גולדן רייטינג: המקום ה-9 של נדב גדג' באירוויזיון היה שווה כמעט 19% לערוץ 1
האח הגדול VIP (קשת, ערוץ 2) רשמה 30.5%, אבל החדשות של הרייטינג בסוף השבוע שייכות כמובן לאירוויזיון 2015, בו נדב גדג' רשם את המקום התשיעי, וערוץ 1 נהנה מנתוני צפייה מרשימים, אליהם נתייחס בהמשך. אבל ראשית, סיכום הרייטינג של אמש על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית.
התכנית זוגות (קשת, ערוץ 2) קיבלה 18.7%, שידור חוזר של 'ימים טובים' (קשת, ערוץ 2) ניפק 7.9%, סדרת הדוקו ילדים על המשקל (ערוץ 10) הניבה 6.3%, שידור חוזר של 'הצינור' (ערוץ 10) רשם 4%, הסרט 'אושפיזין' (ערוץ 10) קיבל 3.8%, ומשחק רבע גמר ליגת העל בכדורסל בין מכבי תל אביב לעירוני נס ציונה (ערוץ 1) עם 2.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות חג' (חדשות 2) קיבלה 18.9%, מול 8.8% לחדשות בערוץ 10, ו-2.4% לאלו בערוץ 1.
יום שבת
גמר אירוויזיון 2015 (ערוץ 1) עם ההצלחה של גדג' – מקום תשיעי, הביא רייטינג נהדר לרוממה - 18.6% לאורך 4 שעות המשדר, ופיק צפייה של 21.9% בשעה 1:15. בעת ביצוע השיא של ישראל בשעה 22:30, הרייטינג עמד על 21.3%. המעניין הוא שהחל משעה 21:30 ערוץ 1 הוביל בפער ניכר את הצפייה בטלוויזיה כאשר כמחצית מצופי הטלוויזיה בישראל (נתח צפייה - share) צפו בו באותה עת.
בפעם האחרונה שעלתה ישראל לגמר האירוויזיון בשנת 2010 עם הראל סקעת, הרייטינג עמד על 21.1%. משדר הגמר של האירוויזיון הקודם שנצפה יותר מהשנה היה ב-2008 עם בועז מעודה עם רייטינג של 25.9%.
- בת 22 שווה מעל 50 מיליון שקל: האימפריה של נועה קירל
- מול גמר האירוויזיון: 17% לחתונמי, 11.7% לשנות ה-90
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
משדר 60 שנה לאירוויזיון - 'אירוויזיון הלהיטים הגדולים' (ערוץ 1) בשעה שלפני גמר האירווזיון, קיבל 6%.
כאמור, מלבד ערוץ 1, רשמו 2 הערוצים המסחריים נתוני צפייה נמוכים מאד בגלל החג: ספיישל 'כלות וחמות' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 7.4%, שידור חוזר של 'משחקי השף - מבשלים לשבועות' (רשת, ערוץ 2) הניב 3.3%, שידור חוזר של 'מנגינה למדינה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 2.1%, שידור חוזר של 'חידון הציונות' (ערוץ 10) זכה ב-2%, שידור חוזר של 'פרופיל 64' (ערוץ 10) הסתפק ב-1.2%, והסרט 'עד סוף הקיץ' (ערוץ 10) עם 1% בודד.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם נתון נמוך של 9.6% בגלל החג, מול 3.5% נמוכים גם כן ל'חדשות חג' (ערוץ 10).
יום ו'
התכנית מלחמת המינים (רשת, ערוץ 2) התחזקה במקצת ל-15.1%, לפני שידור חוזר של סלבריישן (רשת, ערוץ 2) עם 6.5%. מנגד, שי בשידור (ערוץ 10) הניבה 4.5%, 'פוטו ריבה' (ערוץ 10) ניפקה 3.9%, בדיוק כמו שידור חוזר של 'דייט בחשיכה' (רשת, ערוץ 2). שידור חוזר של הסרט 'התגנבות יחידים' (ערוץ 10) הסתפק ב-0.8%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) מתאוששת במקצת מהשפל של שבוע לפני כן, והתחזקה בנקודת רייטינג לערך - ל-13.6%. 'שישי' (ערוץ 10) קיבלה 5.4% מול 5.2% ל'יומן' (ערוץ 1).
יום ה'
את הפריים-טיים הובילה אמנם 6 אימהות (רשת, ערוץ 2), אבל היא הסתפקה ב-15.5%, וכוכב הערב היה חצי גמר האירוויזיון השני (ערוץ 1), בסיומו עלה לגמר. המשדר רשם 13.4% ופיק של 17.8% בשעה 22:48 בזמן ביצוע השיר של ישראל.- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
הסדרה שנות ה-80 (רשת, ערוץ 2) רשמה 12.5%, 'שידוך משמיים' (ערוץ 10) הניבה 9.9%, 'צינור' (ערוץ 10) קיבלה 4.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.4%, 'חיפוש מתקדם' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 4.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 3.9%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 6.1% ו שידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניב 2.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: ערב פושר מאד לרצועת השידור של השעה 19:00, כאשר 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10.1%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 1) הסתפקה ב-4%.
בגזרת החדשות: גם מהדורות החדשות לא הרשימו, והסתפקו בנתונים נמוכים יחסית. 18.5% ל'חדשות 2', 8.8% ל'חדשות 10'.
- 2.עוד ממורמר לאוסף (ל"ת)מוזמן להצטרף לחצרוני 25/05/2015 15:08הגב לתגובה זו
- 1.בטח הבבונים המרוקאים אהבו את הקוף הזה (ל"ת)ככ 25/05/2015 11:00הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.