ברינג רוכשת את המוצר של זנקראפט; תכנס לאקו-סיסטם של סיילספורס

כתוצאה מהמיזוג, קמעונאים יוכלו לספק חוויית מייל אחרון (last mile) ללקוחות-קצה, שעונה לצרכי הלקוחות ומבדלת את המותג שלהם. מוצרה של זנקראפט יחזק את אסטרטגיית השיווק והמכירות ברינג בעזרת הסיילספורס
תומר אמן |

חברת מחשוב ישראלית ברינגג (Bringg), העוסקת בתוכנה לניהול לוגיסטיקה ושילוח מטענים מדווחת הבוקר על רכישת חברת זנקראפט (Zenkraft) הבריטית, לה תוכנה לניהול משלוח חבילות והחזרות בסביבת סיילספורס (Salesforce). על פי הדיווח, המוצר של זנקראפט ישתלב בזה של ברינגג, ואלו צפויות לספק ביחד מגוון רחב של מודלים לביצוע משלוחים.

מהחברה נמסר כי כתוצאה מהמיזוג, קמעונאים יוכלו לספק חוויית מייל אחרון (last mile) ללקוחות-קצה, שעונה לצרכי הלקוחות ומבדלת את המותג שלהם. עוד דווח כי מטרת הרכישה היא להאיץ את כניסתה של ברינגג לאקו-סיסטם של סיילספורס באמצעות הטמעת תרחישי השימוש המוצעים על ידי זנקראפט בתחום שילוח החבילות, טיפול בהחזרות ושירותים בתום המכירה, בתוך רשת המשלוחים של ברינגג.

בברינג מאמינים כי מוצרה של זנקראפט יחזק את אסטרטגיית השיווק והמכירות שלה הודות לאינטגרציה הקיימת של זנקראפט עם מערכת הענן של סיילספורס לניהול מסחר אלקטרוני וניהול הזמנות. ברינגג מצידה, תפתח בפני לקוחות זנקראפט גישה למגוון חלופות לביצוע משלוחים, שהצורך בהן גובר לדבריה לאור שינוי הציפיות בתחום המשלוחים בשוק העולמי. המהלך לא צפוי להביא לשינויים כלשהם בטווח המיידי לאחר הרכישה, במצבת העובדים ובהנהלה של שתי החברות. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אייפון 17 (רשתות)אייפון 17 (רשתות)

אייפון 17 - מצלמה ברמה גבוהה, טעינה משופרת; ומה המחיר

לקראת ההשקה מחר של אייפון 17 - איך אמור להיראות המכשיר ועל השקות נוספות שיהיו מחר

עמית בר |
נושאים בכתבה אייפון 17 אפל

ערב ההשקה הרשמית, דליפות ממקורות מהימנים מציגות כיצד תיראה סדרת iPhone 17. השינוי הבולט: אפל מפסיקה להבדיל בין דגמים בסיסיים לדגמי Pro בכל הקשור לתצוגות. כל הסדרה, כולל הדגם הבסיסי, תגיע עם מסכי OLED בקצב רענון של 120Hz – טכנולוגיית ProMotion שהייתה עד כה מוגבלת לדגמי הפרימיום.


הדגמים הזולים לא יקבלו את טכנולוגיית LTPO המאפשרת שינוי דינמי של קצב הרענון מ־1Hz עד 120Hz לחיסכון בסוללה – יתרון שיישאר לדגמי Pro. עם זאת, המעבר מ־60Hz ל־120Hz קבועים צפוי לשפר את חוויית השימוש היומיומית.


גדלי המסכים משתנים: 6.1 אינץ' בבסיסי, 6.3 אינץ' ב־Pro (במקום 6.1), 6.6–6.7 אינץ' ב־Air החדש, ו־6.9 אינץ' ב־Pro Max. בנוסף, אפל מציגה ציפוי אנטי־רפלקטיבי שמיועד לשפר את הראות בשמש ישירה ולהפחית טביעות אצבעות, לצד עמידות מוגברת לשריטות. בנוסף,  הסדרה תושק במבחר צבעים: סגול כהה, ירוק יער, כחול מטאלי כהה, וכן ורוד, תכלת וצהוב בהיר. הצבעים פותחו בטכנולוגיה שמיועדת לצמצם דהייה בחשיפה לאור השמש.


המהלך מגיע לאחר ירידה במכירות הדגמים הבסיסיים. לפי IDC, בזמן שהשוק צמח ב־6%, מכירות האייפונים הזולים ירדו. סמסונג וגוגל כבר מציעות קצבי רענון גבוהים במכשיריהן, ואפל מתאימה את עצמה לשוק.


iPhone 17 Air – במקום Plus

בעקבות חוסר הצלחה של דגמי Plus (פחות מ־5% מהמכירות), אפל מחליפה את הקו ומציגה את iPhone 17 Air – מכשיר דק במיוחד בעובי של 5.5–6 מ"מ ובמשקל 145 גרם. לשם השוואה, iPhone 14 Pro Max שוקל 240 גרם. מדובר במהלך המזכיר את ה־MacBook Air, כאשר ההעדפה היא לניידות על פני תכונות נוספות.