כפר השעשועים
צילום: לוגו
פרסום ראשון

אחרי שנרכשה: כפר השעשועים תפרסם לראשונה מ-2015

הרשת שתשקיע ב-2017 יותר מ-5 מיליון ש' בסדרת קמפיינים, החליטה להמשיך להפיק את הפרסום אין-האוס ולרכוש עצמאית את המדיה. מקיימת מו"מ עם פרזנטורים אפשריים
אלכסנדר כץ | (4)

חודש לאחר עסקת מכירת כפר השעשועים לקבוצת אנשי עסקים, ואחת ההחלטות המשמעותית של הרשת תחת ההנהלה החדשה, היא לחזור לפרסם. לאייס נודע כי הרשת החליטה להקצות יותר מ-5 מיליון שקלים בפרסום ובשיווק, במספר קמפיינים שיעלו לאורך השנה, כאשר הקמפיין הראשון יעלה כבר מחרתיים, כשנה וחצי לאחר הקמפיין האחרון.

לרשת אין משרד פרסום וכל מהלכי הפרסום נעשים אין-האוס, כמו גם רכש המדיה. הקמפיין השבוע למשל יעלה בקשת, רשת וערוץ 10, כאשר כל קמפיין השנה יזכה לתמיכה שוטפת של פרסום בדיגיטל וקידום האפליקציה והאתר של הרשת. 

בשלב זה לרשת אין עדיין פרזנטור שיהיה "הפנים" שלה, אולם לאייס נודע כי היא מנהלת בימים אלו מגעים עם 2 דמויות אפשריות, האחת מעולם הילדים והשני מעולם הספורט, שכל אחד מהם אמור להוות מודל חינוכי לחיקוי. בעבר ליווה את הרשת יובל המבולבל, אולם הערכות גורסות כי הוא לא ימשיך איתה. 

הקמפיין הטלוויזיוני שיעלה השבוע נוהג לחזק את המותג ולהגדילאת המכירות במהלך חול המועד פסח. בחודש מאי מתוכנן לעלות קמפיין מסיבי בפרינט שיכוון ליום העצמאות ולשבועות. בחודש יוני ייצא קמפיין רדיו לקידום מכירת בריכות וציוד קיץ ביבוא בלעדי של הרשת. בחודשים יולי אוגוסט תצא הרשת עם קמפיין 360 לחזרה לבית הספר. 

"הקמפיין האחרון היה לפני שנה וחצי, ומאז החברה הייתה עסוקה בעיקר בסידור מחדש, בשינוי שיטת העבודה", אומר מנכ"ל 'כפר השעשועים' ואחד מבעליה, גל אלון, בשיחה עם אייס. "עם רכישת הרשת, וכחלק מהאמון של הרוכשים במותג, אנחנו שמחים לחזור להשקיע ברשת עם קמפיין חדש. אנחנו שמים דגש על פרסום, לקראת התרחבות משמעותית בשנה הקרובה, מ-60 סניפים כעת, לעוד 25 סניפים שייפתחו ב-2018". 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רפי 14/04/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    לפרסם מה שצריך מתיי שצריך במחיר הטוב ביותר זה להתרחק ממשרדי פרסום ומדיה
  • 3.
    אז כמה יעלה משחק קופסא עכשיו 280 ש"ח? (ל"ת)
    אך פטיש 13/04/2017 01:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    התרגשתי (ל"ת)
    דובי צעצוע 09/04/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה!! (ל"ת)
    כל הכבוד 09/04/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.