שוב אדם שוב: Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של משרד הבריאות
סוכנות הדיגיטל Refresh בבעלותו של אדם שוב מחזקת את אחיזתה בגזרת הלקוחות הציבוריים-ממשלתיים. בתום הליך מכרזי ארוך זכתה החברה במכרז על תקציב המדיה החברתית והדיגיטל של משרד הבריאות. על פי הערכות בשוק הפרסום צפוי התקציב לעמוד על כמיליון שקלים, מה שהופך אותו לאחד הבולטים בתחום הציבורי ובכלל.
כאמור, ההליך המכרזי התעכב לאחר שאחת החברות שהתמודדו על התקציב הגישה למשרד הבריאות ערעור על פסילתה. לבסוף החליטה ועדת המכרזים של משרד הבריאות כי הצעתה של Refresh היא זו שהשיגה את הציון המשוקלל הגבוה ביותר מבין המתמודדים.
תקציב הדיגיטל של המשרד כולל בתוכו ניהול מלא של עמודי המשרד ברשתות החברתיות, תפעול זירת היוטיוב שלו, יישום וניהול של רעיונות קריאטיביים לקידום פעילויות המשרד וכן ניטור וניתוח אזכורים אודותיו ברחבי האינטרנט. פעילות זו תבוסס גם על רכישת מדיה לקידום תכניות ההסברה של המשרד.
- לשים את היד על הגולש הנכון: 5 קלפי אס לנצחון בקמפיין דיגיטלי בבחירות
- לך תנהל משבר עם 10 מיליון איש אצלך בחצר: הסיוט של זארה במדיה החברתית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשוק המדיה החברתית הצעיר בישראל, Refresh נחשבת לאחת מחלוצות סוכנויות הדיגיטל בישראל. החברה מטפלת במותגים מסחריים רבים ובהם קבוצת 'דור אלון', רשת המרכולים AM-PM, 'רולדין', 'סטולי' ו'ייגרמייסטר' וכן בארגונים ציבוריים ובהם: מפעל הפיס, המדען הראשי ועיריית ירושלים. באחרונה גם זכתה החברה במכרז של
- 8.דביר 23/07/2014 17:24הגב לתגובה זוצהוב מקנאה. הדביר (:
- 7.מה לריפרש ולדיגטאל - בקושי פייסבוק (ל"ת)עידן 23/07/2014 14:31הגב לתגובה זו
- הו, הקנאה אוכלת אה? (; (ל"ת)דובי 23/07/2014 19:59הגב לתגובה זו
- 6.אי-דיוקים 23/07/2014 08:26הגב לתגובה זו"עד כה משרד הבריאות פעל בעיקר באמצעות מערך הדוברות שלו אך לא נעזר באנשי מקצוע חיצוניים" - ממש לא! טופלו ע"י חברה חיצונית, לא סתם הגיעו לכ 90 אלף אוהדים....
- עם מי?? (ל"ת)אייס 23/07/2014 17:29הגב לתגובה זו
- 5.22/07/2014 15:56הגב לתגובה זוזירות דיגיטליות.אסטרטגיה הדיגיטל בשירות השונות. נו, באמת. מה זה השטויות האלה?
- ירון 22/07/2014 18:55הגב לתגובה זוכי פעילות דיגיטל רצינית היא כיום הרבה יותר מ״פוסטים בפייס״. אבל הבעיה היא שחלק גדול מהשרלטנים בתחום לא יודעים לעשות כלום חוץ מפוסטים בפייס. לכן יש מקצוענים ויש ברברנים
- או שאני מתחום אחר. זו גם אפשרות (ל"ת)23/07/2014 10:44
- 4.מוריד ת'כובע (ל"ת)ירון טבת 22/07/2014 11:36הגב לתגובה זו
- 3.אליפותתתתתתת (ל"ת)גיא נ. 22/07/2014 11:18הגב לתגובה זו
- 2.דביר 22/07/2014 11:10הגב לתגובה זולדעתי הוא היה מסובך מאוד להבנה. מאחל בהצלחה עם האתגר הזה אבל יהיה להם לא קל
- 1.תותחים (ל"ת)יוני רון 22/07/2014 11:02הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.