"והרי החדשים": ה'ביילינים' מציעים למפרסמים רכישה קבוצתית לקמפיינים
מסימני המיתון? טכניקה יצירתית להישרדות בשוק צפוף? או קונספט חדשני שעונה על צורך אמיתי בקרב המפרסמים? עוד מוקדם לדעת איך ואם בכלל תתקבל הפינה שהציג אמש משרד הפרסום 'הביילינים' בערוץ 2 תחת השם "והרי החדשים".
במשחק מילים על הביטוי "והרי החדשות" הפינה המדוברת היא מהלך חדש של ה'ביילינים' שזכה כבר על ידם לכותרת "קונספט הרכישות הקבוצתיות מגיע לענף הפרסום". הפינה מוגשת על ידי דמות בשם "בן" - בובה חביבה שמציגה אייטמים חדשותיים קצרצרים שהם למעשה ידיעות/פרסומות על מותגים ושירותים.
בספוט של חצי דקה, "בן" מקדם 3 מפרסמים, כאשר ההבטחה השיווקית של ה'ביילינים' בעצם המהלך היא מתן במה למפרסמים קטנים שאין ביכולתם לרכוש פרסומת באורך מלא. אותה "רכישה קבוצתית" מאפשרת למפרסמים לרכוש את חצי דקת הפרסומת ביחד וכך לחלוק עלויות ולזכות לאזכור בפריים טיים של ערוץ 2. לאייס נודע כי נכון לעכשיו, בטלוויזיה הפורמט יעלה בשידורי 'קשת' בלבד. במקביל למדיה זו הפינה של "בן" תעלה לשידור גם ברדיו באותה המתכונת.
בעמוד הפייסבוק שלו, כתב אורי ביילין מבעלי המשרד כי "הוא ("בן) נועד להיות אנתיטזה לעוד פרסומת ולשרת את כולנו- גם מפרסמים וגם משרדי פרסום". ככל הנראה, כפי שגם נרמז בפוסט של ביילין, משרד הפרסום מתכנן לפנות גם למפרסמים שאינם ברשימת לקוחותיו כדי להציע להם לרכוש זמן אוויר בטלוויזיה במסגרת הפורמט החדש.
- 18.08/06/2014 17:58הגב לתגובה זומפרסמים לא יאהבו לחלוק מיקום בגלל אגו. ואכן יפית ואחרים כבר ניסו את הפורמט בעבר
- 17.מביך !! ותודה על התרומה ל''סופו של התחום'' (ל"ת)G 08/06/2014 12:22הגב לתגובה זו
- 16.שוקי 08/06/2014 11:11הגב לתגובה זותודה!!!
- 15.אני 08/06/2014 11:09הגב לתגובה זובהצלחה :)
- 14.רעיון גדול, שאפו (ל"ת)רפי 08/06/2014 11:02הגב לתגובה זו
- 13.שוש 08/06/2014 11:00הגב לתגובה זומה זה הדבר הזה? אני הרבה זמן בענף ועוד לא היה כזה דבר, אפילו ג.יפית מפרסמת מוצר אחד, פלטפורה מצויינת
- 12.עדי 08/06/2014 10:26הגב לתגובה זוג.יפית כבר מזמן היסטוריה... טוב שבא משהו חדש וטוב שיחליף אותה..
- 11.אורטל 08/06/2014 10:23הגב לתגובה זואהבתי!
- 10.סתם 06/06/2014 20:33הגב לתגובה זורק דאווין הם זה הכל אין שום תוכן
- 9.שיקו 06/06/2014 07:33הגב לתגובה זוניצח אפילו את הפרודיה ששמה HDS
- 8.הם גדולים (ל"ת)יורם 05/06/2014 23:45הגב לתגובה זו
- 7.ענק! שאפו! אם היה לי כובע הייתי מוריד בפניהם! (ל"ת)גיא 05/06/2014 23:41הגב לתגובה זו
- 6.ג.יפית 05/06/2014 19:32הגב לתגובה זואו לפחות היה כזה?
- 5.(ל"ת)אהבתי. חכם ממש 05/06/2014 18:33הגב לתגובה זו
- 4.בן זונה של רעיון ! (ל"ת)בטוח בטוח בטוח 05/06/2014 17:31הגב לתגובה זו
- 3.הרעיון מעולה, לא יודע אם יתפוס (ל"ת)ללא שם 05/06/2014 17:31הגב לתגובה זו
- 2.איזו שטות. באמת נראה לכם מציאותי ? (ל"ת)ערן מקאן 05/06/2014 17:30הגב לתגובה זו
- 1.ירון אסטרג בגיתם 05/06/2014 17:30הגב לתגובה זומשרד קטן ובועט וחדשני אחלה קונספט. אבל חובת ההוכחה עליהם....
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
