מעצור חניה כשמירה על רכבים בחניון

תוכן בחסות | (4)
נושאים בכתבה חניה חניון רכב

הסדר בחניון הוא קריטי. כשאנחנו חונים בצורה מסודרת אנחנו מאפשרים גם לרכבים אחרים לחנות, אנחנו מנצלים את השטח טוב יותר ואנחנו מאפשרים את התנועה החלקה של הרכבים שמגיעים (או יוצאים). איך אפשר לעשות את זה? הנה התשובה – והיא פשוטה למדי.

 

מניעה פגיעה ברכבים

היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא יתרון הבטיחות האישית. מעצור חניה למעשה מונע מאיתנו להמשיך קדימה ולהיתקל בקיר שלפנינו, מה שמבטיח הגנה טובה הרבה יותר גם למכונית – וגם לקיר. זו נקודה חשובה מאוד גם במצבים שבהם ניצבות שתי שורות זו מול זו, ורכבים עשויים לחנות בצמוד לרכב שחונה מולם. במצבים אלה מעצורי חניה הם אלה שמבטיחים שכל אחד יישאר בדיוק בפינה שלו, בין גבולות הגזרה שנקבעו במקום החניה שלו בלבד. מאחר והמעצור חזק מאוד הוא לא מאפשר את מעבר המכונית, וכך הוא מונע פגיעות אפשריות.

 

סדר מופתי בחניון

אז נכון, מעצור חניה ניצב בסמוך לקיר והוא בוודאי לא יכול למנוע מהנהגים לחנות כשהם בולטים החוצה ומפריעים לתנועה התקינה. מצד שני, קיומו של מעצור החניה מאפשר לנו להיכנס עמוק יותר פנימה בידיעה שהמעצור שם כדי לאותת לנו מתי הגענו אל היעד. כך, גם אם לא נמנע לחלוטין את החניה הבולטת נצליח לצמצם אותה באופן ניכר. בנוסף, המעצור יכול למנוע כניסה לשטחים שנועדו לספק מרחב עבור הולכי הרגל, מה שבהחלט עוזר לנו למנוע מצבים שבהם רכבים חונים בסמוך לדרכי הגישה המיועדים לעוברי אורח, עגלות תינוק ובמקרים רבים אחרים.

 

גם אסתטיקה וגם ניצול יעיל של השטח

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    נדב 15/10/2019 16:44
    הגב לתגובה זו
    סעו בזהירות
  • 3.
    דנית 05/06/2019 09:20
    הגב לתגובה זו
    אצלנו בחניה של הבנין התקנו כאלו מעצורים וזה ממש עשה סדר בחניון מומלץ לכולם!
  • 2.
    כתבה מעניינת (ל"ת)
    ליאור 02/06/2019 09:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נירה 23/01/2019 09:24
    הגב לתגובה זו
    חייב שיהיה את המעצור חניה הזו בכל חניון אפשרי!
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.