נתניהו: "אם נצטרך נוריד את המס לקרקע. עושים את מה שאני אומר"

במפגש עם ראשי חברות במינכן אמר רה"מ: "עלינו להיות מאוד תחרותיים, לא רק בשיעורי מס לתאגידים ופרטיים, אלא גם למשקיעים זרים"

|
(34)
בנימין נתניהו, צילום: מתוך הוידאו של רועי אברהם, לע"ם
"אנחנו מורידים את שיעורי המס, ותודות לנשיא טראמפ, אנחנו הולכים להוריד אותם עוד יותר", כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו במפגש עם יו"רים ומנכ"לים של חברות כלכליות גדולות במסגרת ועידת מינכן לביטחון.
בפגישה השתתפה גם יו"ר קרן המטבע הבינ"ל כריסטין לגארד. בין החברות שהשתתפו: דויטשה טלקום, ריית'און, מיקרוסקופ, BMW, AGCO. נתניהו התייחס למסוי בישראל, וציין כי הוא מחוייב להעניק הטבות מס למשקיעים זרים: "עלינו להיות מאוד תחרותיים, לא רק בשיעורי מס נומינליים לתאגידים ואנשים פרטיים, אלא גם בשיעורים הממשיים שמשקיעים זרים נכנסים, אנחנו רוצים להיות נמוכים כמו כל האחרים, וזה די נמוך, כ-6 אחוזים. אבל אם נצטרך, נוריד את זה לקרקע. ואנחנו עושים את מה שאני אומר".
עוד אמר נתניהו: "העתיד שייך לאלה שמחדשים. החדשנות מגיעה מהמפגש של נתוני עתק, בינה מלאכותית וקישוריות. הדבר מייצר תעשיות חדשות, ואנו אוחזים בעתיד במהירות רבה. ישנו תנאי אחד, ישנם בישראל למעלה מ-300 מרכזי מחקר ופיתוח רב לאומיים, חלקם מיוצגים באולם זה, אם אתם לא נמצאים שם, אני באמת חושב שזה האינטרס המשותף שלנו שתהיו שם".
"נעבור את יפן"
"תפקידי כראש ממשלה הוא להקל עליכם להגיע ולעשות עסקים. אימצנו, בייחוד במהלך עשרים השנים האחרונות ובייחוד בתקופה שהייתי שר אוצר, רפורמות גדולות כדי להפוך את ישראל לידידותית לעסקים, להפוך אותה לכלכלה פחות בירוקרטית". נתניהו סקר את הנתונים הכלכליים של ישראל, ואמר: "התמ"ג לנפש עלה, כפי שאתם יודעים, והוא עלה באופן די משמעותי ומהר יותר מאשר ברוב המדינות. בתוך כמה שנים אנו מצפים לעבור את יפן, לא נראה לי שזה ייקח יותר משלוש או ארבע שנים. יש לנו גידול משמעותי באוכלוסייה ואני חושב שזה מייצר אופטימיות. המספר החשוב ביותר הוא החוב ביחס לתמ"ג. הוא ירד מכ-100% מתחילת שנות האלפיים לכ-60% כעת. והוא ממשיך לרדת כל הזמן. וכפי שאתם יודעים, זאת תנועת מספריים בהשוואה למה שקרה ברוב מדינות ה-OECD".
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    שקרן מושחת אגומניאק
    צביצ 19/02/2018 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למההעתונות סוקרת פושע?
    סגור
  • 17.
    תבטלו היטלי השבחה..הגורם העיקרי ליוקר הבנייה יוקר המחיה
    עמך 18/02/2018 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכירות קניה השכרה מגורים ומסחרי.ארנונה גבוהה המשרתת משכורות וכיבודים של פקידים מושחתים
    סגור
  • מס שבח
    יחזקאל עזרא מציון 18/02/2018 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש להןריד את מס שבח לערך שיתן תמריץ לבעלי קרקע למוכרן ,קרקע שנקנה לפני שנת 2000 50% מס , זה ריאלי.
    סגור
  • 16.
    מגיבונים אומללים מי יחליף אותו ? תחשבו טוב חבורת אהבלים (ל"ת)
    יעקב 18/02/2018 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • וואי
    אזרח מודאג 18/02/2018 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומה יקרה למדינה עם ח"וח יקרה לו משהו? וואי לי.....הלכהה מדינה.....בבתי קברות שוכבים הרבה אנשים " שלא היה להם תחליף"...
    סגור
  • 15.
    אין מיטות בבתי חולים ואתה רוצה להוריד עוד את המס?
    אזרח 18/02/2018 08:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ראש ממשלה מנוול , עובד בשביל מילצ'נים, תשובות, ושאר עשירי תבל. תלך כבר לחברים שלך באמריקה ותפטור אותנו מנוכחותך ומהנזקים שאתה גורם כל יום שאתה ממשיך להיות ראש ממשלה.
