הרוב מסתכלים על הקנקן: כך תמתגו מוצרי מדף מנצחים
מה משותף למפעלי מזון המשווקים מוצרים ברשתות, חברות פרמה שסוכניהן מסתובבים בין רשתות ובתי מרקחת פרטיים, יקב בוטיק ובעל חנות מקוונת באינטרנט? שכולם צריכים למתג את מוצרי המדף שלהם כדי למכור! אז מה חשוב לדעת כדי למתג מוצרי מדף מנצחים? – כל הפרטים בכתבה שלפניכם.
מה בין צריכת ראווה למיתוג ומיצוב המוצר שלכם
את המונח 'צריכת ראווה' טבע הכלכלן האמריקאי Veblen בשלהי המאה ה- 19.
בכך חזה ובלן את הצורך הפסיכולוגי של חברת השפע המתהווה, בצריכתם של מוצרים יוקרתיים, המעידים על איכות חיים גבוהה.
ואמנם, נוסף על החשיבות שבפיתוח מוצרים איכותיים, שימלאו את צרכי קהל היעד אליו הם פונים, אם יש משהו אחד שכולם מסכימים עליו כיום הוא שלתדמית, מיתוג ומיצוב השפעה מכרעת על היקף מכירותיהם של מוצרים.
במילים אחרות, אם אתם רוצים מוצר מנצח, חשוב למצב אותו בתחום הרלוונטי ולהתאים את תדמיתו לערכים החשובים לקהל היעד וללקוחות שלכם, לרבות נראות שמייצגת איכות חיים גבוהה.
מיתוג המוצר באמצעות נראות שמייצגת איכות חיים גבוהה
מה מייחד מיתוג מוצרי מדף?
מקור המילה מיתוג, שהפכה שגורה וכמעט שחוקה בז'רגון השפה העסקית, במושג 'מותג', שנטבע כמילת הלחם בין 'מוצר' ל'תג'.
העיסוק במיתוג רווח ולא בכדי, היות ומדובר באחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על מידת ההצלחה של עסקים, ובפרט כשמדובר במוצרי מדף.
מוצר מדף ממותג כהלכה יהיה כזה שנושא 'תווית', הן מבחינה סמלית, כלומר שזהותו ותדמיתו ברורות, והגדרת המדף שלו ממוקדת, והן במובן הקונקרטי של אריזה בעלת נראות אטרקטיבית לקהל היעד.
הגדרת מדף יכולה להתייחס לערכי המוצר, שימושיו, תפישות רגשיות וחווייתיות אודותיו, בידולו ממוצרים וחברות מתחרות וכמובן מיצובו ומיקוד קהל היעד אליו הוא פונה.
- חג שמח לפודיז: 20 מתנות מקוריות לראש השנה לאוהבי אוכל
- כך תשלטו בכמות הפחמימה שאתם צורכים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בכל מוצר ועל אחת כמה וכמה כשמדובר במוצרי מדף, היבטים רעיוניים אלו צריכים להתכנס לבסוף לנראות גרפית ממוקדת ונכונה, שתופיע על גבי אריזת המוצר ובפרסומים השונים של החברה, ותקדם את המכירות בפועל.
מוצר מדף ממותג היטב נושא 'תווית' סמלית וקונקרטית בעלת זהות ותדמית ברורות
עיצוב נכון של אריזת המוצר כבסיס למיתוג ומיצוב אפקטיביים
יהיו אשר יהיו הערכים אותם אתם מבקשים לצקת לתדמית המוצר שלכם, מיתוג ומיצוב מוצר המדף מתנקזים כולם, בסופו של דבר, למפגש הבלתי אמצעי שלו עם הלקוחות הפוטנציאליים.
מפגש זה יתרחש כשהמוצר מוצג על המדף הממשי בחנות או, כמובן, על המדף הווירטואלי בחנות המקוונת או בקטלוג המצולם שבאתר.
אריזה בעלת נראות מחמיאה, מובחנת, בולטת ומושכת, שגם מותאמת לקונספט ולמיתוג מדויקים, יכולה לעשות את ההבדל בין מוצר שנחטף מהמדפים לכזה שנותר מיותם מקונים.
- "לשלם מס של 2% או לחלק דיבידנד?"
- בנק ONE ZERO מציג: מסחר בניירות ערך ללא עמלות, לכל החיים ולכל הגילאים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- משקיעים בחאקי: כך הפכו החיילים את הבסיסים לחממת השקעות לוהטת
כדי להבין איך יוצרים אריזה אפקטיבית, מושכת ומחמיאה למוצרי מדף ממותגים, פנינו למר לירון בן יאיר, המנכ"ל של חברת 'ש.ע.ל – הדפסות איכות בע"מ', המספק מדבקות בגלילים בהדפסה דיגיטלית לכל ענפי התעשייה במשק.
