אדם שוב
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

שוב אדם שוב: Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של משרד הבריאות

ההליך המכרזי שהתעכב לאחר ערעור שהגישה אחת המתמודדות הסתיים עם זכייתה של Refresh. על פי הערכות התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים
משה בנימין | (12)

סוכנות הדיגיטל Refresh בבעלותו של אדם שוב מחזקת את אחיזתה בגזרת הלקוחות הציבוריים-ממשלתיים. בתום הליך מכרזי ארוך זכתה החברה במכרז על תקציב המדיה החברתית והדיגיטל של משרד הבריאות. על פי הערכות בשוק הפרסום צפוי התקציב לעמוד על כמיליון שקלים, מה שהופך אותו לאחד הבולטים בתחום הציבורי ובכלל.

כאמור, ההליך המכרזי התעכב לאחר שאחת החברות שהתמודדו על התקציב הגישה למשרד הבריאות ערעור על פסילתה. לבסוף החליטה ועדת המכרזים של משרד הבריאות כי הצעתה של Refresh היא זו שהשיגה את הציון המשוקלל הגבוה ביותר מבין המתמודדים.

Refresh תטפל ביצירת אסטרטגיית המדיה החברתית והדיגיטל של משרד הבריאות, שלוחותיו ואגפיו וכן תיישם ותוציא לפועל את העבודה בזירות הדיגיטליות השונות. יצוין כי עד כה משרד הבריאות פעל בעיקר באמצעות מערך הדוברות שלו אך לא נעזר באנשי מקצוע חיצוניים. עם צמיחת הפעילות בגזרת האינטרנט ובעיקר בעמוד הפייסבוק של המשרד המונה כמעט 90,000 ישראלים הוחלט במשרד להיעזר בשירותי סוכנות מקצועית.

תקציב הדיגיטל של המשרד כולל בתוכו ניהול מלא של עמודי המשרד ברשתות החברתיות, תפעול זירת היוטיוב שלו, יישום וניהול של רעיונות קריאטיביים לקידום פעילויות המשרד וכן ניטור וניתוח אזכורים אודותיו ברחבי האינטרנט. פעילות זו תבוסס גם על רכישת מדיה לקידום תכניות ההסברה של המשרד.

בשוק המדיה החברתית הצעיר בישראל, Refresh נחשבת לאחת מחלוצות סוכנויות הדיגיטל בישראל. החברה מטפלת במותגים מסחריים רבים ובהם קבוצת 'דור אלון', רשת המרכולים AM-PM, 'רולדין', 'סטולי' ו'ייגרמייסטר' וכן בארגונים ציבוריים ובהם: מפעל הפיס, המדען הראשי ועיריית ירושלים. באחרונה גם זכתה החברה במכרז של הכנסת ליצירת אסטרטגיית הדיגיטל של בית המחוקקים.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    דביר 23/07/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    צהוב מקנאה. הדביר (:
  • 7.
    מה לריפרש ולדיגטאל - בקושי פייסבוק (ל"ת)
    עידן 23/07/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
  • הו, הקנאה אוכלת אה? (; (ל"ת)
    דובי 23/07/2014 19:59
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אי-דיוקים 23/07/2014 08:26
    הגב לתגובה זו
    "עד כה משרד הבריאות פעל בעיקר באמצעות מערך הדוברות שלו אך לא נעזר באנשי מקצוע חיצוניים" - ממש לא! טופלו ע"י חברה חיצונית, לא סתם הגיעו לכ 90 אלף אוהדים....
  • עם מי?? (ל"ת)
    אייס 23/07/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    22/07/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    זירות דיגיטליות.אסטרטגיה הדיגיטל בשירות השונות. נו, באמת. מה זה השטויות האלה?
  • ירון 22/07/2014 18:55
    הגב לתגובה זו
    כי פעילות דיגיטל רצינית היא כיום הרבה יותר מ״פוסטים בפייס״. אבל הבעיה היא שחלק גדול מהשרלטנים בתחום לא יודעים לעשות כלום חוץ מפוסטים בפייס. לכן יש מקצוענים ויש ברברנים
  • או שאני מתחום אחר. זו גם אפשרות (ל"ת)
    23/07/2014 10:44
  • 4.
    מוריד ת'כובע (ל"ת)
    ירון טבת 22/07/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אליפותתתתתתת (ל"ת)
    גיא נ. 22/07/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דביר 22/07/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    לדעתי הוא היה מסובך מאוד להבנה. מאחל בהצלחה עם האתגר הזה אבל יהיה להם לא קל
  • 1.
    תותחים (ל"ת)
    יוני רון 22/07/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.98%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״