כבר עשור ל'כוכב נולד': נינט, גידי, ג'קו וצביקה חוגגים - לקראת העונה העשירית
ב-22 במאי תעלה לאוויר העונה העשירית של 'כוכב נולד', אחת התכניות הוותיקות על המסך, פצצת רייטינג שרשמה יותר מ-30% רייטינג בעונה התשיעית, ועוד היד נטויה.
באירוע שהתקיים אתמול (יום א') ב'אביגדור' בתל אביב, חנכה הזכיינית 'קשת' את העונה החדשה, עם הרבה מינגלינג, סושי ופיצות, הצגת השופטים החדשים גידי גוב ומשה פרץ, שהצטרפו לוותיקים (יותר) צדי צרפתי ו(פחות) מירי מסיקה. על הבמה אגב, הרביצה נינט סט, לא לפני שהפינליסטים של העונה האחרונה ביצעו שיר חדש.
*
אז מה יהיה לנו בעונה החדשה? גם בעונה זו צפויים שינויים בפורמט התכנית. בזכיינית החליטו להפחית את מספר התכניות בשידור חי, מה שמצביע גם על ירידה במספר התכניות בהן ההכרעה תהיה בידי קהל הצופים בבית. רק אחרי 15 תכניות "ערוכות עם דגש על הדוקו", לדברי הזכיינית, תהפוך התכנית לשידור חי ולהצבעות ב-SMSים. חידוש נוסף, שהוא נגזרת של הפחת השידורים החיים, הוא הרכבת פאנל שופטים חדש, שיכלול 12 מבכירי תעשיית המוזיקה, שיכריעו בשלב האודישנים לגבי עתידם של המתמודדים בתכנית.
ראיינה: שימרית ספקרו, צילום: גיל לופו
לראשונה ב'כוכב נולד' השופטים ישתמשו בטאבלטים במהלך האודישנים באמצעותם יבטאו את התרשמותם מהמתמודד: כתיבת ביקורת באור ירוק משמעה "עבר" ואילו אדום משמעו "לא עבר". בנוסף, לשופטים העונה יש זכות וטו - כל מתמודד חייב להשיג רוב של 3 קולות על מנת לעבור למחנה האימונים. יחד עם זאת, לכל שופט זכות אחת בכל יום אודישנים להטיל וטו ולהעביר מתמודד לשלב הבא גם אם לא קיבל רוב של קולות.
- 1.אוי. מתי יהיה הסוף הסופי של התת רמה הזה? (ל"ת)15/05/2012 13:30הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
