גדעון עמיחי אינטרנשיונל: עולה בקמפיין TV ראשון בשידורי הלווין בארה"ב
בסוף הוא עשה את זה. גדעון עמיחי, לשעבר אחד מאבות המזון של הפרסום בישראל, יזכה לראות הלילה כיצד קמפיין פרסום שלו עבור ערוץ הטלוויזיה DOGTV מגיע לכ-20 מיליון בתי אב בשידורי הלווין האמריקאיים ה-DIRECTV.
כזכור, עמיחי פרש מניהול משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי במהלך חודש נובמבר 2011, לאחר שמכר, יחד עם שותפיו את מלוא ההחזקה ומניותיו במשרד ל-WPP העולמית. במקביל להשקת ספרו NO NO NO NO NO YES שעסק בתהליכים קריאיטיביים וחשיבה יצירתית על בסיס התפתחות הקריירה האישית של עמיחי, הוא העתיק את מושבו לניו יורק שם עסק בקידום הספר וכן הקים את סוכנות הפרסום שלו ששמה כשם ספרו.
היום (יום ה) יעלה לאוויר בארה"ב קמפיין הטלווזיה הראשון של עמיחי - עבור ערוץ הטלוויזיה המיועד לכלבים בשם DOGTV. DOGTV הוא ערוץ בינ"ל בפיתוח ישראלי, שהושק בארה"ב בפברואר האחרון וזכה להצלחה חסרת תקדים. למרות ההצלחה המוכחת של עמיחי, הקשר הישראלי הוא לבטח אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בו לניהול הקמפיין. לצידו של עמיחי לקח חלק בקמפיין גם יניב אביטל על משבצת מנהל הקריאייטיב. כזכור, בימיו היפים של שלמור אבנון עמיחי, טרום התפזרות השותפים נכלל אביטל בצוות הקריאייטיב הבכיר של המשרד.
עד סוף שנת 2013 צפוי הערוץ לעלות בכל רשתות הכבלים המובילות בארה"ב. בין בעלי ומייסדי הערוץ נמנים היו"ר, נשיא ומייסד קבוצת יסמין יוסי עוזרד; מנכ"ל הערוץ ומנהל הפעילויות והפיתוח בכל העולם גלעד נוימן, משנה למנכ"ל אביב מסה; מייסד ומנהל התוכן של הערוץ רן לוי; וסמנכ"ל השיווק זורי גוטרמן.
הסרטונים שיעלו הערב לאוויר
- 16.מוטי 12/01/2014 01:03הגב לתגובה זויופי גדעון אוהב אותך אחי
- 15.מהמם! (ל"ת)מירב 06/08/2013 10:18הגב לתגובה זו
- 14.קמפיין נחמד אבל מי אמר שהערוץ מצליח, היחצ"ן? (ל"ת)אסף 04/08/2013 11:43הגב לתגובה זו
- 13.יניב אביטל אחד התותחים ! (ל"ת)לקוח מהעבר 04/08/2013 09:23הגב לתגובה זו
- 12.reut 04/08/2013 09:15הגב לתגובה זונשלח מהתחת שלי
- 11.מיקי, USA 04/08/2013 02:59הגב לתגובה זוBeen there, Done that לא חייבים להשתמש בו 50 פעם. הפרסומת לא קליטה ולא מצחיקה, היא משעממת. קנה ספרון של ביטויים אמריקאים, אולי תקבל רעיון לפרסומת הבאה.
- 10.באהבה 04/08/2013 00:17הגב לתגובה זוכל בוגריך אלה שהתפכחותו מאשלייתו ואלו שעדיין תחת השפעת האוויר החם, כמה שעות במצובר עבדו בשבוע? אפשר ללכת לשעון הנוכחות של שלמור ולשלוף משם את השעות של צור גולן? יריב טוויג? עמית גל? יורם לוי? בכלל אפשר לשלוף את כל שעות הקריאיטיב ב12 השנים האחרונות שעבדו כשהמגף המצוחצח שלך הונח על הצוואר שלהם? אנחנו לא מדברים פה בכלל על תוצרים, בזכות הסווטשופ הידוע לשמצה ברחוב רוזאניס הפכת אתה ושותפיך למיליונרים. הכסף הזה מקולל ושייך למאות מנוצלים בשלמור אבנון עמיחי באהבה כן...
- 9.ABC 03/08/2013 17:44הגב לתגובה זורשת שידורי הלוויון נקראת DIRECT TV או בעצם DIRECTV ! קפיש? בכל פעם שיש משהו באגגלית הישראלים טועים. הקומרשל עצמו מטופש ומשעמם, מה זה פה? פרסומת עם שתי מלים?
- 8.איפה הקריאייטיב? (ל"ת)פגי אולסון 02/08/2013 18:35הגב לתגובה זו
- 7.יוסי צרפתי 02/08/2013 16:14הגב לתגובה זופשוט גאוני, גדעון אתה גאון, אם לא הייתי נשוי הייתי מתחתן איתך!
- 6.רקסי 02/08/2013 12:38הגב לתגובה זוכצפוי מתנפלת עדת המעריצים של ג, על דף הפייסבוק שלו במסע ליקוקים מחוף לחוף. מעניין מה היו אומרים המעריצים אם על הקמפיין הזה היה חתום משרד כהן-כהן-לוי מחדרה...
- 5.יפה מאוד! כיף לפרגן כשמגיע (ל"ת)ארז 01/08/2013 21:46הגב לתגובה זו
- 4.אורן 01/08/2013 20:07הגב לתגובה זומיליון פעם ראינו כבר את הקונספט הזה, אבל מול מכונת השיווק הגדעונית, אף אחד לא עומד.
- 3.אריאל 01/08/2013 19:18הגב לתגובה זותיכף יגיעו כל "המפרגנים" ויגידו שזה חרא קמפיין ומיושן ומשעמם... כמובן שאותם "מפרגנים" כנראה גם יעשו לייק בפייסבוק של גדעון ויגידו לו כמה הוא גדול וענק ומוכשר. האמת שזה קמפיין חמוד. אפילו קמפיין טוב. עושה את העבודה. לא קמפיין ענק. אני מניח שזה רק חלק מהמלך ושיהיה שימוש במדיות נוספות. אני גם מניח שיהיו כל מיני מהלכי ניו מדיה בשביל לייצר יחסי ציבור ובשביל להחזיר את גדעון לפסטיבל קאן בשנה הבא...
- 2.יואב 01/08/2013 19:15הגב לתגובה זואולי סייע? כי חשבו לקחת את אלכס בוגוסקי והגיעו למסקנה שגדעון יותר מוכשר. לא. ג. פשוט חבר של הבעלים של הערוץ. זה בסדר , רק תכתבו את זה כמו שזה.
- 1.שני 01/08/2013 18:44הגב לתגובה זויש רק הזדמנות אחת בחיים!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