    סגור
  • אתה עד כדי כך מטומטם שהשנאה עולה אצלך על הכל ? (ל"ת)
    יעקב 18/02/2018 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    האיש רלוונטי לעוד 5 חודשים. (ל"ת)
    אבי 18/02/2018 00:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זה מה שאני שומע מהסמולנים כבר 20 שנה
    ביזבזתם את החיים סתם 19/02/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העברתם את החיים בשנאה ומרירות. נקווה שגם הילדים שלכם ימשיכו ככה.
    סגור
  • 13.
    זה לא מה שהוא אומר כל הזמן ,נוריד את המחירים . (ל"ת)
    חיים ברו 17/02/2018 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    פלילי או לא, מושחת לא יכול להיות ראש ממשלתנו
    יש ר א לי 17/02/2018 21:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במערכות מתוקנות על פחות מזה עפים.
    סגור
  • 11.
    הוא הרבה יותר "מר כלכלה" מאשר "מר בטחון"
    ארז 17/02/2018 20:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ובכללי אני לא ממעריציו אבל האיש עובד.
    סגור
  • עובד עליך בעיניים (ל"ת)
    אחד 18/02/2018 08:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    אין כמו ביבי הרבי מלובביץ אמר לו אתה תלחם ב-119 אנשים (ל"ת)
    משה ראשל"צ 17/02/2018 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    האמת האחרת
    האמת שממש לא 17/02/2018 19:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מצד שני הועלה המס לשכירים מעל ארבעים אלף שעובדים לילותלילות ונישאר להם פחות מחצימחצי.ושאר השכירים לא יזכו אצלו להנחות מס הוא שואף לשכירים עבדים ללא זכויות דאגתו רק לטייקונים
    סגור
  • 8.
    האיש מקיסריה מוכר וקונה הכל
    Fisherking 17/02/2018 19:16
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מה אכפת לו הרי הקיסרות תלקח ממנו בקרוב
    סגור
  • טען עוד
  • נא לדייק. שטיינפלוץ וביביהו העלו את המס על רווחי הון.
    א 17/02/2018 20:23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הם העלו את המס מ-20% ל-25% בעקבות המלצה של טרכטנחרה הפרופסור דמיקולו. בכלל הליכוד עם שר האוצר שלום הם שהחלו בהטלת מס על רווחי בורסה, בהתחלה 15% וקפצו הנבלות ל-25%. מפלגת העבודה לא העלתה את המס בימי ברק כראש ממשלה. אבל הבהמות ממשיכים להצביע לליכוד הדפוק.
    סגור
  • נכון מאוד (ל"ת)
    אלוף בדיבורים 18/02/2018 08:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    מה עם מס על שוק ההון שלפיד העלה? (ל"ת)
    טל 17/02/2018 18:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • לפיד לא העלה שום מס (ל"ת)
    תדייק בעובדות 18/02/2018 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק מתאגרף יפה תואר עם הבנה כלכלית של סלרי יכול להעלות
    רז 17/02/2018 20:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מס על שוק ההון.
    סגור
  • 6.
    ביבי לך הביתה ,מושחת שכמוך (ל"ת)
    ישראל 17/02/2018 18:40
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 5.
    כל הנתונים נכונים
    חגי 17/02/2018 16:45
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אבל ישראל נמצאת שנות דור במרחק ממדינות אחרות,באיכות הסביבה אנרגיות מתחדשות שלא לדבר על שחיתות ואי שוויון.
    סגור
  • 4.
    ביבי המלך
    רוני כהן 17/02/2018 15:50
    הגב לתגובה זו
    3 13
    ביבי הכי טוב לישראל תבחרו בו שוב....הוא כבר למד את הלקח ולא יקח יותר סיגרים הוא מעולה
    סגור
  • גם אולמרט לא היה לוקח יותר אבל הוא נשלח לכלא.... (ל"ת)
    יאיר 17/02/2018 21:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה חולם בהקיץ. הוא ממשיך לקחת סירים והמטורללת שמפניה.
    רוני 17/02/2018 20:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין הפסקה. זה בדם שלהם לקחת מאחרים, לא הבנת את זה, ברוך?תקח מהם אגורה, לקחת את נשמתם.
    סגור
  • 3.
    אז אמר. מה שווה אמירה של שקרן פתולוגי? (ל"ת)
    אחד העם 17/02/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • הכל אמיתות אבל אתה לא תתן לעובדות לבלבל אותך.
    רז 17/02/2018 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו מתקרבים לתמ"ג של גרמניה, ונעבור גם אותה.
    סגור
  • ל-3 ול-2 תאכלו את הכובע עוד הרבה זמן ביבי איתנו לא אתכם (ל"ת)
    משה ראשל"צ 17/02/2018 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • בן אדם שיודע שאף אחד כבר לא מקשיב לו אומר שמקשיבים לו
    מממממממ 18/02/2018 02:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה שאתה גם עבריין מושחת אם אתה רוצה עבריין מושחת בשלטון
    סגור
  • 2.
    שום טריק לא יעזור הפעם (ל"ת)
    ביבי = סוס מת 17/02/2018 13:55
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • לא כמו לפיד-רק פקה פקה.... (ל"ת)
    דווקא נראה שעובד קשה 18/02/2018 20:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הורדת מס