מרגש: שוער ריאל מדריד תרם לתושבי עוטף עזה
המלחמה בישראל נמשכת. אתמול (שלישי) אוהדי הכדורגל במדינה קיבלו נחמה מסוימת בדמות השער המדהים של אוסקר גלוך במדי זלצבורג מול אינטר ובנאום מרגש ופטריוטי של המאמן ברק בכר לפני המשחק של הכוכב האדום, אבל יש גם תסריטים אחרים.
עוד אירוע מביך של האוהדים שלו. עבדה (צילום: טוויטר סלטיק)
המלחמה משפיעה בעיקר על משפחות באזור הדרום וביניהם משפחתו של החלוץ תומר חמד. השחקן חזר לאחר עשור בישראל וחתם בהפועל באר שבע נראה כי נמצא בצומת דרכים כשאשתו והדוגמנית המפורסמת, שונית חמד, בחרה לעזוב את הארץ. חמד פרסמה פוסט בו היא על סף דמעות וכתבה: "אני עדיין לא מאמינה. אחרי שחוויתי את הרגעים הכי מפחידים בחיי, עם מזוודה שהשכנה ארזה לי, לקחתי את הבנות מהבית שלנו בדרום המדינה וטסנו אל הלא נודע. הבנות גדלו כל חייהן בחו"ל ולא מכירות טילים, יירוטים ואזעקות וכל מה שרציתי זה להציל אותן מהזוועות".
עוד הוסיפה: "אני עדיין לא מאמינה שהחלטתי לעזוב את המדינה שלנו שכל כך חיכינו לחזור אליה אחרי 12 שנים בגולה. עוקבים יקרים שלי אני משתפת אתכם כי אני בטוחה שאותה מחשבה עברה בראש של יותר מחצי מדינה. אני רוצה שתדעו שאני עדיין לא ישנה. נהג המונית, שליח הוולט ואפילו השכנה ממול נראים חשודים. עם חופשי ניהיה אך ורק בארצנו, ארץ ציון וירושלים. הלב שלי מדמם עם משפחות הנרצחים ואני מתפללת לשובם של החטופים".
- קורטואה הודיע: "לא אקח חלק ביורו". אז מי צפוי להחליפו?
- כמה יעלה המחליף של קורטואה בריאל מדריד?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בספרד דווח לאחרונה כי גם דוגמנית ישראלית אחרת, מישל גרציג, כואבת את המצב בישראל ולאחרונה היא ובעלה הטרי, שוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה אף תרמו כ-50 אלף דולר לתושבי העוטף.
- 1.dave921 25/10/2023 20:44הגב לתגובה זוMERCI MONSIEUR COURTOIS ! POUR VOTRE SUPPORT
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
