'איקאה' ו"הסטורי של אווה" כובשים את תחרות LIA הלונדונית
17 פרסים בסך הכל הוענקו לסוכנויות מישראל בתחרות הפרסום הלונדונית LIA שנחתמה לאחרונה. כל 17 הפרסים התחלקו בין 2 עבודות בלבד, מהלך איקאה של מקאן תל אביב ועמותת TOM והסטורי של אווה של היזם מתי כוכבי ובתו מיה בסיוע המשרדים ליאו ברנט, חברת התוכן C ודבי תקשורת.
שני המהלכים נמצאים בנקודות שונות על רצף הזמן מבחינת תחרויות הפרסום העולמיות. בעוד שמהלך איקאה ThisAbles עומד לסגור את סבב התחרויות בהצלחה מרשימה, הסטורי של אווה שיצא לדרכו במאי 2019 ולא התחרה בפססטיבל קאן רק מתחיל את דרכו וכפי שזה נראה דרכו "סוגה בשושנים".
מהלך איקאה ThisAbles זכה ב12 פרסhם בסך הכל. בראשם גראנד LIA בקטגוריית עיצוב וב-6 פרסי זהב בחדשנות בעיצוב, עיצוב מוצר, Health & Wellness, זהב בIntegration: Business-to-Consumer, זהב ב-Non-Traditional: Home Furnishings/Appliances וזהב נוסף ב-The NEW: Brand Action. בנוסף זכה המהלך בכסף ב-Digital: Home Furnishings/Appliances, ב-Health & Wellness: Devices and Diagnostics, ב-Health & Wellness: Innovation וכן בעוד 2 פרסי ארד ופינליסט אחד.
הסטורי של אווה, מהלך האינסטגרם שהפך לסנסציה עולמית בין לילה זכה בזהב ב-Branded Entertainment: Social Awareness וזהב נוסף ב-TV/Cinema/Online Film: Social Media. בנוסף זכה המהלך בארד בקטגוריית Social Influencers: Use of Instagram ובעוד 2 פיינליסטים.
- 2.איקאה רעיון של מקאן 05/11/2019 16:05הגב לתגובה זופחות הבנתי מה הקשר של ליאו לרעיון של "הסטורי..." זה רעיון והפקה של מתי כוכבי. על מה הפרס בדיוק?
- 1.די לאוננות עצמית 04/11/2019 14:28הגב לתגובה זולא מזלזל בשני המהלכים, הם זכו ויזכו בפרסים ראויים. אבל LIA לא שווה אייטם. אתם חושבים שלרשום סופרלטיב "תחרות בינ"ל" אמור להרשים אותנו כי רובנו מכירים רק את קאן וקליאו.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
