פרסום ראשון

נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח

פרסום ראשון: כוכב ה-NBA לשעבר יככב בסרטון שהפיק משרד הפרסום גיתם BBDO, אולם בשלב הזה לא מדובר על כך שהוא יהיה פרזנטור של רשת הקמעונאות
אלכסנדר כץ |

עמרי כספי קוטף קמפיין לקראת פסח. ל"ביז מדיה" נודע כי שחקן ה-NBA לשעבר יוביל את קמפיין החג של רשת שופרסל -1.09% באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. כל הידוע מדובר בשלב הזה בהובלת קמפיין אחד ולא פרזנטור של מותג הקמעונאות. 

 

הסלוגן של הקמפיין החדש יהיה "עושים הכל כדי לתת לכם בדיוק מה שאתם אוהבים". במסגרת הפרסומת, כספי עובר בין עובדי אחד מסניפי שופרסל שיודעים להתאים לו את המוצרים שהוא אוהב.

 

רק לאחרונה גייסה שופרסל מספר סלבריטאים, בהם העורך לשעבר של ישראל היום בועז ביסמוט, ח"כ לשעבר איתן כבל וקורין גדעון, לסדרת סרטוני פרסומת עבור שירות המשלוחים של הרשת. ואולם כעת מדובר על פרסומת לחוויית הקניות עצמה ברשת המרכולים.

 

ההכרה הציבורית עמו הייתה כששיחק במכבי תל אביב, וממנה הגיע להיות שחקן ה-NBA הישראלי הראשון, ושיחק בליגה הטובה בעולם בין השנים 2009 ל-2019. לאחר מכן חזר למכבי ופרש סופית ממשחק בקיץ 2021.

 

על פניו כספי הוא חלומו הרטוב של כל פרסומאי. הוא פורץ דרך ספורטיבי אהוד ציבורית ונעים הליכות. ב-2011 נבחר לפרזנטור של מותג קורנפלקס של תלמה תחת הסלוגן "קורנפלקס של אלופים". במשך כעשור הוביל את המותג ועל פי הערכות, הרוויח כמה מאות אלפי דולרים לשנה בתלמה. ואולם, ניתן היה להעריך כי בשל מעמדו הייחודי, יקטוף כספי יותר קמפיינים, אך לא כך היה הדבר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.