שוב אדם שוב: Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של משרד הבריאות
סוכנות הדיגיטל Refresh בבעלותו של אדם שוב מחזקת את אחיזתה בגזרת הלקוחות הציבוריים-ממשלתיים. בתום הליך מכרזי ארוך זכתה החברה במכרז על תקציב המדיה החברתית והדיגיטל של משרד הבריאות. על פי הערכות בשוק הפרסום צפוי התקציב לעמוד על כמיליון שקלים, מה שהופך אותו לאחד הבולטים בתחום הציבורי ובכלל.
כאמור, ההליך המכרזי התעכב לאחר שאחת החברות שהתמודדו על התקציב הגישה למשרד הבריאות ערעור על פסילתה. לבסוף החליטה ועדת המכרזים של משרד הבריאות כי הצעתה של Refresh היא זו שהשיגה את הציון המשוקלל הגבוה ביותר מבין המתמודדים.
תקציב הדיגיטל של המשרד כולל בתוכו ניהול מלא של עמודי המשרד ברשתות החברתיות, תפעול זירת היוטיוב שלו, יישום וניהול של רעיונות קריאטיביים לקידום פעילויות המשרד וכן ניטור וניתוח אזכורים אודותיו ברחבי האינטרנט. פעילות זו תבוסס גם על רכישת מדיה לקידום תכניות ההסברה של המשרד.
- לשים את היד על הגולש הנכון: 5 קלפי אס לנצחון בקמפיין דיגיטלי בבחירות
- לך תנהל משבר עם 10 מיליון איש אצלך בחצר: הסיוט של זארה במדיה החברתית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשוק המדיה החברתית הצעיר בישראל, Refresh נחשבת לאחת מחלוצות סוכנויות הדיגיטל בישראל. החברה מטפלת במותגים מסחריים רבים ובהם קבוצת 'דור אלון', רשת המרכולים AM-PM, 'רולדין', 'סטולי' ו'ייגרמייסטר' וכן בארגונים ציבוריים ובהם: מפעל הפיס, המדען הראשי ועיריית ירושלים. באחרונה גם זכתה החברה במכרז של
- 8.דביר 23/07/2014 17:24הגב לתגובה זוצהוב מקנאה. הדביר (:
- 7.מה לריפרש ולדיגטאל - בקושי פייסבוק (ל"ת)עידן 23/07/2014 14:31הגב לתגובה זו
- הו, הקנאה אוכלת אה? (; (ל"ת)דובי 23/07/2014 19:59הגב לתגובה זו
- 6.אי-דיוקים 23/07/2014 08:26הגב לתגובה זו"עד כה משרד הבריאות פעל בעיקר באמצעות מערך הדוברות שלו אך לא נעזר באנשי מקצוע חיצוניים" - ממש לא! טופלו ע"י חברה חיצונית, לא סתם הגיעו לכ 90 אלף אוהדים....
- עם מי?? (ל"ת)אייס 23/07/2014 17:29הגב לתגובה זו
- 5.22/07/2014 15:56הגב לתגובה זוזירות דיגיטליות.אסטרטגיה הדיגיטל בשירות השונות. נו, באמת. מה זה השטויות האלה?
- ירון 22/07/2014 18:55הגב לתגובה זוכי פעילות דיגיטל רצינית היא כיום הרבה יותר מ״פוסטים בפייס״. אבל הבעיה היא שחלק גדול מהשרלטנים בתחום לא יודעים לעשות כלום חוץ מפוסטים בפייס. לכן יש מקצוענים ויש ברברנים
- או שאני מתחום אחר. זו גם אפשרות (ל"ת)23/07/2014 10:44
- 4.מוריד ת'כובע (ל"ת)ירון טבת 22/07/2014 11:36הגב לתגובה זו
- 3.אליפותתתתתתת (ל"ת)גיא נ. 22/07/2014 11:18הגב לתגובה זו
- 2.דביר 22/07/2014 11:10הגב לתגובה זולדעתי הוא היה מסובך מאוד להבנה. מאחל בהצלחה עם האתגר הזה אבל יהיה להם לא קל
- 1.תותחים (ל"ת)יוני רון 22/07/2014 11:02הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
