זה מה שקורה כשחברה סינית בונה בישראל

חברת רמי צרפתי נתנה את המפתחות לזכאים בפרויקט מחיר למשתכן בראשל"צ 4 חודשים לפני הזמן; רמי צרפתי: "כח האדם הסיני מאפשר לבנות פרויקטים איכותיים יותר בזמן קצר"
|
(15)
אתר בניה, צילום: Istock
חברת רמי צרפתי "נתנה את המפתחות" לזכאים בפרויקט מחיר למשתכן בראשל"צ 4 חודשים לפני הזמן, וזאת בעיקר תודות להעסקת חברת ביצוע סינית שסיימה את העבודה מוקדם מהצפוי.
הפרויקט, אשר מוערך בכ-100 מיליון שקלים, כולל 2 בניינים עם 58 דירות, מתוכן 48 דירות לזכאים ו-10 דירות לשוק החופשי. לדבריו של רמי צרפתי: "השת"פ עם החברה הסינית הינו שת"פ מוצלח שאפשר לנו להגביר את קצב הביצוע של הפרויקט. כחברה מבצעת המתמודדת עם מחסור בכוח אדם, אנחנו רואים יתרון בשת"פ עם חברות הסיניות המעסיקות כוח אדם מקצועי ומנוסה המאפשר לנו לבנות פרויקטים איכותיים יותר בזמן קצר".
החברה הסינית, לונגשין קונסטרקשיין גרופ, ביצעה את כל עבודות הגמר עד מפתח והדירות נמסרו לזוכים בהגרלה בחודש ספטמבר 2016. טקס קבלת המפתח נערך במעמד הנהלת החברה ובמעמד ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך.
שכונת רקפות, בה הוקם הפרויקט, ממוקמת במזרח העיר ראשון לציון בסמוך לשכונת שיכון מזרח ומחנה צבאי צריפין והיא הראשונה מבין ארבעה שכונות חדשות הצפויות להיבנות בראשון לציון. השכונה צפויה להיבנות ולהכיל 1,400 יחידות דיור שחלקם הגדול משווק במסגרת מחיר למשתכן. השכונה משתרעת על 178 דונם וכוללת פארק ירוק בגודל 60 דונם, שטחי מסחר וחינוך.
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ומה האיכות?
    ליאור 08/10/2019 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בסין בניינים חדשים מתפרקים בגלל איכות הבנייה הנמוכה. אני מאוד מקווה שבארץ לא נראה דברים כאלו שגם יכולים לעלות בחיי אדם.
    סגור
  • 9.
    סין והדגל האדום
    מוטי 08/10/2019 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם תהיה לנו ממשלה סינית לשלוש שנים, תהיה גם תחבורה ציבורית וגם רכבת לאילת
    סגור
  • 8.
    הסינים באים
    חיפאי 05/10/2019 21:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמעט כל פרוייקט הסינים מסיימים לפני הזמן בלי שגיאות ותירוצים. בעוד כמה זמן נתעורר לשליטה סינית בכלכלת העולם.
    סגור
  • 7.
    ארבעה שכונות???? (ל"ת)
    שאלה 04/10/2019 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    השאלה היא כמה זמן לקח מתחילת העבודה עד המסירה הסופית אם (ל"ת)
    נתונים לא בדוקים 27/09/2019 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    דירות לא פורחות על העצים
    די לקטר 26/09/2019 14:46
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מחיר למשתכן הורידה מחיר כי המדינה לא לקחה על הקרקע ... אם תתבטל-המחירים יחזרו לטבעם... אין מצב של ירידת מחירים!!!!!
    סגור
  • עם המפולת הכלכלית העולמית הממשמשת
    קטר 26/09/2019 23:09
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מחירי הדירות יפלו בעשרות אחוזים.
    סגור
  • ההיפך...
    רונן 04/10/2019 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מחירי הדירות רק יעלו אם השוק יירד. ריבית נמוכה + נפילות בשוק ההון = ביקוש לנדלן ועליות מחירים (בטח שלא ירידות)
    סגור
  • 4.
    לא קיבלנו שום מפתחות
    זוכה בפרויקט 26/09/2019 13:42
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אולי תייבאו כתבים סינים
    סגור
  • סינים?
    חיפאי 05/10/2019 21:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הבעיה איננה סיום ומסירה אלא הבועה שנוצרה בענף הנדלן ועל סף פיצוץ...מאות אלפי דירות להשקעה בארץ ריקות...
    סגור
  • 3.
    2 ציפורים במכה.פחות ערבים ויותר דירות. (ל"ת)
    אורן יצחק 26/09/2019 13:05
    הגב לתגובה זו
    33 6
    סגור
  • שלא ינצלו את הערבים יותר
    משה הקבלן 27/09/2019 15:30
    הגב לתגובה זו
    10 6
    הקבלנים היהודים שהם הזוכים בכל הפרויקטים משלמים כמה שפחות לערבים מתוך ניצול . איכות זולה כתוצאה ממחיר זול .הערבים הם העובדים העיקריים בעבודות בנייה . אם לא מנצלים אותם ומקפחים אותם מספקים עבודה יוצאת מן הכלל .
    סגור
  • 2.
    רק קבלנים ישראלים מורחים זמן. כדי להעלות את מחירי הדיור (ל"ת)
    רכשנו בפרוייקט 26/09/2019 12:15
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • 1.
    מדינה חארטה אנחנו. אף אחד לא רוצה לעבוד (ל"ת)
    ממי 26/09/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • מענין מה אתה עושה