מיקרופון ערוץ 1 רשות השידור חדשות
צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

יש חיים אחרי ערוץ 10: שלי טפיירו מצטרפת לחטיבת החדשות של ערוץ 1

אחרי שנים ככתבת משטרה בערוץ 10, ובשנה וחצי האחרונות ככתבת מגזין ב'ישראל היום', מגיעה טפירו לערוץ 1, ככתבת משפט באזור תל אביב
אלכסנדר כץ | (7)
נושאים בכתבה שלי טפיירו

שלי טפיירו מצטרפת לרשות השידור. לאייס נודע כי טפירו תשמש ככתבת משפט באזור תל אביב, של חטיבת החדשות של ערוץ 1. היום (יום ב') כבר עשתה סיור הכרות במערכת הערוץ בירושלים.

לטפיירו ניסיון רב בטלוויזיה. במשך 4 שנים שימשה ככתבת המשטרה של ערוץ 10, ובין היתר צילמה את סרט הדוקו על גואל רצון, שעד היום הוא הדוקו עם הרייטינג הגבוה ביותר בתולדות הערוץ. עוד לפני ערוץ 10, הייתה טפיירו כתבת פלילים ברשת מקומוני ידיעות אחרונות.

לפני כשנה וחצי עזבה טפיירו את ערוץ 10 עם גל הפיטורים, במסגרתו פוטרו כ-25 עובדים. מאז שימשה ככתבת מגזין בישראל היום, וכתבה על עולם הפשע והמשטרה.

ברשות השידור סירבו להגיב לדברים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    מושיק לוי יצחק 18/06/2017 21:26
    הגב לתגובה זו
    מחסן מעולם לא היה פסק דין השופט סיון אין מחסן השופטת יעל ייטב לא מענין או מחזיר ה מחסן או 250 שקל ליום מאיפה אייצר דור שלא היה קים 5 שנים המשפט זה חלם או פשע הרי פסק דין חלוט לפני 40שנה של כבוד השופט סיון אין מחסן מאיפה אייצר דבר שלא היה אין מקום גם לבנות מחסן אי איפשר לקיים פסק דין
  • 6.
    שלי היא שאריות של ערוץ 10. מה לעשות? (ל"ת)
    בית הורד 29/01/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יופי כתבת משטרה כבר יש. ומה עם מנהל לטלוויזיה (ל"ת)
    מורן 28/01/2014 09:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    זן נדיר ונכחד של עיתונאית איכותית.בהצלחה (ל"ת)
    יולי המפרגנת 27/01/2014 23:49
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה תותחית ! (ל"ת)
    קולגה 27/01/2014 22:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נראה אותה מחזיקה מעמד בגיהנום הקרוי ערוץ 1 (ל"ת)
    עובדת ערוץ 1 27/01/2014 21:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה שלי (ל"ת)
    ערן 27/01/2014 21:16
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.