זהבי פשרני: 'צינור לילה' צפויה להתנצל בפני נתן זהבי על "המתיחה המאיימת"
פשרה בין 'צינור לילה' לנתן זהבי: לאייס נודע כי הפקת התכנית עשויה כבר הלילה (יום א') לשדר התנצלות בפני זהבי על המתיחה שעבר בסוף 2012 שדר הרדיו והעיתונאי הוותיק,
כזכור, באותה מתיחה מ-22 בספטמבר 2012 ששודרה בתכנית של גיא לרר, קיבל זהבי 2 שיחות טלפון חסויות בהן הושמעו לו הקלטה מסרט הקולנוע חגיגה בסנוקר עם הביטויים "אני מודיע לך שאם עד הערב אני לא מקבל את הכסף במזומן, אני מוסר את זה לטיפול", "עד הערב", "אתה זוכר שיש לך אצלי איזה צ'ק קטן", ועוד.
כעבור כשבועיים פנה זהבי, באמצעות פרקליטו שלומי ויינברג, למנכ"ל ערוץ 10 בזמנו יואב הלדמן, ללרר עצמו וליועצת המשפטית של הערוץ דבורה קמחי, ודרש מכתב התנצלות ופיצוי בסך 5,000 שקלים שייתרמו לספריית העיוורים בנתניה. זהבי לא קיבל בזמנו את מבוקשו.
בעקבות כך הגיש זהבי לפני 4 חודשים תביעה נגד ערוץ 10, דרש 60 אלף שקלים פיצויים וגם ופרסום התנצלות. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, טען עו"ד שלומי ויינברג להוצאת לשון הרע נגד מרשו זהבי, והתנהלות רשלנית באותה פרשה. "(הערוץ) ביזה אותו בפומבי בשידור פופולארי בפני קהל צופים רחב, תוך ביצוע עוולות חמורות של התחזות לאחר, איומים והטרדה", נכתב בכתב התביעה.
- האח הגדול מחזירה את רשת להוביל בפריים-טיים
- על רפורמת יבוא המוצרים התקועה - ואיך מהלך פשוט יוזיל מחירים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד צוין כי לאחר השיחה בה "חש מאוים ומוטרד מהדברים", החליט זהבי "מתוך חשש שיש מאן דהוא שמעוניין להרע לו", להתקין מצלמה נסתרת שתתעד את חזית הכניסה לביתו. "למרבה החומרה", טוען זהבי בתביעה, "הנתבע לא טרח להודיע לתובע אף לא בהמשך, כי מדובר ב'מתיחה' בטעם רע במיוחד".
נתן זהבי אמר לאייס: "גם אני הבנתי שתשודר הערב התנצלות, וגם אני מתוח לדעת איך היא תראה. במסגרת ההסכם אני לא יכול להתייחס לפרטי ההסכם". מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
