מחשש לאפקט ארגנטינה: נתניהו וקרא לא יתערבו באירוויזיון
בשישי התקיימה פגישה בין מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי אלדד קובלנץ ומנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן, בשל לוחות הזמנים המתקצרים והפעולות המיידיות הנדרשות לשם הפקת האירוויזיון. בשיחה סוכם כי בכל העניינים הנוגעים בהפקת תכנים ושאר סוגיות ההפקה כולל המגעים מול EBU רק תאגיד כאן יעמוד. מנכ"ל משרד התקשורת חזר על הצהרתו של קרא ואמר כי לא תהיה שום מעורבות פוליטית ממשלתית בנושאים הללו. מהודעת משרד התקשורת עולה כי "בשל הצרכים והתיאומים הנדרשים למול הגורמים הרלוונטיים בארץ לשם הפקת האירוע, סוכם כי יתקיים דיאלוג מקצועי בין 2 המנכ"לים בו ידונו השניים בכל הנדרש לתיאום בינמשרדי". הסיבה לאותו דיאלוג נעוצה בתקציב הפקת האירוויזיון שיעלה כ-120-150 מיליון שקלים, אותם יצטרך התאגיד לקבל מהממשלה, ולא כחלק מתקציבו השוטף. כבר כעת הוא אמור לקבל כ-50 מיליון שקלים לתחילת העבודה על ההפקה. בלי אבל עם קשר, פורסם הבוקר בידיעות אחרונות כי נתניהו וקרא צפויים להודיע בימים הקרובים לבג"צ כי הם מוותרים על פיצול תאגיד השידור כאן, זאת כדי לא לפגוע בסיכוייה של ישראל לארח את האירוויזיון. על פי חוקי איגוד השידור האירופי, גופי שידור החברים בו חייבים לשדר תוכן כללי ותוכן חדשות, ולכן החלטת הממשלה לפצל את התאגיד ל-2 תאגידים שונים, עשוי היה להוביל להדחת כאן מאיגוד השידור, ולביטול קיומה של תחרות האיוויזיון בישראל. הנושא נמצא בבג"צ, שם התכוונו בממשלה להילחם על הפיצול, אולם הזכייה של ברזילי בהחלט טרפה את הקלפים, ואחרי סוגיית ארגנטינה, נתניהו לא יכול להרשות לעצמו שישראל תנזק תדמיתית מביטול קיומה של האירוויזיון בישראל.שימו לב ששר התקשורת @ayoobkara קרא אומר שהאירוויזיון יתקיים בישראל, ולא מתעקש כמו שרת התרבות @regev_miri על ירושלים, ולא - היא שוברת את הכלים ומבחינתה שהאירוע לא יתקיים בארץ. https://t.co/XBSbJSqx7T
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 7 ביוני 2018
- 8.הצופה (צרות) ראשון 11/06/2018 15:30הגב לתגובה זובאירוויזיון . נ.ב. ההכנות שלה כבר החלו
- 7.ניסים 11/06/2018 12:35הגב לתגובה זוביבי כבר צריך ללכת הביתה עם הפילונים שלו בחנות החרסינה בכל דבר שנתניהו / רגב או ליכודניק אחר עוסק יש אחר כך דייסה ובעיות
- 6.ממי 11/06/2018 12:24הגב לתגובה זומי בחר את האנשים האלה??
- 5.ביבי הפעיל את רגב בגללו הבלגן (ל"ת)תום 10/06/2018 20:01הגב לתגובה זו
- 4.דוקטור ביבי ומרת רגב.צמד שמד (ל"ת)אלי 10/06/2018 16:49הגב לתגובה זו
- 3.נתי 10/06/2018 16:04הגב לתגובה זוגם תאגיד כאן מודע לרצון העם שהאירוע יתקיים בי-ם. ולכן לדעתי הוא ינסה בכל הכוח לשאוף לכך שהארוויזיון יתקיים בי-ם. ואת כל הדיבורים תניחו בצד הם גורמים רק נזק. הרווח הפוליטי של הפוליטיקאים פוגע אנושות בישראל.
- 2.ימין בתחת שלי 10/06/2018 11:09הגב לתגובה זותנו להם בראש בכל הזדמנות
- 1.ממשלה עלובה. "מנהיגים" מהתחת שיודעים לקלקל ולברוח (ל"ת)תרנגולות 10/06/2018 11:07הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