אריזה בעלת נראות מחמיאה, מובחנת ומושכת תגרום למוצר להיחטף מהמדפים
אריזת מוצר שלא ניתן להתעלם ממנה
מדבקת תווית שמוכרת, חייבת להיות איכותית, ובגלל זה ב'ש.ע.ל' אנחנו בוחרים בהדפסה דיגיטלית מעולה ומעמידים לרשות הלקוח את מיטב הטכנולוגיה בתחום, לרבות מגוון סוגי חיתוך וגימור מתקדמים, מסביר בן יאיר.
אצלנו תמצאו מדבקות עם הטבעה יוקרתית, בולטת או שקועה, שפופולארית מאוד במדבקות לבקבוקי יין, אבל בהחלט יכולה לקדם את מיתוג של מוצרים נוספים.
להיט נוסף הוא גימור צורני למדבקה, שיוצר נראות מאוד בולטת ויוצאת דופן, כשמבחינת סוגי הגימור, לצד הלמינציה האיכותית ביותר אנו מציעים גם גימור לכה-משי יוקרתי.
בסך הכל קיים מגוון רחב של אפשרויות מתקדמות למיתוג ועיצוב האריזה, שמסייעות למצב את המוצר ברמת איכות אחרת לגמרי.
מדבקות עם הטבעה יוקרתית, בולטת או שקועה, פופולארית לבקבוקי יין ולמוצרים נוספים
הרבה מעבר להדפסה וגימור איכותיים
כמובן שאיכות ההדפסה והגימור זה לא הכל, מבהיר בן יאיר ומפרט: תוצאה שתהיה בסופו של דבר אפקטיבית, היא פרי עבודת צוות לא רק של גרפיקאים מוכשרים, אלא גם של אנשי מכירות מיומנים, שמהווים נדבך חשוב בצוות העובדים שלנו.
חשוב לזכור שאחרי הכל, מדבקת תווית על מוצר נועדה להרבה יותר מאשר משיכת תשומת לבו של הצרכן בלבד.
תווית נכונה אמורה גם להיות מרשימה, לייצר פופולאריות ובולטות מול מוצרים מתחרים, וכמובן לייצב את אמינות תדמיתו של המוצר ושל החברה המוכרת אותו.
תווית בחיתוך צורני עם אריזת סגר ייחודית למראה שמשקף ערכים כפריים של חומרי גלם מהטבע
ריבות ודבש יד מרדכי והתווית המנצחת
תהליך המיתוג שעברנו עם אחד הלקוחות הוותיקים שלנו, מכוורת יד מרדכי, שנמצאת בבעלות משותפת של קיבוץ יד מרדכי וחברת שטראוס, הוא דוגמא מצוינת לאופן בו תווית איכותית מקדמת את המוצר.
הבחירה בתווית בחיתוך צורני מבליטה את הלוגו המוכר של החברה, ובשילוב עם אריזת סגר ייחודית, מתקבל מראה שמשקף ערכים כפריים של חומרי גלם מהטבע.
שי אהרונוביץ, רשות המסים (עמית אלפונטה)רשות המיסים: ״נסיים את 2025 עם יותר מ-100 מיליארד שקל מעל היעד״
בוועידת עיר הנדל״ן באילת הציג שי אהרונוביץ תמונה אופטימית של גביית המסים לשנה, דיבר על העלייה במיסוי נדל״ן, הסביר את כיוון מס הרכוש והתייחס לחובת הדיווח על שכר דירה ולמצב מדרגות המס
ועידת מרכז הבנייה הישראלי באילת, שנפתחה אתמול (שלישי), הציג מנהל רשות המסים שי אהרונוביץ נתוני גבייה גבוהים לשנה ואמר כי המדינה צפויה לסיים אותה ברמה משמעותית מעל היעד שנקבע בתחילתה.
אהרונוביץ אמר כי היעד לשנה עמד על גבייה של 460 עד 462 מיליארד שקל, אך עד סוף נובמבר נגבו כבר כ-466 מיליארד שקל. לדבריו, לאחר ניכוי רכיבים טכניים שמתבצעים בדרך כלל לקראת סוף השנה, ההערכה היא שהמדינה תסיים את 2025 עם כ-100.5 מיליארד שקל מעבר ליעד.
