'איקאה' ו"הסטורי של אווה" כובשים את תחרות LIA הלונדונית
17 פרסים בסך הכל הוענקו לסוכנויות מישראל בתחרות הפרסום הלונדונית LIA שנחתמה לאחרונה. כל 17 הפרסים התחלקו בין 2 עבודות בלבד, מהלך איקאה של מקאן תל אביב ועמותת TOM והסטורי של אווה של היזם מתי כוכבי ובתו מיה בסיוע המשרדים ליאו ברנט, חברת התוכן C ודבי תקשורת.
שני המהלכים נמצאים בנקודות שונות על רצף הזמן מבחינת תחרויות הפרסום העולמיות. בעוד שמהלך איקאה ThisAbles עומד לסגור את סבב התחרויות בהצלחה מרשימה, הסטורי של אווה שיצא לדרכו במאי 2019 ולא התחרה בפססטיבל קאן רק מתחיל את דרכו וכפי שזה נראה דרכו "סוגה בשושנים".
מהלך איקאה ThisAbles זכה ב12 פרסhם בסך הכל. בראשם גראנד LIA בקטגוריית עיצוב וב-6 פרסי זהב בחדשנות בעיצוב, עיצוב מוצר, Health & Wellness, זהב בIntegration: Business-to-Consumer, זהב ב-Non-Traditional: Home Furnishings/Appliances וזהב נוסף ב-The NEW: Brand Action. בנוסף זכה המהלך בכסף ב-Digital: Home Furnishings/Appliances, ב-Health & Wellness: Devices and Diagnostics, ב-Health & Wellness: Innovation וכן בעוד 2 פרסי ארד ופינליסט אחד.
הסטורי של אווה, מהלך האינסטגרם שהפך לסנסציה עולמית בין לילה זכה בזהב ב-Branded Entertainment: Social Awareness וזהב נוסף ב-TV/Cinema/Online Film: Social Media. בנוסף זכה המהלך בארד בקטגוריית Social Influencers: Use of Instagram ובעוד 2 פיינליסטים.
- 2.איקאה רעיון של מקאן 05/11/2019 16:05הגב לתגובה זופחות הבנתי מה הקשר של ליאו לרעיון של "הסטורי..." זה רעיון והפקה של מתי כוכבי. על מה הפרס בדיוק?
- 1.די לאוננות עצמית 04/11/2019 14:28הגב לתגובה זולא מזלזל בשני המהלכים, הם זכו ויזכו בפרסים ראויים. אבל LIA לא שווה אייטם. אתם חושבים שלרשום סופרלטיב "תחרות בינ"ל" אמור להרשים אותנו כי רובנו מכירים רק את קאן וקליאו.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
