כפר השעשועים
צילום: לוגו
פרסום ראשון

אחרי שנרכשה: כפר השעשועים תפרסם לראשונה מ-2015

הרשת שתשקיע ב-2017 יותר מ-5 מיליון ש' בסדרת קמפיינים, החליטה להמשיך להפיק את הפרסום אין-האוס ולרכוש עצמאית את המדיה. מקיימת מו"מ עם פרזנטורים אפשריים
אלכסנדר כץ | (4)

חודש לאחר עסקת מכירת כפר השעשועים לקבוצת אנשי עסקים, ואחת ההחלטות המשמעותית של הרשת תחת ההנהלה החדשה, היא לחזור לפרסם. לאייס נודע כי הרשת החליטה להקצות יותר מ-5 מיליון שקלים בפרסום ובשיווק, במספר קמפיינים שיעלו לאורך השנה, כאשר הקמפיין הראשון יעלה כבר מחרתיים, כשנה וחצי לאחר הקמפיין האחרון.

לרשת אין משרד פרסום וכל מהלכי הפרסום נעשים אין-האוס, כמו גם רכש המדיה. הקמפיין השבוע למשל יעלה בקשת, רשת וערוץ 10, כאשר כל קמפיין השנה יזכה לתמיכה שוטפת של פרסום בדיגיטל וקידום האפליקציה והאתר של הרשת. 

בשלב זה לרשת אין עדיין פרזנטור שיהיה "הפנים" שלה, אולם לאייס נודע כי היא מנהלת בימים אלו מגעים עם 2 דמויות אפשריות, האחת מעולם הילדים והשני מעולם הספורט, שכל אחד מהם אמור להוות מודל חינוכי לחיקוי. בעבר ליווה את הרשת יובל המבולבל, אולם הערכות גורסות כי הוא לא ימשיך איתה. 

הקמפיין הטלוויזיוני שיעלה השבוע נוהג לחזק את המותג ולהגדילאת המכירות במהלך חול המועד פסח. בחודש מאי מתוכנן לעלות קמפיין מסיבי בפרינט שיכוון ליום העצמאות ולשבועות. בחודש יוני ייצא קמפיין רדיו לקידום מכירת בריכות וציוד קיץ ביבוא בלעדי של הרשת. בחודשים יולי אוגוסט תצא הרשת עם קמפיין 360 לחזרה לבית הספר. 

"הקמפיין האחרון היה לפני שנה וחצי, ומאז החברה הייתה עסוקה בעיקר בסידור מחדש, בשינוי שיטת העבודה", אומר מנכ"ל 'כפר השעשועים' ואחד מבעליה, גל אלון, בשיחה עם אייס. "עם רכישת הרשת, וכחלק מהאמון של הרוכשים במותג, אנחנו שמחים לחזור להשקיע ברשת עם קמפיין חדש. אנחנו שמים דגש על פרסום, לקראת התרחבות משמעותית בשנה הקרובה, מ-60 סניפים כעת, לעוד 25 סניפים שייפתחו ב-2018". 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רפי 14/04/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    לפרסם מה שצריך מתיי שצריך במחיר הטוב ביותר זה להתרחק ממשרדי פרסום ומדיה
  • 3.
    אז כמה יעלה משחק קופסא עכשיו 280 ש"ח? (ל"ת)
    אך פטיש 13/04/2017 01:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    התרגשתי (ל"ת)
    דובי צעצוע 09/04/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה!! (ל"ת)
    כל הכבוד 09/04/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.