הנתונים האלה מתחברים לתמונה הפיסקלית הרחבה שפורסמה בימים האחרונים על ידי החשב הכללי. לפי האומדן המעודכן, הגירעון ב-12 החודשים האחרונים ירד ל-4.5% מהתוצר לעומת 4.9% בסוף אוקטובר, בין היתר בזכות עלייה של יותר מ-15% בהכנסות המדינה ובכ-15.6% בהכנסות ממסים מתחילת השנה.
הקפיצה בגביית המסים שאהרונוביץ מציג באה לידי ביטוי גם ברמת המאקרו, בצמצום הגירעון - בשביל תמונה יותר מעמיקה על התכווצות הגרעון: הגירעון התכווץ לרמה של 4.5% מהתוצר: הכנסות המדינה זינקו ב-15%
- "אני ברווחיות של כמעט 30%, בגלל שאני מרוויח ויעיל, אני צריך לשלם יותר מס?"
- מס על שכר דירה - "הגבייה שלנו עלתה ב-10%"; והאם מס רכוש יחזור?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נדלן חלש בחלק מהשוק אבל קפיצה בעסקאות מסחריות
לדברי אהרונוביץ, גם שוק הנדלן תרם לעלייה בהכנסות, אף שבחלק מסגמנטי המגורים נרשמה חולשה. הוא אמר כי בזכות כמה עסקאות מסחריות גדולות צפויה גביית המסים מהענף להגיע השנה לרמה של 18 עד 19 מיליארד שקל, לעומת כ-15 מיליארד שקל בלבד בשנה שעברה. לדבריו, מדובר בעלייה הן במס רכישה והן במס שבח.
שי אהרונוביץ, רשות המסים (עמית אלפונטה)רשות המיסים: ״נסיים את 2025 עם יותר מ-100 מיליארד שקל מעל היעד״
בוועידת עיר הנדל״ן באילת הציג שי אהרונוביץ תמונה אופטימית של גביית המסים לשנה, דיבר על העלייה במיסוי נדל״ן, הסביר את כיוון מס הרכוש והתייחס לחובת הדיווח על שכר דירה ולמצב מדרגות המס
ועידת מרכז הבנייה הישראלי באילת, שנפתחה אתמול (שלישי), הציג מנהל רשות המסים שי אהרונוביץ נתוני גבייה גבוהים לשנה ואמר כי המדינה צפויה לסיים אותה ברמה משמעותית מעל היעד שנקבע בתחילתה.
אהרונוביץ אמר כי היעד לשנה עמד על גבייה של 460 עד 462 מיליארד שקל, אך עד סוף נובמבר נגבו כבר כ-466 מיליארד שקל. לדבריו, לאחר ניכוי רכיבים טכניים שמתבצעים בדרך כלל לקראת סוף השנה, ההערכה היא שהמדינה תסיים את 2025 עם כ-100.5 מיליארד שקל מעבר ליעד.
הנתונים האלה מתחברים לתמונה הפיסקלית הרחבה שפורסמה בימים האחרונים על ידי החשב הכללי. לפי האומדן המעודכן, הגירעון ב-12 החודשים האחרונים ירד ל-4.5% מהתוצר לעומת 4.9% בסוף אוקטובר, בין היתר בזכות עלייה של יותר מ-15% בהכנסות המדינה ובכ-15.6% בהכנסות ממסים מתחילת השנה.
הקפיצה בגביית המסים שאהרונוביץ מציג באה לידי ביטוי גם ברמת המאקרו, בצמצום הגירעון - בשביל תמונה יותר מעמיקה על התכווצות הגרעון: הגירעון התכווץ לרמה של 4.5% מהתוצר: הכנסות המדינה זינקו ב-15%
- "אני ברווחיות של כמעט 30%, בגלל שאני מרוויח ויעיל, אני צריך לשלם יותר מס?"
- מס על שכר דירה - "הגבייה שלנו עלתה ב-10%"; והאם מס רכוש יחזור?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נדלן חלש בחלק מהשוק אבל קפיצה בעסקאות מסחריות
לדברי אהרונוביץ, גם שוק הנדלן תרם לעלייה בהכנסות, אף שבחלק מסגמנטי המגורים נרשמה חולשה. הוא אמר כי בזכות כמה עסקאות מסחריות גדולות צפויה גביית המסים מהענף להגיע השנה לרמה של 18 עד 19 מיליארד שקל, לעומת כ-15 מיליארד שקל בלבד בשנה שעברה. לדבריו, מדובר בעלייה הן במס רכישה והן במס שבח.
