רוצים כרטיס זוגי לקקטוס הזהב? הצטלמו ליד פוסטר התחרות ושלחו אלינו תמונה

אייס והבצפר של חברות הפרסום מזמינים אתכם לקקטוס הזהב 2012. כל מה שצריך לעשות זה להצטלם ליד אחד מהפוסטרים הפזורים בת"א ולשלוח אלינו תמונה. 5 כרטיסים זוגיים לאירוע שיתקיים ביום ב' יוגרלו בין השולחים
שירות אייס | (5)

אתר אייס ו'הבצפר' של חברות הפרסום מזמינים אתכם לקבל כרטיס זוגי לקקטוס הזהב 2012, האירוע השנתי והמרכזי של תעשיית הפרסום. בימים האחרונים נתלו ברחבי ת"א מאות שלטים בתחנות אוטובוס ושלטי חוצות, כל שעליכם לעשות הוא להצטלם ליד אחד מן הרבים ואת התמונות לשלוח למערכת אייס.

שלטי התחרות פרוסים בתחנות האוטובוס ובשלטי החוצות ברחבי ת"א. את התמונות יש לשלוח למערכת אייס, למייל: [email protected], בצירוף פרטי השולח. הגרלת הכרטיסים תיערך במשרדי 'דני לוי תקשורת' - דוברי איגוד חברות הפרסום והבצפר. האירוע יתקיים ביום שני ה-28 לחודש בשעה 20:00, במתחם האירועים 'שבע' בת"א. מתוך התמונות שישלחו למערכת, יוגרלו חמישה שולחים, שיזכו לכרטיס כניסה זוגי לאירוע.

את הערב ינחה הקומיקאי אבי נוסבאום, במהלכו יוכרזו משרדי הפרסום והקמפיינים המנצחים של שנת 2012 בקטגוריות השונות.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מביך 23/05/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    פעילות טיפשית
  • 2.
    22/05/2012 16:30
    הגב לתגובה זו
    הרעיון הזה. בוצע כבר ע"י רשת טיב טעם ברומא!!! ניתן ורצוי לחדש.
  • 1.
    אחלה קריאייטיב לשילוט. מי עשה? (ל"ת)
    רני 22/05/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
  • לעומק התודעה הכינו את השלט (ל"ת)
    אחד שקרא 22/05/2012 21:13
    הגב לתגובה זו
  • לעומק התודעה (ל"ת)
    יוסי 22/05/2012 18:33
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.