אלי דוידוביץ יפתח קרמר
צילום: דרור סיתהכל

בנק ישראל ייצא למכרז יח"צ – לאחר 7 שנים עם קרמר דוידוביץ'

אלי דוידוביץ', שליווה את הנגידים והמפקחים על הבנקים בשנים האחרונות, החליט לא להגיש מועמדותו במכרז החדש
אלכסנדר כץ | (1)

משרד הייעוץ התקשורתי קרמר דוידוביץ' החליט לא להתמודד במכרז החדש של בנק ישראל לשירותי דוברות ויחסי ציבור. בכך תסתיים עבודה משותפת של 7 שנים, וייבחר משרד חדש במכרז של הבנק.

 

אלי דוידוביץ', שליווה באופן צמוד את הנגידה הקודמת ד"ר קרנית פלוג והנוכחי פרופ' אמיר ירון ואת המפקחים על הבנקים, דודו זקן וד"ר חדוה בר, החליט שלא להגיש את מועמדותו להתקשרות נוספת עם בנק ישראל.

 

נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון מסר: "אנו מודים לאלי דוידוביץ' ולצוות משרדו על השירות האיכותי והמקצועי שהעניק לבנק ישראל בשנים האחרונות, תוך זמינות ואמינות ראויות לציון. המציאות התקשורתית והשיח הציבורי בה פועל בנק ישראל משתנה כל העת, לאור הסביבה הכלכלית והשינויים החלים בעולם התקשורת".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מןשון 03/10/2019 23:16
    הגב לתגובה זו
    אדם מתנשא ולא נעים
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.