המהפך של עורך ישראל היום לשעבר בועז ביסמוט
הליהוק המשעשע של שופרסל -1.14% : ענקית הקמעונאות הישראלית גייסה מספר אנשים מוכרים לקמפיין ממוקד לחג הפסח לשירות המשלוחים שלה שופרסל אונליין. אחד השמות המפתיעים הוא של בועז ביסמוט, שעד לאחרונה היה עורך החינמון ישראל היום, ועזב את העיתון במה שנראה היה כהחלטה של הבעלים מרים אדלסון לשנות את הקו האידיאולוגי של ישראל היום מעיתון פרו-נתניהו לכיוון של תמיכה בראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט.
הקמפיין יעלה לקראת חג הפסח וכולל מלבד ביסמוט, את ח"כ לשעבר איתן כבל - כיום כוכב פאנלים בטלוויזיה, ניקי גולדשטיין שיצא לאחרונה מהארון, ננסי ברנדס וקורין גדעון. כל אחד מאותם אנשים יצטלם בנפרד כממליץ על שירות ההזמנות און-ליין של שופרסל.
עם או בלי קשר, המהלך מגיע בדיוק בשבוע בו פורסם כי ענקית הקמעונאות הצרפתית-עולמית קרפור תחדור לישראל באמצעות אלקטרה צריכה, ועל חשבון רשתות יינות ביתן ומגה שימותגו מחדש כקרפור. מהלך כזה מדיר שינה מעיניהן של המתחרות, בהן כמובן שופרסל.
- 6.רוצה רק אוכל ולשלם הוצאות בסיסיות, מדינה של אוכלת 04/07/2022 23:10הגב לתגובה זורוצה רק אוכל ולשלם הוצאות בסיסיות, מדינה של אוכלת יושביה
- 5.ביביהו 22/03/2022 08:11הגב לתגובה זותכריז שאתה הומו ,או לסבית ,או שינית את המין שלך ,העיקר משהו מוזר .
- 4.בת אל 17/03/2022 07:57הגב לתגובה זולמרות הסתבכותו בפלילים ובמעשי שחיתות נתעבים ולמרות הנזק הרב שגרם שלטונו.
- דב 10/04/2022 14:26הגב לתגובה זוהמתועבת בעצמה. אשת השנאה. רחמים על העם היהודי שאלה חלק ממנו.
- 3.לא די בפרסום !!תוזילו מחירים זה הפרסום הטוב והזול ביותר (ל"ת)שופרסל 15/03/2022 14:45הגב לתגובה זו
- 2.אני 08/03/2022 12:07הגב לתגובה זוסמלי משופרסל עבור קמפיין
- 1.הפסקתי לקנות בשופרסל רק בגלל אתר המשלוחים (ל"ת)רפי 08/03/2022 11:23הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
