
משרד הפרסום Lead יטפל בתקציב אתר השוואת המוצרים הפיננסיים RAK
משרד הפרסום Lead יטפל בתקציב הפרסום של חברת השוואת המוצרים הפיננסיים Rak. השירות של החברה מבוסס על פלטפורמה אינטרנטית שמאפשרת לצרכן להשוות בין מגוון רחב של שירותים פיננסיים וביטוחיים - מתחום החיסכון ארוך-הטווח - קופות גמל, קרנות השתלמות וקרנות פנסיה, וכן מתחום הביטוח - השוואה ורכישה של ביטוחי רכב, דירה, משכנתא ונסיעות באמצעות סוכנות הביטוח wobi.
מנכ"ל RAK שמונה השבוע לתפקיד הוא אורי שמואלי, בעברו המשנה למנכ"ל של AIG ישראל. לשמואלי ו-LEAD היכרות נמוקדמת שכן תקציב הפרסום של AIG טופל במשרד הפרסום לפני שעבר למקאן אריקסון. על בעלי הפלטפורמה נמנה אתר 'גלובס' יחד עם קבוצת רוביקון המחזיקה בחברות המתמחות בפיתוח מערכות פיננסיות, ויזמים טכנולוגיים. יוזכר כי LEAD מטפל גם בתקציב הפרסום של 'גלובס' מה שסידר לו, מטבע הדברים, נקודת זכות נוספת בדרל לקבלת התקציב.
מייסד ומנכ"ל Lead רמי יהודיחה אמר לאייס: "RAK הינו אתר עם תפיסה חדשנית שאנחנו כמשרד מאוד מתחברים אליו. אנו רואים בעבודה המשותפת עם RAK אתגר, הכולל לא רק השקת שירות חדש מבוסס אינטרנט, אלא גם הבאת בשורה בכל הקשור לתועלת ופישוט השירות ללקוחות בתחום המוצרים הפיננסיים".
משרד הפרסום Lead, שהוקם ב-2004 על ידי רמי יהודיחה, מציג כבר 6 שנים רצופות את עקומת הצמיחה החדה ביותר בענף הפרסום - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. על לקוחות Lead נמנים בין השאר: גוגל, בנק יהב, בית ההשקעות אלטשולר שחם, זוגלובק, סובארו, גלובס, בזק עסקים, פנגו, יד2, JDate, חברת התרופות דקסון, מגה ספורט, מכללת עזריאלי להנדסה, עמותת אור ירוק ועוד.
- 2.כבוד! יא! (ל"ת)סנופי 05/03/2014 16:40הגב לתגובה זו
- 1.תותחים!!! (ל"ת)רועי 05/03/2014 15:39הגב לתגובה זו