולנו- גם מפרסמים וגם משרדי פרסום". ככל הנראה, כפי שגם נרמז בפוסט של ביילין, משרד הפרסום מתכנן לפנות גם למפרסמים שאינם ברשימת לקוחותיו כדי להציע להם לרכוש זמן אוויר בטלוויזיה במסגרת הפורמט החדש.
- 18.08/06/2014 17:58הגב לתגובה זומפרסמים לא יאהבו לחלוק מיקום בגלל אגו. ואכן יפית ואחרים כבר ניסו את הפורמט בעבר
- 17.מביך !! ותודה על התרומה ל''סופו של התחום'' (ל"ת)G 08/06/2014 12:22הגב לתגובה זו
- 16.שוקי 08/06/2014 11:11הגב לתגובה זותודה!!!
- 15.אני 08/06/2014 11:09הגב לתגובה זובהצלחה :)
- 14.רעיון גדול, שאפו (ל"ת)רפי 08/06/2014 11:02הגב לתגובה זו
- 13.שוש 08/06/2014 11:00הגב לתגובה זומה זה הדבר הזה? אני הרבה זמן בענף ועוד לא היה כזה דבר, אפילו ג.יפית מפרסמת מוצר אחד, פלטפורה מצויינת
- 12.עדי 08/06/2014 10:26הגב לתגובה זוג.יפית כבר מזמן היסטוריה... טוב שבא משהו חדש וטוב שיחליף אותה..
- 11.אורטל 08/06/2014 10:23הגב לתגובה זואהבתי!
- 10.סתם 06/06/2014 20:33הגב לתגובה זורק דאווין הם זה הכל אין שום תוכן
- 9.שיקו 06/06/2014 07:33הגב לתגובה זוניצח אפילו את הפרודיה ששמה HDS
- 8.הם גדולים (ל"ת)יורם 05/06/2014 23:45הגב לתגובה זו
- 7.ענק! שאפו! אם היה לי כובע הייתי מוריד בפניהם! (ל"ת)גיא 05/06/2014 23:41הגב לתגובה זו
- 6.ג.יפית 05/06/2014 19:32הגב לתגובה זואו לפחות היה כזה?
- 5.(ל"ת)אהבתי. חכם ממש 05/06/2014 18:33הגב לתגובה זו
- 4.בן זונה של רעיון ! (ל"ת)בטוח בטוח בטוח 05/06/2014 17:31הגב לתגובה זו
- 3.הרעיון מעולה, לא יודע אם יתפוס (ל"ת)ללא שם 05/06/2014 17:31הגב לתגובה זו
- 2.איזו שטות. באמת נראה לכם מציאותי ? (ל"ת)ערן מקאן 05/06/2014 17:30הגב לתגובה זו
- 1.ירון אסטרג בגיתם 05/06/2014 17:30הגב לתגובה זומשרד קטן ובועט וחדשני אחלה קונספט. אבל חובת ההוכחה עליהם....
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
