כפר השעשועים
צילום: לוגו
פרסום ראשון

אחרי שנרכשה: כפר השעשועים תפרסם לראשונה מ-2015

הרשת שתשקיע ב-2017 יותר מ-5 מיליון ש' בסדרת קמפיינים, החליטה להמשיך להפיק את הפרסום אין-האוס ולרכוש עצמאית את המדיה. מקיימת מו"מ עם פרזנטורים אפשריים
אלכסנדר כץ | (4)

חודש לאחר עסקת מכירת כפר השעשועים לקבוצת אנשי עסקים, ואחת ההחלטות המשמעותית של הרשת תחת ההנהלה החדשה, היא לחזור לפרסם. לאייס נודע כי הרשת החליטה להקצות יותר מ-5 מיליון שקלים בפרסום ובשיווק, במספר קמפיינים שיעלו לאורך השנה, כאשר הקמפיין הראשון יעלה כבר מחרתיים, כשנה וחצי לאחר הקמפיין האחרון.

לרשת אין משרד פרסום וכל מהלכי הפרסום נעשים אין-האוס, כמו גם רכש המדיה. הקמפיין השבוע למשל יעלה בקשת, רשת וערוץ 10, כאשר כל קמפיין השנה יזכה לתמיכה שוטפת של פרסום בדיגיטל וקידום האפליקציה והאתר של הרשת. 

בשלב זה לרשת אין עדיין פרזנטור שיהיה "הפנים" שלה, אולם לאייס נודע כי היא מנהלת בימים אלו מגעים עם 2 דמויות אפשריות, האחת מעולם הילדים והשני מעולם הספורט, שכל אחד מהם אמור להוות מודל חינוכי לחיקוי. בעבר ליווה את הרשת יובל המבולבל, אולם הערכות גורסות כי הוא לא ימשיך איתה. 

הקמפיין הטלוויזיוני שיעלה השבוע נוהג לחזק את המותג ולהגדילאת המכירות במהלך חול המועד פסח. בחודש מאי מתוכנן לעלות קמפיין מסיבי בפרינט שיכוון ליום העצמאות ולשבועות. בחודש יוני ייצא קמפיין רדיו לקידום מכירת בריכות וציוד קיץ ביבוא בלעדי של הרשת. בחודשים יולי אוגוסט תצא הרשת עם קמפיין 360 לחזרה לבית הספר. 

"הקמפיין האחרון היה לפני שנה וחצי, ומאז החברה הייתה עסוקה בעיקר בסידור מחדש, בשינוי שיטת העבודה", אומר מנכ"ל 'כפר השעשועים' ואחד מבעליה, גל אלון, בשיחה עם אייס. "עם רכישת הרשת, וכחלק מהאמון של הרוכשים במותג, אנחנו שמחים לחזור להשקיע ברשת עם קמפיין חדש. אנחנו שמים דגש על פרסום, לקראת התרחבות משמעותית בשנה הקרובה, מ-60 סניפים כעת, לעוד 25 סניפים שייפתחו ב-2018". 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רפי 14/04/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    לפרסם מה שצריך מתיי שצריך במחיר הטוב ביותר זה להתרחק ממשרדי פרסום ומדיה
  • 3.
    אז כמה יעלה משחק קופסא עכשיו 280 ש"ח? (ל"ת)
    אך פטיש 13/04/2017 01:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    התרגשתי (ל"ת)
    דובי צעצוע 09/04/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה!! (ל"ת)
    כל הכבוד 09/04/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.