מיכל דבורצקי פורשת מתפקיד משנה למנכ"ל גיתם BBDO
משרד הפרסום גיתם BBDO מודיע הבוקר (ד') על פרישת של המשנה למנכ"ל גיתם, מיכל דבורצקי, זאת לאחר קדנציה של כחמש שנים במשרד על. בשנה האחרונה הייתה דבורצקי אחראית על תהליך המיזוג של חברת האינטראקטיב אל תוך פעילות גיתם. שינוי שהוביל לצמיחה של יותר מ-40% במחזורי ההכנסה מאינטראקטיב.
דבורצקי החלה דרכה בגיתם כסמנכ"לית מחלקת הפלנינג, (לאחר שש שנים בחברת סלקום כמנהלת מחלקת אסטרטגיה וקשרי לקוחות). לאחר מכן קיבלה אחראיות על ניהול הלקוחות בגיתם ובשנתיים האחרונות כיהנה כמשנה למנכ"ל.
מהודעת המשרד נמסר כי "דבורצקי, לצד הבנה טובה של צרכי הלקוח, שהביאה עימה לגיתם, הפעילה דבורצקי את ניסיונה הניהולי הרב. היא סייעה בבניית השדרה הניהולית בגיתם והובילה תהליכי עבודה ומחשבה חדשים".
עקב ההודעה אמרה דבורצקי, " שנות עבודתי בגיתם היו מרתקות. נחשפתי למגוון תחומים חדשים, לצד התמחותי בתקשורת: פיננסים, קמעונאות, ומוצרי צריכה. סייעתי בבניית מותגים ומהלכי פרסום ושיווק , תוך שותפות מלאה עם לקוחות גיתם הנפלאים. למדתי מהם ומהקולגות המון ואדע להביא את ניסיוני לביטוי בהמשך הקריירה שלי"

שתי זריחות בטיסה אחת: הפרויקט השאפתני של קוואנטס האוסטרלית
חברת התעופה של היבשת המבודדת מתכוננת להשקה ב-2026 של פרויקט Sunrise, שיאפשר טיסות נוסעים ארוכות במיוחד ללא עצירות וללא קונקשן, כך שתירדמו בהמראה מסידני ותתעוררו בלונדון
כשחברת התעופה האוסטרלית Qantas הכריזה שתשבור את שיאי הזמן בטיסה ישירה בין סידני ללונדון, כמעט 20 שעות באוויר ללא חניית ביניים, התגובה נעה בין "וואו!" לבין "רגע, מי רוצה לשבת 20 שעות על אותה כרית?".
דמיינו טיסה ללא הפסקות מלב סידני ללונדון או ניו יורק, 22 שעות בשמיים, מעל אוקיינוסים ומדבריות, מבלי לנחות וללא קונקשן וריצות בין דלפקי חברות התעופה. זהו חלום התעופה שהופך למציאות עם האיירבוס A350-1000ULR בפרויקט Sunrise של קוואנטס.
Sunrise היא יוזמה פורצת דרך, שנשמעת כמעט כמו פרויקט חלל, שתאפשר טיסות נוסעים ללא עצירות בטיסות הארוכות ביותר בעולם, תוך כיבוש "נתיב הקנגורו" ההיסטורי. הפרויקט מחיה מסורת ממלחמת העולם השנייה של טיסות "Double Sunrise" של קוואנטס, שבהן המטוסים היו באוויר זמן רב מספיק כדי לראות שתי זריחות.
ולא מדובר בסתם מטוס גדול יותר, אלא זה ניסוי אנושי-טכנולוגי שמאתגר את גבולות הגוף, הזמן והשעון הביולוגי, וגם משנה את כללי המשחק בשוק התעופה העולמי.
- FAA מחייב בדיקות נוספות במטוסי A320 בעקבות סדקים ברכיבי דלתות
- נחיתת חירום באיירבוס היתה הסימן לתקלה מערכתית - הסכנה עדיין באוויר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי מזמין ומדוע?
קוואנטס, חברת התעופה האוסטרלית הוותיקה שנוסדה ב-1920, הזמינה 12 מטוסי איירבוס A350-1000ULR מיוחדים, עם מיכל דלק אחורי נוסף של 20,000 ליטר שמאפשר טווח מטורף של 18,000 ק"מ. הסיבה? אוסטרליה מבודדת גיאוגרפית, וטיסות עם עצירות בסינגפור או בדובאי גוזלות זמן, כסף וסיכונים. Sunrise יחסוך ארבע שעות טיסה כוללת ויחבר את המדינה-היבשת ישירות למרכזים כלכליים.
