נינגה ישראל
צילום: צילום מסך
רייטינג

הנינג'ה מסתערת: פי 3 רייטינג לקשת מול רשת בפריים טיים

בערוץ הספורט, המשחק בין בית"ר להפועל ב"ש עם 6%. בכאן 11 פרק סיום העונה של 'אנחנו על המפית' עם 2.9%
משה בנימין | (12)

לאחר צמצום קל בפער בין נינג'ה ישראל למירוץ למיליון בערב מוצ"ש, אמש בערב השידורים של יום ראשון, קשת 12 הזכירה לרשת 13 מיהו הערוץ הדומיננטי בתקופה האחרונה עם פער משמעותי של פי 3 ברייטינג. 'נינג'ה ישראל' קיבלה אמש 20.9% עם 552K צופים מול 7% בלבד ו-197K ל'מה אתם הייתם עושים' ברשת 13 - כך עולה מנתונים ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. 

'לה פמיליה' (רשת 13) עם 4.3% ו-107k, בכאן 11 פרק סיום העונה של 'אנחנו על המפית' עם 2.9%, שב"ס עם 1.6% ובערוץ הספורט, במסגרת גביע הטוטו, המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל ב"ש עם 6% ו-141k. 'חי בלילה' (קשת 12) עם 13.2%, הצינור (רשת 13) עם 3.6%, 'נקסט' (קשת 12) עם 8.6% ו'היום שהיה' (רשת 13) עם 3.4%. 

בגזרת הבוקר

רשת 13: 'העולם הבוקר' עם אברי וטלי עם 4%

קשת 12: 'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין עם 3.7%

 

רצועת 17-19

קשת 12: חמש עם רפי רשף עם 6.9%, שש עם עודד בן עמי עם 9.7%

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון עם 4.8%, שש עם אור הלר עם 5.1%

כאן 11: ערב ערב עם 1%, קלמן וסג"ל עם 0.8%

ראש בראש בפרה פריים

תכנית חיסכון (קשת 12) עם גדעון אוקו קיבלה 10.1%,

מול לפני החדשות (רשת 13) שהניבה 4.9%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 6.3%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.3%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.6%

בגזרת החדשות

חדשות 12 עם 16.3% ו-443k

חדשות 13 עם 7% ו-195k

חדשות 11 עם 3.8 ו-102k

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אז התאגיד התפגר סופית? הגופה כבר מסריחה (ל"ת)
    גאולה והסוטה 19/08/2019 21:38
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    חדשות 13 קיצוצים 19/08/2019 16:17
    הגב לתגובה זו
    הכלבלב של גולן יוכפז הרס עוד פנינה. האיש קבלן הריסות. טויטו תתעורר. עובדים עליך בעיניים
  • 8.
    סילבר 19/08/2019 14:10
    הגב לתגובה זו
    אה, צריכים מוספי צרכנות וסדרת כתבות, כאילו אנחנו רצועת דוקו. שעה וארבעים דקות מהדורת שישי, כאילו אין דברים טובים יותר בטלוויזיה. אוי, באמת אין.
  • אפילו תמר, טלי ונגה נראות משועממות כבר (ל"ת)
    ג׳יי סטריט 19/08/2019 21:15
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ההתעללות במשתתפים במרוץ מגעילה (ל"ת)
    יוסי ד. 19/08/2019 13:14
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כאן 11 19/08/2019 13:14
    הגב לתגובה זו
    ערב ערב עם 1%, קלמן וסג"ל עם 0.8% העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.3%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.6%
  • 5.
    רשת פיטרו את המנכ"ל הלא נכון? (ל"ת)
    ד.הרמל 19/08/2019 12:25
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ברוך שי בדרך החוצה מהתאגיד, זה ברור. וירון דקל בכלל מכה (ל"ת)
    יוסי 19/08/2019 10:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלעד 19/08/2019 10:40
    הגב לתגובה זו
    אם זה מה שאתם, בתאגיד השידור, מביאים במהדורת החדשות "המרכזית" (ביטוי הכי לא מוצלח לחדשות התאגיד...), לא נותר לנו אלא לבוז לכם, ללעוג לכם. אתם כישלון נוראי, אתם אנשים שבינם לבין חדשות אין קשר. אתם מייצרים מהדורת חדשות שאין בה שום דבר חדש, שלדעתי יש בה כתבים עלגים, מגוחכים, פאתטיים (אתמול זו היתה גילי כהן, עלק כתבת מדינית... ), מגישה שמדברת מתחת לאף, ממלמלת, חסרת אנרגיה ועניין, מנותקת לגמרי. תאגיד השידור טוען כל הזמן שהוא "תאגיד איכות", והוא לא מתמודד עם תכניות הזבל של הערוצים המסחריים. נניח שאנחנו מקבלים את הטענה הזאת. אבל בשידורי החדשות תאגיד השידור היה יכול להתמודד עם הערוצים האחרים? לכן התוצאה כל כך עלובה, כל כך מביכה, ועל התוצאה הזאת אנחנו משלמים 750 מיליון ש"ח בשנה (!!!!!). אנחנו מתנחמים רק בדבר אחד - ימי התאגיד ספורים, הסוף מתקרב, הוא יהיה אכזרי, קשה אבל מוצדק לגמרי.
  • לנדס, תפסיק ללכלך, שלא נפתח את הפה (ל"ת)
    ההנהלה 19/08/2019 21:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אביתר 19/08/2019 10:14
    הגב לתגובה זו
    בזה הם תמיד טובים. כל השאר.... קשת קורעת אותם.
  • 1.
    התאגיד = פארסה. 'כאן' בקנטים! גוף מגוחך ומושחת. (ל"ת)
    Abc 19/08/2019 10:03
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.