מנחם בן
צילום: רונן אקרמן
radio

מנחם בן על נויבך: "עקרת בית כלכלית, שמה לי רגל דרך המפיקות של התכנית"

'שי ודרור' ברדיו ללא הפסקה, הפתיעה הבוקר את מנחם בן, יממה לאחר שהחליט לפרוש מ'סדר יום' ברשת ב'. אז מה הוא חושב על המגישה? האזינו
שירות אייס | (16)

יממה לאחר שהודיע כי החליט לפרוש מהתכנית 'סדר יום' ברשת ב', כינה מנחם בן את מגישת התכנית קרן נויבך "עקרת בית כלכלית". את הדברים אמר הבוקר (יום ג') בן בשיחה עם 'שי ודרור' ב'רדיו ללא הפסקה'.

דרור רפאל ואבי נוסבאום (שהחליף את גולדשטיין, א"כ) הפתיעו את בן בשיחה בשידור חי, כפי שהם עושים מדי בוקר עם מרואיינים שנמצאים על סדר היום הציבורי. במהלך השיחה טען בן כי במהלך יום השידור השני שלו בתכנית, ביום שני שעבר, האירועים שקרו מאחורי הקלעים בהם נטען כי הוא התפרץ על צוות ההפקה ועל נויבך, לא תוארו במדויק. "היו הדלפות מסיתות נגדי מתוך האולפן", אמר בן. בהמשך יצא בן נגד נויבך ואמר כי "היא לא יכולה להנחות איתי ולשים לי רגל דרך הטנכאיות, העורכות או המפיקות".

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

"מה זה מוצלחת?", שאל בן לשאלת המגישים, "צריך לדייק איתה. היא משודר בהאזנת השיא של הרדיו. נויבך היא מעין עקרת בית כלכלית... שעוסקת בנושאים צרכניים".

ולמרות זאת, נשמע בן מפויס: "בסך הכל זו הייתה חוויה נפלאה", אמר כפי שהצהיר כמה פעמים בשבוע האחרון, אולם גולדשטיין הוסיף: "לא בשבילה (בשביל נויבך, א"כ). חוויה נפלאה זה היה בשבילך". בן צחק, ואמר: "אני לא חושב שהיא זכתה אי פעם לכאלה שבחים וחיבוקים. אין ספק שאחוז האזנה לתכנית היה גבוה יותר ב-2 ימי האזנה בהם השתתפתי בהם".

כזכור, בן הודיע אתמול למנהל קול ישראל מיקי מירו כי החליט לפרוש מהגשת התכנית. בשלב זה אין כוונה ברשות השידור לסגת מהכוונה להצמיד מגישים אורחים, אולם מליאת רשות השידור צפויה לדון השבוע בסוגיה, וחלק מחברי המליאה מתנגדים למהלך של ההנהלה. בן "הוצנח" לכיסא המגיש האורח על מנת "לאזן" את שידוריה של נויבך, מהלך שזכה לביקורת ציבורית קשה בטענה כי מנסים להשתיק את נויבך המובילה קו חברתי נגד פעולות הממשלה.

ביום שני שעבר, היום השני בו השתתף בן בשידור, התרחש פיצוץ כאשר במהלך התכנית ניסתה נויבך לקטוע מדי פעם את דבריו. בהפסקות החדשות והפרסומות שבין השעה הראשונה לשנייה, התפרץ בן לעברה של נויבך וההפקה כי "לא נותנים לי לדבר פה. אם את (נויבך, א"כ) לא מסוגלת לשבת לידי, תצאי מהאולפן". נויבך פנתה לבן וניסתה להרגיעו, כשאמרה לו כי יש לו את הזכות לדבר במגבלות זמן השידור ואילוצי הפרסומות.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    גד 13/08/2012 03:01
    הגב לתגובה זו
    עם כל האהה והכן הלא מאמינים, והסטבטקסט המזלזל, לך לישון, אתה ממש לא לרדיו, ומנחם אגב מכניס אותך בכיס הקטן. ההתגייסות של הקולגות לקמפיין קרן נויבך מעורר בחילה
  • 13.
    אורית 03/08/2012 20:29
    הגב לתגובה זו
    אנא אל תיתנו לו זמן מסך / אוויר
  • 12.
    איש קטן ופרובוקטור גדול שלא שווה התייחסות !!! (ל"ת)
    רוני 01/08/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    הבן אדם אוויל גמור. קבל את 15 דקות התהילה שלו (ל"ת)
    התקדמנו 01/08/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ואתה מנחם, עקר בית שכלי..... (ל"ת)
    קנאי 31/07/2012 15:00
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שמתם לב? מנחם בן, בן מנחם (יוני) (ל"ת)
    בן-בת מנחם-מנחמת 31/07/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מנחם בן-לך תמכור חמוצים! (ל"ת)
    אמיר דהאן 31/07/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
  • חמוצים? חלילה אפילו לזה דרושה הבנה מינימלית.. (ל"ת)
    חנה 31/07/2012 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    כרגיל, הכותרת לא משקפת את שנאמר בראיון (ל"ת)
    אמנון 31/07/2012 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דני 31/07/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    אלוהים בירך את מנחם בן.
  • 5.
    איש המהווה מיטרד (ל"ת)
    ירדן 31/07/2012 10:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איך הפך ממבקר ספרות אינטיליגנטי למוקיון (ל"ת)
    שלומי 31/07/2012 10:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מנחם בעננים כי כולם מדברים עליו איש עלוב (ל"ת)
    בן 31/07/2012 10:21
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גיל 31/07/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    מעבר לזה שהוא כרגע פתח חזית מול עקרות בית ובעצם הציג אותן כנחותות, מי שמלמל במהלך השידורים והראה חוסר הבנה משווע בנושאים המדוברים היה דווקא הוא.
  • 1.
    בן אוכל את שני האפסים האלה ונויבך יחד.. (ל"ת)
    הם ונויבך כלומניקים 31/07/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
  • תרגיל מבריק ביח"צ של רשת ב (ל"ת)
    שרי 31/07/2012 12:49
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.