והרי החדשים
צילום: יח"צ

"והרי החדשים": ה'ביילינים' מציעים למפרסמים רכישה קבוצתית לקמפיינים

המשרד העלה אמש פינת פרסום בשם "והרי החדשים" בה מופיעה דמות בשם "בן". הרעיון, להעניק למפרסמים קטנים הזדמנות לבמה בפריים טיים
משה בנימין | (18)

מסימני המיתון? טכניקה יצירתית להישרדות בשוק צפוף? או קונספט חדשני שעונה על צורך אמיתי בקרב המפרסמים? עוד מוקדם לדעת איך ואם בכלל תתקבל הפינה שהציג אמש משרד הפרסום 'הביילינים' בערוץ 2 תחת השם "והרי החדשים".

במשחק מילים על הביטוי "והרי החדשות" הפינה המדוברת היא מהלך חדש של ה'ביילינים' שזכה כבר על ידם לכותרת "קונספט הרכישות הקבוצתיות מגיע לענף הפרסום". הפינה מוגשת על ידי דמות בשם "בן" - בובה חביבה שמציגה אייטמים חדשותיים קצרצרים שהם למעשה ידיעות/פרסומות על מותגים ושירותים.

בספוט של חצי דקה, "בן" מקדם 3 מפרסמים, כאשר ההבטחה השיווקית של ה'ביילינים' בעצם המהלך היא מתן במה למפרסמים קטנים שאין ביכולתם לרכוש פרסומת באורך מלא. אותה "רכישה קבוצתית" מאפשרת למפרסמים לרכוש את חצי דקת הפרסומת ביחד וכך לחלוק עלויות ולזכות לאזכור בפריים טיים של ערוץ 2. לאייס נודע כי נכון לעכשיו, בטלוויזיה הפורמט יעלה בשידורי 'קשת' בלבד. במקביל למדיה זו הפינה של "בן" תעלה לשידור גם ברדיו באותה המתכונת.

בעמוד הפייסבוק שלו, כתב אורי ביילין מבעלי המשרד כי "הוא ("בן) נועד להיות אנתיטזה לעוד פרסומת ולשרת את כולנו- גם מפרסמים וגם משרדי פרסום". ככל הנראה, כפי שגם נרמז בפוסט של ביילין, משרד הפרסום מתכנן לפנות גם למפרסמים שאינם ברשימת לקוחותיו כדי להציע להם לרכוש זמן אוויר בטלוויזיה במסגרת הפורמט החדש.

תגובות לכתבה(18):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    08/06/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    מפרסמים לא יאהבו לחלוק מיקום בגלל אגו. ואכן יפית ואחרים כבר ניסו את הפורמט בעבר
  • 17.
    מביך !! ותודה על התרומה ל''סופו של התחום'' (ל"ת)
    G 08/06/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    שוקי 08/06/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
    תודה!!!
  • 15.
    אני 08/06/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה :)
  • 14.
    רעיון גדול, שאפו (ל"ת)
    רפי 08/06/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    שוש 08/06/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    מה זה הדבר הזה? אני הרבה זמן בענף ועוד לא היה כזה דבר, אפילו ג.יפית מפרסמת מוצר אחד, פלטפורה מצויינת
  • 12.
    עדי 08/06/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    ג.יפית כבר מזמן היסטוריה... טוב שבא משהו חדש וטוב שיחליף אותה..
  • 11.
    אורטל 08/06/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    אהבתי!
  • 10.
    סתם 06/06/2014 20:33
    הגב לתגובה זו
    רק דאווין הם זה הכל אין שום תוכן
  • 9.
    שיקו 06/06/2014 07:33
    הגב לתגובה זו
    ניצח אפילו את הפרודיה ששמה HDS
  • 8.
    הם גדולים (ל"ת)
    יורם 05/06/2014 23:45
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ענק! שאפו! אם היה לי כובע הייתי מוריד בפניהם! (ל"ת)
    גיא 05/06/2014 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ג.יפית 05/06/2014 19:32
    הגב לתגובה זו
    או לפחות היה כזה?
  • 5.
    (ל"ת)
    אהבתי. חכם ממש 05/06/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בן זונה של רעיון ! (ל"ת)
    בטוח בטוח בטוח 05/06/2014 17:31
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הרעיון מעולה, לא יודע אם יתפוס (ל"ת)
    ללא שם 05/06/2014 17:31
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איזו שטות. באמת נראה לכם מציאותי ? (ל"ת)
    ערן מקאן 05/06/2014 17:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ירון אסטרג בגיתם 05/06/2014 17:30
    הגב לתגובה זו
    משרד קטן ובועט וחדשני אחלה קונספט. אבל חובת ההוכחה עליהם....
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.