אמזון
צילום: טוויטר

יום המבצעים של אמזון מתקרב - אלו ההכנסות הצפויות

ההכנסות של אמזון מהפריים דיי צפויות לעמוד על 7 מיליארד דולר, "שנת 2023 בדרך להיות השנה עם המשלוחים הכי מהירים אי פעם, דבר שאנו מאמינים שיגדיל את כמות הרכישות"
אדיר בן עמי | (2)
נושאים בכתבה אמזון

לפי הערכות בג'יי פי מורגן, יום המבצעים של אמזון AMAZON - פריים דיי, צפוי להכניס לחברה עוד מיליארדי דולרים. הפריים דיי השנתי של החברה יערך ב-11 וב-12 ביולי, עם מבצעים ב-24 מדינות שונות.

לפי הערכות האנליסטים, הפריים דיי השנה צפוי להכניס לאמזון כ-7 מיליארד דולר, עלייה של 12% מהשנה שעברה. אנליסט האינטרנט - דאג אנמות',  נתן דירוג "משקל יתר" למניית אמזון עם מחיר יעד של 145 דולר. אנמות' ציין כי אמזון שיפרה את התשתית שלה בשנתיים האחרונות, מה שתרם לשיפור בביצועים והעלה את שביעות רצון הלקוחות. ענקית הקמעונאות הכפילה את גודל רשת המחסנים שלה, בנתה שירות משלוחים ל"מייל האחרון" (השלב האחרון בתהליך המשלוח בו מעבירים את החבילה מאחד ממרכזי השירות ללקוח), בגודל של UPS והטמיעה דרך מהירה יותר לאריזה וסידור החבילות.

בנוסף, אמזון שינתה את אסטרטגיית ניהול המוצרים שלה למודל מקומי שמחולק ל-8 איזורים, מה שהוביל לניהול מלאי יעיל יותר וחיסכון בעלויות. "שנת 2023 בדרך להיות השנה עם המשלוחים הכי מהירים אי פעם, דבר שאנו מאמינים שיגדיל את כמות הרכישות," כתב אנמות'. "אמזון ממוקמת היטב כמובילת שוק האיקומרס ושוק הענן". בוול-סטריט הסנטימנט חיובי כלפי אמזון עם 91% מהאנליסטים שנתנו המלצת קנייה למניה.

אמזון רשמה בדוחותיה האחרונים לרבעון הראשון רווח למניה של 31 סנט על הכנסות של 127.4 מיליארד דולר, לעומת צפי אנליסטים לרווח למניה של 21 סנט על הכנסות של 124.47 מיליארד דולר. ההכנסות משירותי הענן עמדו על 21.35 מיליארד דולר לעומת צפי של 21.03 מיליארד דולר, שולי הרווח התפעולי עמדו על 3.7%. תחזית החברה לרבעון השני היא להכנסות של בין 127 מיליארד ל-133 מיליארד דולר, כשהצפי היה 130 מיליארד דולר. המכירות צפויות לגדול בין 5% ל-10%. 

"ביצועי החנויות שלנו ממשיכים להשתפר תוך כדי שאנו משפרים את מהירות אספקת המוצרים ללקוחות, אנו מצפים להגיע לשיא במהירויות האספקה ב-2023," אמר המנכ"ל אנדי ג'סי." עסקי הפרסום שלנו ממשיכים גם הם להציג צמיחה מסיבית, בעיקר כתוצאה מההשקעה שלנו בלמידת במכונה שעוזרת ללקוחות לראות את המידע הרלוונטי, מה שגורם לתוצאות חזקות יותר למותגים." החברה נסחרת לפי שווי של 1.3 טריליון דולר.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לרון 30/06/2023 11:03
    הגב לתגובה זו
    קטן מידי למידות אמזון מיקרוסופט אפל אדובי וכד' אולי לכן החלל מושך.......?????
  • 1.
    מרי 30/06/2023 07:47
    הגב לתגובה זו
    והחברות שמאחוריהן.........