איתמר בן גביר
צילום: צילום מסך דוברות עוצמה יהודית

דרישת המיליונים של ח"כ בן גביר מ"עובדה" ומאחת המרואיינות

לאחר התחקיר על נוער הגבעות והווידוי של אחת מהן, רוני חן, שקשרה את איתמר בן גביר לפרשה, איים הח"כ בתביעה, וכיום שיגר מכתבי התראה כולל דרישה להתנצלות
אלכסנדר כץ | (7)

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, דורש מיליון שקלים הן מהתוכנית "עובדה" ואילנה דיין, והן מאחת המרואיינות בתחקיר על נוער הגבעות, רוני חן. במכתבי התראה לפני תביעה ששלח עו"ד חנמאל דורפמן, נדרשות הפקת התוכנית וחן לפרסם גם מכתב התנצלות. במידה ולא יעשו כן בתוך שלושה ימים, יגיש בן גביר תביעות לשון הרע.

לפני כשבועיים שודר תחקיר בעובדה בו תיארה חן (באותה עת עוד נקראה חנה חנניה) שהייתה חברה בתא קיצוני ואלים של צעירי תג מחיר, מה עשתה במהלך הפעילות הזו. היא סיפרה כי בן גביר, שנים לפני שהפך לחבר כנסת, היה האיש שהכניס אותה לעולם האלים הזה, לדבריה, היה מעין פטרון שלה וידע על הפעולות האלימות לכאורה של פעילי תג מחיר.

.

לאחר פרסום התוכנית, איים בן גביר כי יתבע את ההפקה ואת המרואיינת, ואמר כי "במקום שהנערה דאז תדרדר לסמים ואלכוהול ודברים שמפאת כבודה איני רוצה לציין, אמא שלי ז"ל ואשתי הצדיקה אילה פתחו בפניה את הבית נתנו לה אוכל ובגדים ומיטה חמה שלא תיפלט לרחוב וזאת בידיעה מלאה של הוריה ושאר בני משפחתה שעמדו איתי בקשר קבוע ורציף והודו לי".

 

במכתב ההתראה לפני תביעה, נכתב: "בחרתם לעשות מעשה נבלה, עת פרסמתם בתוכנית עובדה פייק תחקיר שכולו רצף טענות שקריות וחסרות כל בסיס נגד מרשי, במטרה לפגוע בו, להכפיש אותו, ולהסית נגדו".

 

במכתב ציין עו"ד דורפמן כי כבר לאחר שידור הפרומו לתוכנית, החל בן גביר לקבל "מאות תגובות שנאה ונאצה, שגרמו לו לנזקים רבים ועצומים, ופגיעה חמורה בשמו הטוב".

 

עוד נכתב כי במהלך התחקיר הושמטו עובדות חשובות, הוטחו ההאשמות בוטות, חמורות, ושקריות לחלוטין, לדברי בן גביר: "ההתנהלות סביב שידור פייק התחקיר מלמדות שביקשתם לפגוע במרשי באופן מכוון, ידעתם כי השידור יסב לו נזק רב, ואף על פי כן בחרתם לנגח את מרשי באמצעות תכנית הטלוויזיה עובדה".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    סתם אחד 31/07/2022 09:14
    הגב לתגובה זו
    אילנה "חרטא" דיין מכה שנית! אין גבולות לחוצפה ועזות המצח וניצול של זמן מסך לקדם אג'נדה פוליטית של האישה הזאת. הציבור מצביע בשלט כלפיה וכלפי רביב דרעקר והיעני תוכניות "תחקיר" שלו וסופסוף רואים ש 3-4% שצופים בהם הם כאלה שהאג'נדה הפוליטית שלהם זהה לאג'נדה הפוליטית (למי שקוראים לעצמם עיתונאים) של שני החבר'ה האלה.
  • 4.
    שרי 08/06/2022 23:05
    הגב לתגובה זו
    איתמר בן גביר התגאה בזה שהוא יכול לגיע לרבין. במדינה מסודרת הוא היה עד היום בבית סוהר?
  • נועה 18/07/2022 00:01
    הגב לתגובה זו
    בך ובדומיך...
  • 3.
    אבל בטח לא מת על דיין . כולה פוזיציה מגעילה בכסות 08/06/2022 12:56
    הגב לתגובה זו
    אבל בטח לא מת על דיין . כולה פוזיציה מגעילה בכסות תחקירנית
  • 2.
    מאמינה לתחקיר עובדה ולא לבן גביר ! (ל"ת)
    דנה 08/06/2022 12:35
    הגב לתגובה זו
  • לא מבין למה ? גם לגברת אילנה יש אג'נדה ברורה והכל מקדש (ל"ת)
    לא תומך בן גביר בכלל 09/06/2022 08:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ניקו 08/06/2022 11:56
    הגב לתגובה זו
    נכשלים והזויים וזו דעתי
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״