הפועל תל אביב מכבי תל אביב דרבי
צילום: צילום מסך: ערוץ 1
רייטינג

ברוממה מרוצים: 6.7% לדרבי התל אביבי בכדורסל - עם פיק של 11%

עד כה רשמו משחקי הכדורסל אחוזים בודדים, בגלל הפלטפורמה - ערוץ 1 ובגלל שעת השידור המוקדמת. 'אמבוש' התחזקה, 'ישראל' שמרה על יציבות
אלכסנדר כץ | (3)
נושאים בכתבה דרבי ערוץ 1

הדרבי בכדורסל הניב רייטינג נאה לשידור הציבורי. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ניצחונה של הפועל על מכבי (ערוץ 1 + 511HD) הניב רייטינג ממוצע של 6.7% ופיק צפייה של 10.9% לקראת סיום המשחק.

במשחק צפו בממוצע 152 אלף צופים. מדובר על המשחק הנצפה ביותר עד כה במסגרת ליגת העל בכדורסל, מאז תחילת השידורים בערוץ 1 בתחילת העונה. יש לציין כי עד כה רשמו המשחקים נתונים נמוכים במיוחד, לעיתים של 2%, בין היתר בגלל הפלטפורמה של ערוץ 1, וגם בגלל שעת השידור המוקדמת בדרך כלל - 18:30.

אמא מחליפה (קשת, ערוץ 2), הוקדמה לרצועת השידור הראשונה, ועלתה ב-20% ל-24.7%. מיד לאחריה רשמו 2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) 21.7% ו-18.6% בהתאמה. מנגד, אמבוש (ערוץ 10) התחזקה ביחס לשבוע שעבר, עם 13.7%, ישראל (ערוץ 10) עם ישראל קטורזה, יציבה עם 12.3%.

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-13.6%, שידור חוזר של 'הכוכב הבא' (קשת, ערוץ 2) הניב 9.7%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 7.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 8.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 7.7%.

לוהט בלילה: 'חדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 6.9%, לא הרבה יותר מ'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.5%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.9%, לפני 'תכנית החיסכון' (חדשות 2) עם 14.8%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.9%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 24.6% מול 'חדשות 10' עם 8.6% ו'מבט' (ערוץ 1) שנצמדה עם 6%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מרוצים ברוממה,איזה הפקה הרימו - דרבי כדורסל!! (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחחחחחח 19/11/2013 23:21
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עם ישראל חי 19/11/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    נבלות אוכלי חינם,ששודדים ועושקים את הציבור בחסות החוק!
  • 1.
    וואי וואי איזה משחק זה היה (ל"ת)
    גלעד 19/11/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.