דרכים לנצל את הקיר: פינוק מנסים למשוך אותנו 'דרך האף'

במהלך הכולל השקיעה החברה כ- 4 מיליון שקל. פעילות זו הינה במסגרת תמיכה בקמפיין לסדרת מוצרי השיער תחת מותג פינוק
מאיה זיסר |

מותג פינוק מבית יוניליוור עולה בקמפיין יוצא דופן באמצעות שלט שמכסה את כל קיר הקריה בתל אביב אשר יפיץ במשך שבועיים את הריח של פינוק בכל אזור הקריה וקניון עזריאלי. במהלך הכולל השקיעה החברה כ- 4 מיליון שקל. פעילות זו הינה במסגרת תמיכה בקמפיין לסדרת מוצרי השיער תחת מותג פינוק.

תחילה עלה הקיר כאשר לכל אורכו (כ- 100 מטר) כוסה בוילונות אמבטיה אשר נתלו לאורך כל הקיר והסתירו את השלט שמתחת. באמצעות מכונות ריח מיוחדות שמוצבות מאחורי הקיר, מופץ הריח של פינוק בכל סביבת הקיר ועוטף את העוברים והשבים. בשלב השני נחשף הקיר שמציג משפחה הרוחצת באמבטיית קצף של פינוק.

לדברי ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל, " כדי לחזק את נכסיות הריח של פינוק, החלטנו להציב שלט פרסום שיעביר את המסר בצורה המוחשית ביותר, באופן שטרם נראה בארץ".

עוד מציין מנדיל, כי "המהלך הנוכחי מצטרף לשורת מפגשים יוצאי דופן שנעשו על ידי מותגי יוניליוור כגון אקס, תלמה ודאב. קהל הצרכנים שלנו מחפש מפגשים ייחודיים ואנו בטוחים כי פעילויות מסוג זה תומכות ומחזקות את הקשר שלו עם המוצרים שלנו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה