זהבי פשרני: 'צינור לילה' צפויה להתנצל בפני נתן זהבי על "המתיחה המאיימת"
פשרה בין 'צינור לילה' לנתן זהבי: לאייס נודע כי הפקת התכנית עשויה כבר הלילה (יום א') לשדר התנצלות בפני זהבי על המתיחה שעבר בסוף 2012 שדר הרדיו והעיתונאי הוותיק,
כזכור, באותה מתיחה מ-22 בספטמבר 2012 ששודרה בתכנית של גיא לרר, קיבל זהבי 2 שיחות טלפון חסויות בהן הושמעו לו הקלטה מסרט הקולנוע חגיגה בסנוקר עם הביטויים "אני מודיע לך שאם עד הערב אני לא מקבל את הכסף במזומן, אני מוסר את זה לטיפול", "עד הערב", "אתה זוכר שיש לך אצלי איזה צ'ק קטן", ועוד.
כעבור כשבועיים פנה זהבי, באמצעות פרקליטו שלומי ויינברג, למנכ"ל ערוץ 10 בזמנו יואב הלדמן, ללרר עצמו וליועצת המשפטית של הערוץ דבורה קמחי, ודרש מכתב התנצלות ופיצוי בסך 5,000 שקלים שייתרמו לספריית העיוורים בנתניה. זהבי לא קיבל בזמנו את מבוקשו.
בעקבות כך הגיש זהבי לפני 4 חודשים תביעה נגד ערוץ 10, דרש 60 אלף שקלים פיצויים וגם ופרסום התנצלות. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, טען עו"ד שלומי ויינברג להוצאת לשון הרע נגד מרשו זהבי, והתנהלות רשלנית באותה פרשה. "(הערוץ) ביזה אותו בפומבי בשידור פופולארי בפני קהל צופים רחב, תוך ביצוע עוולות חמורות של התחזות לאחר, איומים והטרדה", נכתב בכתב התביעה.
- האח הגדול מחזירה את רשת להוביל בפריים-טיים
- על רפורמת יבוא המוצרים התקועה - ואיך מהלך פשוט יוזיל מחירים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד צוין כי לאחר השיחה בה "חש מאוים ומוטרד מהדברים", החליט זהבי "מתוך חשש שיש מאן דהוא שמעוניין להרע לו", להתקין מצלמה נסתרת שתתעד את חזית הכניסה לביתו. "למרבה החומרה", טוען זהבי בתביעה, "הנתבע לא טרח להודיע לתובע אף לא בהמשך, כי מדובר ב'מתיחה' בטעם רע במיוחד".
נתן זהבי אמר לאייס: "גם אני הבנתי שתשודר הערב התנצלות, וגם אני מתוח לדעת איך היא תראה. במסגרת ההסכם אני לא יכול להתייחס לפרטי ההסכם". מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.