שרון גל לילה כלכלי
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

לא מחכה יותר מדי: תכירו את הג'וב הבא של הח"כ המתפטר שרון גל בעולם התקשורת

גל התפטר הבוקר מהכנסת לאחר חצי שנה בלבד והודיע כי בכוונתו להשתלב מחדש בתקשורת. כעת יחזור לערוץ 20 לטובת תכנית כלכלית יומית
אלכסנדר כץ | (8)
נושאים בכתבה ערוץ 20 שרון גל

ח"כ שרון גל כבר מצא לעצמו את הג'וב הבא. לאייס נודע כי בתקופה האחרונה נפגש גל עם אנשי ערוץ 20, והצדדים עובדים על פורמט לתכנית כלכלית יומית חדשה שצפויה לעלות לאוויר לאחר החגים. בעבר גל כבר אמור היה להגיש תכנית כלכלית בערוץ, אולם בסופו של דבר היא הוסבה לתכנית אקטואליה יומית.

 

גל הודיע מוקדם יותר היום (יום ד') ליו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על התפטרותו מהכנסת, חצי שנה לאחר כניסתו לתפקיד. בהודעה לתקשורת כתב כי "כמי שהיה עיתונאי בעל אג'נדה ניתנה לי לפני הבחירות האחרונות הזדמנות לנסות ולקדם אותה מתוך הכנסת כחלק מסיעת ישראל ביתנו. שמחתי על ההזדמנות וניצלתי אותה בצורה המיטבית בעת כהונתי. יחד עם זאת, אני חש כי במצב הנוכחי, כח"כ מן השורה בסיעת אופוזיציה, דווקא כעיתונאי אוכל להביא את יכולותיי לידי ביטוי בצורה טובה יותר ומשהגעתי למסקנה הזו החלטתי לעשות את הצעד כבר עכשיו".

לגל היסטוריה עשירה כעיתונאי, בין היתר במקומונים בצפון, ולאחר מכן כתב פלילים של חדשות 10. הוא זה שהגה את הפורמט ללילה כלכלי, והמשך עזב את הערוץ תוך כדי שערורייה גדולה במסגרתה נטען כי הטריד עובדים. בהמשך פנה לעסקי הנדל"ן, ובמקביל הגיש תכנית כלכלית ברדיו תל אביב, ותכנית יומית בערוץ 20, בה הביע את דעותיו בענייני היום.

 

בערוץ 20 אישרו את הפרטים. את תגובתו של גל לא ניתן היה להשיג. 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    שי 27/09/2015 18:01
    הגב לתגובה זו
    מה חשבת שכולם מטומתמים? כן . ואנו באמת מטומתמים שבחרנו בך.
  • 5.
    ראיס-פוטין-טיל 400S 26/09/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    גם בגלל דף ויחסו למפגן 2011.כמו סיבוני(רגב במרוקאית) יצא נגד המפגינים.נשלח ע"י כוחות האופל.שניהם צעקו "סרטן" ושניהם...
  • 4.
    חכם מיימון 02/09/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    ברוך שפטרנו מחסר המשמעות חובב הפרסום הזה. שייהנה לו מחייו ויחנה לו בערוץ 20 שכוח האל ושלא יחזור לנו לפריים.
  • 3.
    שמעון 02/09/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    מה הוא יעשה עם ליברמן הנוכל...בהצלחה לגל אוהבים אותך
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    תושבי הצפון 02/09/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בחור מבריק, חכם, שנון, אוהבים אותך בהצלחההההההההההה. (ל"ת)
    ליאת 02/09/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
  • ארלקינו 03/09/2015 07:35
    הגב לתגובה זו
    זה אתר רציני ולאתר בדיחות
  • עונש מוות לטיפשות וליוהרה (ל"ת)
    ירמיהו 02/09/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.