מריחים זכייה: התקשורת הישראלית נוהרת לאירוויזיון בליסבון
נציגים רבים של גופי תקשורת ישראלית יעשו בשבוע הקרוב את דרכם לבירת פורטוגל, שם תערך תחרות האירוויזיון. לאייס נודע כי 25 גופים ישראלים כבר קיבלו אקרדיטציות לכניסה לחזרות לאירוע, השתתפות במסיבות עיתונאים והגעה אל מאחורי הקלעים במהלך חצאי הגמר והגמר. כל השידורים יועברו בכאן 11.
הסיבה להתנפלות הישראלית והרצון ללוות את המשלחת הישראלית, נעוצה בסוכנויות ההימורים ברחבי העולם, שמעניקות את המקום הראשון לשיר הישראלי TOY של נטע ברזילי. גם מועדוני מעריצים של האירוויזיון ברחבי העולם אוהבים מאד את השיר, ומעניקים לו את הזכייה.
זווית נוספת המעידה על האפשרות לזכייה, היא החוזקה הוויראלית של השיר הישראלי: עד כה נרשמו בקליפ הבינ"ל של ברזילי יותר מ-16 מיליון צפיות, ובפלטפורמות הדייגטליות של כאן – כ-17 מיליון. במקום השני נמצא השיר שמייצג את ספרד – עם 5.2 מיליון צפיות, ובמקום השלישי – השיר הבולגרי עם 3.7 מיליון צפיות.
- היום שבו הדאו ג'ונס נפל ביותר מ-22% וההחלטה על תחרות שירים שתאחד את אירופה
- בת 22 שווה מעל 50 מיליון שקל: האימפריה של נועה קירל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף לצוות גדול של כאן 11 שישדר את האירוע – 2 שידורי חצי גמר, ומשדר גמר ביום שבת הבא, גם נציגי ערוצים נוספים יגיעו לליסבון, בהם רשת 13, ערוץ עשר וחדשות 2, כמו גם התכנית ערב טוב עם גיא פינס, mako, וואלה, ynet, ידיעות אחרונות, אתר הנוער פרוגי, E! הישראלי, טיים אאוט תל אביב, גלובס, גל"צ, הארץ, ישראל היום, ערוץ הבידור, mynet, אונלייף ועוד.
לכל מדינה משתתפת מוקצים מספר מסוים של אקרדיטציות לגוף המשדר, כמו גם לעיתונאים מלווים ואוהדי אירוויזיון. לישראל הוקצו 25 אישורים למערכות, שמוענקים לתקשורת הישראלית באמצעות תאגיד השידור כאן. למעט עיתון יומי אחד, כל גופי התקשורת הגדולים יגיעו לשם, אם בשליחת כתבים בישראלים, או בניוד נציגיהם באירופה אל הבירה הפורטוגלית, במטרה לתפוס את הזכייה, אם תהיה כזו.
שלב גמר האירוויזיון בשנה שעברה בו לקח חלק אימרי זיו הניב נתון פושר מאד של 15.5 לערוץ 1, ביום האחרון לקיומו, כאשר מהודרת מבט כבר לא שודרה, הערב הורכב משידורים חוזרים, ולא היה לוח שידורים פעיל כבר כשבוע. שנה לפני כן משדר הגמר בהשתתפות חובי סטאר גרף 20.8% ופיק של 27.7%, ואילו ב-2015 - בו השתתף נדב גדג', רשם משדר הגמר 18.6% ופיק של 21.9%. בשנים שלפני כן נציג ישראלי לא העפיל לגמר, לכן נתוני הצפייה היו נמוכים משמעותית.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
קשה לומר מה יהיה הרייטינג של המשדר בשבת בעוד כמעט שבועיים, בעידן טלוויוני שונה לחלוטין - עם תאגיד ובלי רשות השידור, אחרי הפיצול ערוץ 2, וכשהאח הגדול מולה (במוצ"ש הבא). ולמרות זאת גורמים בתאגיד מקווים להגיע לפחות לנתונים של השנה שעברה.
- 2.ההררי 30/04/2018 12:18הגב לתגובה זוהסיבה: עזה
- ניצחנו 25/05/2018 17:41הגב לתגובה זוניצחנו
- 1.ציפינו למשהו חדש מהתאגיד ולא להיתלות בפיקים של ערוץ 1 (ל"ת)Same of the same 30/04/2018 09:18הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
