אחרי שנרכשה: כפר השעשועים תפרסם לראשונה מ-2015
חודש לאחר עסקת מכירת כפר השעשועים לקבוצת אנשי עסקים, ואחת ההחלטות המשמעותית של הרשת תחת ההנהלה החדשה, היא לחזור לפרסם. לאייס נודע כי הרשת החליטה להקצות יותר מ-5 מיליון שקלים בפרסום ובשיווק, במספר קמפיינים שיעלו לאורך השנה, כאשר הקמפיין הראשון יעלה כבר מחרתיים, כשנה וחצי לאחר הקמפיין האחרון.
לרשת אין משרד פרסום וכל מהלכי הפרסום נעשים אין-האוס, כמו גם רכש המדיה. הקמפיין השבוע למשל יעלה בקשת, רשת וערוץ 10, כאשר כל קמפיין השנה יזכה לתמיכה שוטפת של פרסום בדיגיטל וקידום האפליקציה והאתר של הרשת.
בשלב זה לרשת אין עדיין פרזנטור שיהיה "הפנים" שלה, אולם לאייס נודע כי היא מנהלת בימים אלו מגעים עם 2 דמויות אפשריות, האחת מעולם הילדים והשני מעולם הספורט, שכל אחד מהם אמור להוות מודל חינוכי לחיקוי. בעבר ליווה את הרשת יובל המבולבל, אולם הערכות גורסות כי הוא לא ימשיך איתה.
הקמפיין הטלוויזיוני שיעלה השבוע נוהג לחזק את המותג ולהגדילאת המכירות במהלך חול המועד פסח. בחודש מאי מתוכנן לעלות קמפיין מסיבי בפרינט שיכוון ליום העצמאות ולשבועות. בחודש יוני ייצא קמפיין רדיו לקידום מכירת בריכות וציוד קיץ ביבוא בלעדי של הרשת. בחודשים יולי אוגוסט תצא הרשת עם קמפיין 360 לחזרה לבית הספר.
"הקמפיין האחרון היה לפני שנה וחצי, ומאז החברה הייתה עסוקה בעיקר בסידור מחדש, בשינוי שיטת העבודה", אומר מנכ"ל 'כפר השעשועים' ואחד מבעליה, גל אלון, בשיחה עם אייס. "עם רכישת הרשת, וכחלק מהאמון של הרוכשים במותג, אנחנו שמחים לחזור להשקיע ברשת עם קמפיין חדש. אנחנו שמים דגש על פרסום, לקראת התרחבות משמעותית בשנה הקרובה, מ-60 סניפים כעת, לעוד 25 סניפים שייפתחו ב-2018".
- 4.רפי 14/04/2017 15:43הגב לתגובה זולפרסם מה שצריך מתיי שצריך במחיר הטוב ביותר זה להתרחק ממשרדי פרסום ומדיה
- 3.אז כמה יעלה משחק קופסא עכשיו 280 ש"ח? (ל"ת)אך פטיש 13/04/2017 01:57הגב לתגובה זו
- 2.התרגשתי (ל"ת)דובי צעצוע 09/04/2017 16:12הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה!! (ל"ת)כל הכבוד 09/04/2017 14:38הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
