משרד הפרסום Lead יטפל בתקציב אתר השוואת המוצרים הפיננסיים RAK
משרד הפרסום Lead יטפל בתקציב הפרסום של חברת השוואת המוצרים הפיננסיים Rak. השירות של החברה מבוסס על פלטפורמה אינטרנטית שמאפשרת לצרכן להשוות בין מגוון רחב של שירותים פיננסיים וביטוחיים - מתחום החיסכון ארוך-הטווח - קופות גמל, קרנות השתלמות וקרנות פנסיה, וכן מתחום הביטוח - השוואה ורכישה של ביטוחי רכב, דירה, משכנתא ונסיעות באמצעות סוכנות הביטוח wobi.
מנכ"ל RAK שמונה השבוע לתפקיד הוא אורי שמואלי, בעברו המשנה למנכ"ל של AIG ישראל. לשמואלי ו-LEAD היכרות נמוקדמת שכן תקציב הפרסום של AIG טופל במשרד הפרסום לפני שעבר למקאן אריקסון. על בעלי הפלטפורמה נמנה אתר 'גלובס' יחד עם קבוצת רוביקון המחזיקה בחברות המתמחות בפיתוח מערכות פיננסיות, ויזמים טכנולוגיים. יוזכר כי LEAD מטפל גם בתקציב הפרסום של 'גלובס' מה שסידר לו, מטבע הדברים, נקודת זכות נוספת בדרל לקבלת התקציב.
מייסד ומנכ"ל Lead רמי יהודיחה אמר לאייס: "RAK הינו אתר עם תפיסה חדשנית שאנחנו כמשרד מאוד מתחברים אליו. אנו רואים בעבודה המשותפת עם RAK אתגר, הכולל לא רק השקת שירות חדש מבוסס אינטרנט, אלא גם הבאת בשורה בכל הקשור לתועלת ופישוט השירות ללקוחות בתחום המוצרים הפיננסיים".
משרד הפרסום Lead, שהוקם ב-2004 על ידי רמי יהודיחה, מציג כבר 6 שנים רצופות את עקומת הצמיחה החדה ביותר בענף הפרסום - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. על לקוחות Lead נמנים בין השאר: גוגל, בנק יהב, בית ההשקעות אלטשולר שחם, זוגלובק, סובארו, גלובס, בזק עסקים, פנגו, יד2, JDate, חברת התרופות דקסון, מגה ספורט, מכללת עזריאלי להנדסה, עמותת אור ירוק ועוד.
- 2.כבוד! יא! (ל"ת)סנופי 05/03/2014 16:40הגב לתגובה זו
- 1.תותחים!!! (ל"ת)רועי 05/03/2014 15:39הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
