פרסום ראשון

וואלה בונה את ערוץ התיירות מחדש: מינה את זיו ריינשטיין לעורך המדור

עורך התיירות של ynet עוזב את את האתר לאחר 6 שנים, לטובת עריכת מדור התיירות של וואלה, שסובל מחולשה ופעיל בזכות שת"פים וקומוניקטים
אלכסנדר כץ | (27)

זיו ריינשטיין, עורך מדור התיירות של ynet, עוזב השבוע את האתר. לאייס נודע כי ריינשטיין עוזב השבוע את האתר מבית ידיעות אחרונות, לטובת עריכת מדור התיירות של וואלה.

ריינשטיין עבד ב-ynet ב-6 השנים האחרונות, בין היתר כעורך ערוץ היחסים, עורך ערוץ 'פנאי פלוס', ועורך בערוץ HOT - הערוץ שהוא שיתוף פעולה בין ynet לבין חברת הכבלים. ב-4.5 שנים האחרונות ריינשטיין נמצא בערוץ התיירות, ובשנים האחרונות גם עורך אותו.

הוא בעל ניסיו של כ-15 שנים בתחום התיירות לגביו, בין היתר 6 שנים כדייל בחברת אל על, והוא אף מורה דרך מוסמך של משרד התיירות.

ערוץ התיירות בוואלה פועל בעיקר על תכנים חיצוניים, כגון שיתוף הפעולה עם גלובס, ועל קומוניקטים שמתקבלים במערכת. במסגרת הרצון לחזק את הערוץ, ולמעשה הקמת אזור תיירות חדש בוואלה, הוחלט על מינוי של ערוך קבוע ובעל ניסיון בתחום.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של ריינשטיין. מ-ynet טרם התקבלה תגובה. עורך וואלה ינון מגל אישר את הפרטים, ומסר: "אני שמח שזיו - מקצוען בתחום - מגיע לוואלה ובטוח שהוא יהפוך את תחום התיירות בערוץ, למוביל".

תגובות לכתבה(27):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 21.
    בדרך החוצה כבר (ל"ת)
    amichai 16/04/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    עדי שטרנברג 06/02/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
    זיו עשית יופי של עבודה ב-YNET בהצלחה בוואלה... בהוליווד עוד מחכים לך ריצ'רד גיר הישראלי חחחחח
  • 19.
    גאון 30/01/2014 18:35
    הגב לתגובה זו
    טס לחו"ל על חשבון לשכת המסחר בגאורגיה. אם ידעת שאתה עובר לאתר אחר למה טסת? איפה האתיקה?
  • aviv 02/02/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    בושה וחרפה
  • 18.
    מורן -חלמונית 30/01/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    שיהיה בהצלחה.
  • 17.
    המון בהצלחה (ל"ת)
    הדסה ואלברט 30/01/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    רונן 30/01/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    לא מבין את ההיגיון, מעבר לעלייה במשכורת. החשיפה נמוכה בהרבה.
  • רונן שימעוני, תמיד היית מבין לאט דברים (ל"ת)
    דן 01/02/2014 23:28
    הגב לתגובה זו
  • ולכן הביאו אותו... (ל"ת)
    אחד שיודע 30/01/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    גלית פריד 30/01/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    איחולי הצלחה לזיו החביב.
  • 14.
    בהצלחה חבר יקר. וואלה זכו בגדול (ל"ת)
    א.א. 30/01/2014 01:20
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    גבר הורס, מעט עצלן בעבודה (ל"ת)
    א.א. 29/01/2014 20:17
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    איש מדהים! (ל"ת)
    אלון 29/01/2014 18:59
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    כמה ידיעות יחצ על הרכבת יש בווינט... (ל"ת)
    המשנה 29/01/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אורי 29/01/2014 17:35
    הגב לתגובה זו
    משהוא אישר לו להוציא ידיעה עצמית כזו ?????
  • מישהו פה ממש מקנא אה?! (ל"ת)
    אורית 30/01/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    גבר הורס. בהצלחה חבר! (ל"ת)
    שי 29/01/2014 17:07
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    בני 29/01/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    עורך מקצועי, עיתונאי בחסד עליון ואיש מדהים. וואלה הרוויחו ובענק
  • כולם יודעים בגלל מי הוא הועזב... (ל"ת)
    29/01/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
  • בגלל מי? 29/01/2014 17:40
    בגלל מי?
  • 7.
    איציק 29/01/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    רווח נקי של וואלה והפסד עמוק ל ynet
  • 6.
    29/01/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
    זיו כולנו נתגעגע. שיהיה המון בהצלחה איש יקר!
  • 5.
    כל הכבוד לוואלה! הרווחתם אחלה עורך! (ל"ת)
    נטע 29/01/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רק חבל שהוא מכביסט! (ל"ת)
    אדום 29/01/2014 15:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גבר נאה (ל"ת)
    אחד 29/01/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דב 29/01/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    לא יושב במשרד ומחכה לחומרים, אלא יוצא לשטח, מסייר, בודק ובוחן. שיהיה לו המון בהצלחה
  • 1.
    מה עם תחקיר נגד הרכבת? לא יהיה, הא? (ל"ת)
    ירו 29/01/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.