גדעון עמיחי אינטרנשיונל: עולה בקמפיין TV ראשון בשידורי הלווין בארה"ב

עמיחי שהשיק לפני מספר חודשים את סוכנות הפרסום שלו No No No No Yes בניו יורק מציג את יריית הפתיחה עם קמפיין לערוץ הטלוויזיה DOGTV
משה בנימין | (16)
נושאים בכתבה DOGTV גדעון עמיחי

בסוף הוא עשה את זה. גדעון עמיחי, לשעבר אחד מאבות המזון של הפרסום בישראל, יזכה לראות הלילה כיצד קמפיין פרסום שלו עבור ערוץ הטלוויזיה DOGTV מגיע לכ-20 מיליון בתי אב בשידורי הלווין האמריקאיים ה-DIRECTV.

כזכור, עמיחי פרש מניהול משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי במהלך חודש נובמבר 2011, לאחר שמכר, יחד עם שותפיו את מלוא ההחזקה ומניותיו במשרד ל-WPP העולמית. במקביל להשקת ספרו NO NO NO NO NO YES שעסק בתהליכים קריאיטיביים וחשיבה יצירתית על בסיס התפתחות הקריירה האישית של עמיחי, הוא העתיק את מושבו לניו יורק שם עסק בקידום הספר וכן הקים את סוכנות הפרסום שלו ששמה כשם ספרו.

היום (יום ה) יעלה לאוויר בארה"ב קמפיין הטלווזיה הראשון של עמיחי - עבור ערוץ הטלוויזיה המיועד לכלבים בשם DOGTV. DOGTV הוא ערוץ בינ"ל בפיתוח ישראלי, שהושק בארה"ב בפברואר האחרון וזכה להצלחה חסרת תקדים. למרות ההצלחה המוכחת של עמיחי, הקשר הישראלי הוא לבטח אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בו לניהול הקמפיין. לצידו של עמיחי לקח חלק בקמפיין גם יניב אביטל על משבצת מנהל הקריאייטיב. כזכור, בימיו היפים של שלמור אבנון עמיחי, טרום התפזרות השותפים נכלל אביטל בצוות הקריאייטיב הבכיר של המשרד.

עד סוף שנת 2013 צפוי הערוץ לעלות בכל רשתות הכבלים המובילות בארה"ב. בין בעלי ומייסדי הערוץ נמנים היו"ר, נשיא ומייסד קבוצת יסמין יוסי עוזרד; מנכ"ל הערוץ ומנהל הפעילויות והפיתוח בכל העולם גלעד נוימן, משנה למנכ"ל אביב מסה; מייסד ומנהל התוכן של הערוץ רן לוי; וסמנכ"ל השיווק זורי גוטרמן.

הסרטונים שיעלו הערב לאוויר

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    מוטי 12/01/2014 01:03
    הגב לתגובה זו
    יופי גדעון אוהב אותך אחי
  • 15.
    מהמם! (ל"ת)
    מירב 06/08/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    קמפיין נחמד אבל מי אמר שהערוץ מצליח, היחצ"ן? (ל"ת)
    אסף 04/08/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    יניב אביטל אחד התותחים ! (ל"ת)
    לקוח מהעבר 04/08/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    reut 04/08/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    נשלח מהתחת שלי
  • 11.
    מיקי, USA 04/08/2013 02:59
    הגב לתגובה זו
    Been there, Done that לא חייבים להשתמש בו 50 פעם. הפרסומת לא קליטה ולא מצחיקה, היא משעממת. קנה ספרון של ביטויים אמריקאים, אולי תקבל רעיון לפרסומת הבאה.
  • 10.
    באהבה 04/08/2013 00:17
    הגב לתגובה זו
    כל בוגריך אלה שהתפכחותו מאשלייתו ואלו שעדיין תחת השפעת האוויר החם, כמה שעות במצובר עבדו בשבוע? אפשר ללכת לשעון הנוכחות של שלמור ולשלוף משם את השעות של צור גולן? יריב טוויג? עמית גל? יורם לוי? בכלל אפשר לשלוף את כל שעות הקריאיטיב ב12 השנים האחרונות שעבדו כשהמגף המצוחצח שלך הונח על הצוואר שלהם? אנחנו לא מדברים פה בכלל על תוצרים, בזכות הסווטשופ הידוע לשמצה ברחוב רוזאניס הפכת אתה ושותפיך למיליונרים. הכסף הזה מקולל ושייך למאות מנוצלים בשלמור אבנון עמיחי באהבה כן...
  • 9.
    ABC 03/08/2013 17:44
    הגב לתגובה זו
    רשת שידורי הלוויון נקראת DIRECT TV או בעצם DIRECTV ! קפיש? בכל פעם שיש משהו באגגלית הישראלים טועים. הקומרשל עצמו מטופש ומשעמם, מה זה פה? פרסומת עם שתי מלים?
  • 8.
    איפה הקריאייטיב? (ל"ת)
    פגי אולסון 02/08/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יוסי צרפתי 02/08/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    פשוט גאוני, גדעון אתה גאון, אם לא הייתי נשוי הייתי מתחתן איתך!
  • 6.
    רקסי 02/08/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    כצפוי מתנפלת עדת המעריצים של ג, על דף הפייסבוק שלו במסע ליקוקים מחוף לחוף. מעניין מה היו אומרים המעריצים אם על הקמפיין הזה היה חתום משרד כהן-כהן-לוי מחדרה...
  • 5.
    יפה מאוד! כיף לפרגן כשמגיע (ל"ת)
    ארז 01/08/2013 21:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אורן 01/08/2013 20:07
    הגב לתגובה זו
    מיליון פעם ראינו כבר את הקונספט הזה, אבל מול מכונת השיווק הגדעונית, אף אחד לא עומד.
  • 3.
    אריאל 01/08/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    תיכף יגיעו כל "המפרגנים" ויגידו שזה חרא קמפיין ומיושן ומשעמם... כמובן שאותם "מפרגנים" כנראה גם יעשו לייק בפייסבוק של גדעון ויגידו לו כמה הוא גדול וענק ומוכשר. האמת שזה קמפיין חמוד. אפילו קמפיין טוב. עושה את העבודה. לא קמפיין ענק. אני מניח שזה רק חלק מהמלך ושיהיה שימוש במדיות נוספות. אני גם מניח שיהיו כל מיני מהלכי ניו מדיה בשביל לייצר יחסי ציבור ובשביל להחזיר את גדעון לפסטיבל קאן בשנה הבא...
  • 2.
    יואב 01/08/2013 19:15
    הגב לתגובה זו
    אולי סייע? כי חשבו לקחת את אלכס בוגוסקי והגיעו למסקנה שגדעון יותר מוכשר. לא. ג. פשוט חבר של הבעלים של הערוץ. זה בסדר , רק תכתבו את זה כמו שזה.
  • 1.
    שני 01/08/2013 18:44
    הגב לתגובה זו
    יש רק הזדמנות אחת בחיים!
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?

ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות. 

איפה התוכן המקורי בפריים טיים?

אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113  אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.