רסטילן
צילום: יח"צ

מיליון שקל בייבי: 'רסטילן ישראל' תצא בקמפיין חדש - באמצעות חברון זלצמן שביט

משה בנימין | (10)

רסטילן ישראל יוצאת בקמפיין מיתוג חדש באמצעות חברון זלצמן שביט. על פי הערכות מדובר בתקציב שיעמוד על כמיליון שקלים.

רסטילן מבית א.מ.י טכנולוגיות, הוא מותג בינ"ל למילוי קמטים ולעיצוב הפנים. הקמפיין החדש יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט, ויכלול גם השקת מועדון רסטילן עם כרטיס v.i.p משולב אפליקציה, ופעילות ממוקדת מול רופאים פלסטיקאים ואסתטיקנים.

מנכ"לית א.מ.י טכנולוגיות אורנה שושן מסרה: "מטרת המהלך לחזק את מובילות רסטילן ולהדגיש את הביטחון במותג, שכן חומר ההזרקה מאושר FDA".

מנכ"ל שותף בחברון זלצמן שביט, גבי זלצמן, אמר: "לרוב, קשה להבחין בין יהלום אמיתי ליהלום מזויף. האתגר שלנו ביצירת המיתוג ובקמפיין היה לגרום ליתרונות המותג רסטילן להיות חדים וברורים. אני מודה להנהלת א.מ.י טכנולוגיות על הבחירה והאמון בנו".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    מיטל 31/12/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    העבודה הכי יפה עושה ד"ר ליפשיץ רוברטו מרעננה ....אין על הידיים שלו !!! השילוב של רסטילן עם ד"ר ליפשיץ זו נוסחה מנצחת
  • 9.
    מוכנה להיות דוגמנית הבית :-) (ל"ת)
    אביבית 22/10/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    זה חומר מעולה שאכן עושה פלאים (ל"ת)
    ד"ר אדי 21/10/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הם עוד יחזרו על 4 אליי (ל"ת)
    לירון 21/10/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ירדן 20/10/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    זה הקהל הכי חם עם הכי הרבה פוטנציאל וכסף
  • 5.
    נעמה 20/10/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    לכל הקנאים, יצא לי לראות את הפרסומת בטלוויזיה והיא קצרה יפה וקולעת! כל הכבוד!
  • 4.
    פאתטי (ל"ת)
    אורי 20/10/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עבודה מעולה. מפרגן! (ל"ת)
    עודד 20/10/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זה קמפיין שובר שוק. (ל"ת)
    יובל 20/10/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארז 20/10/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    זה סימן שהם חייבים להראות חשיפה ללקוח, בכל מקום אפשרי... רק להראות משהו משמע - תקציב 20 אלף בלחץ
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.