
אייס במדור חדש בשיתוף iSOCIA: האנשים שטווים את הרשתות החברתיות
מיה אורן היא האורחת הראשונה בלכודים - המדור החדש של אתר אייס בשיתוף עם
אורן, תל אביבית בת 35, עובדת כמנהלת תוכן מדיה חברתית במחלקת השיווק והסחר של קבוצת
לפני כן עבדה במחלקת התוכן של 5min Media (שנרכשה לפני כ-3 שנים על ידי ענקית האינטרנט AOL) תחילה כעורכת וידאו ומאוחר יותר כעורכת תוכן. בנוסף, אורן עבדה במחלקת האינטרנט של ערוץ 24 (לפני שנמכר ל'קשת') כעורכת תוכן וסגנית עורך ראשי באתר הערוץ, וכמנהלת מוצרים בתחום המוזיקה ועורכת תוכן ביורופאן, חברה שעוסקת בהקמת והפעלת ערוצי תוכן סלולריים.
היא הבעלים הגאה של אייפון 4, ואפילו לא מתביישת בכך. יש לה 858 חברים
באיזה פלטפורמות אתם פועלים?
כרגע הפעילות שלנו מתמקדת בעיקר בדפים העסקיים שלנו בפייסבוק ובגוגל פלוס. לאחרונה התחלנו להפעיל חשבון טוויטר ובעתיד הקרוב נשיק גם חשבון אינסטגרם מושקע.
מי קהל היעד שלכם? עם כמה מהם יש לך "מערכת יחסים" קבועה?
קהל היעד שלנו הוא כלל הציבור בישראל עם דגש על כאלה שאוהבים לצאת לנופשים וחופשות. משפחות, זוגות, יחידים, צעירים ומבוגרים - יש לנו מה להציע לכולם. באופן טבעי, אנחנו מנהלים "מערכת יחסים" קבועה עם העוקבים שלנו ברשתות החברתיות.
באיזו תדירות אתם מעדכנים את עמוד הפייסבוק?
משתדלים לעדכן אותו לפחות פעמיים ביום עם מינון נכון בין פוסטים שיווקיים, מכירתיים וחווייתיים בעלי ערך מוסף.
איך את מניעה לפעולה ולאיזה פעולה?
העלאת פוסטים קצרים, ממוקדים ואטרקטיביים שמעוררים סקרנות בקרב הקהל היא המפתח. אני מעלה בעיקר פוסטים פתוחים שיוצרים פתח לתגובות, תחרויות וחידונים נושאי פרסים שמביאים איתם דיונים ארוכים, ופוסטים קצרים ומרהיבים בעלי אופי של סקופ או מבצע, שמובילים ללחיצות על קישורים לאתר הדקה ה-90. משם הדרך למכירת המוצרים שלנו מתקצרת.
מהי מטרת הפעילות ברשתות החברתיות?
המטרה היא להגיע ללקוחות חדשים, אך באותה מידה ליצור שיח ו"מערכת יחסים" עם לקוחות קיימים תוך הקשבה לרצונות ולצרכים שלהם. הרשתות החברתיות הן פלטפורמה שיווקית נוחה, יעילה ומודרנית, כך שאנחנו מנסים לנצל אותה עד תום בדרכים מגוונות.
איך היית מגדירה את התפקיד שלך?
מאתגר. לנסות להבין מה מעניין או מניע קבוצה כל כך גדולה של אנשים שמעולם לא פגשתי ולייצר קשר אישי בינם לבין המותג תוך שמירה על החוזק שלו בענף התיירות - זה אתגר עצום.
איך את מתמודדת עם השחיקה?
החוכמה היא להמשיך לאתגר את עצמך כל פעם מחדש. הרשתות החברתיות מתפתחות כל הזמן, פיצ'רים נוספים מוצגים בתדירות גבוהה ואני מנסה ליישם אותם עד כמה שניתן. פתיחת חשבונות ברשתות חברתיות נוספות וסנכרון שלהן אחת עם השנייה מספק עבורי אתגר תמידי, כשמעל הכל עומד מתן השירות ללקוחות וסיפוק אדיר שמתקבל עם כל לקוח מרוצה.
מהם הקווים האדומים שלך?
עברית לא תקנית, עיצוב שהוא פחות ממושלם, פגיעה בחופש הביטוי, ולהשיב ללקוח בצורה שלא מכבדת אותו, אותי ואת הדקה ה-90.
האם את מקדישה חשיבה מיוחדת לסלולר?
כמובן. נכון להיום זו המגמה המובילה ומי שלא שם או לא יהיה שם בקרוב - לא באמת יהיה קיים.
- 7.ממ 04/08/2013 01:30הגב לתגובה זוזה אמור להיות בדיחה או משהו? כי זה גרוע ממש
- 6.מגה סלב !!! (ל"ת)גדי 31/07/2013 22:52הגב לתגובה זו
- 5.שירלי 31/07/2013 18:14הגב לתגובה זומאותו תחום אחד מול השני, למשל את הבחורה הזאת ואת מי שמנהל דף מתחרה, כמו למשל איסתא, ואז לראות את השוני
- 4.ברוך 31/07/2013 17:58הגב לתגובה זולא רק שהבחורה הזו היא מרואיינת גרועה ולא מעניינת, היא כולה מנהלת עמוד פייסבוק לא מרשים של חברה זניחה. מה היא עשתה בחיים? במה הטביעה את חותמה? יש לה אייפון 4? אתם חייבים להיות אתר קצת יותר רציני, אחרת באמת המזבלה יעקפו אתכם
- כבר עקפו (ל"ת)פחח 04/08/2013 01:30הגב לתגובה זו
- 3.דני 31/07/2013 16:24הגב לתגובה זומהכרות של שנים, מילה שלי - זכיתם !
- 2.מיכל 31/07/2013 16:12הגב לתגובה זופחות מ 1% (במקרה המעולה) בלבד מהגולשים פעיל. וגם "היא הבעלים הגאה של אייפון 4" רציני???
- 1.מיה, גאים בך!!! (ל"ת)הדקה ה-90 31/07/2013 15:59הגב לתגובה זו