'איקאה' ו"הסטורי של אווה" כובשים את תחרות LIA הלונדונית
17 פרסים בסך הכל הוענקו לסוכנויות מישראל בתחרות הפרסום הלונדונית LIA שנחתמה לאחרונה. כל 17 הפרסים התחלקו בין 2 עבודות בלבד, מהלך איקאה של מקאן תל אביב ועמותת TOM והסטורי של אווה של היזם מתי כוכבי ובתו מיה בסיוע המשרדים ליאו ברנט, חברת התוכן C ודבי תקשורת.
שני המהלכים נמצאים בנקודות שונות על רצף הזמן מבחינת תחרויות הפרסום העולמיות. בעוד שמהלך איקאה ThisAbles עומד לסגור את סבב התחרויות בהצלחה מרשימה, הסטורי של אווה שיצא לדרכו במאי 2019 ולא התחרה בפססטיבל קאן רק מתחיל את דרכו וכפי שזה נראה דרכו "סוגה בשושנים".
מהלך איקאה ThisAbles זכה ב12 פרסhם בסך הכל. בראשם גראנד LIA בקטגוריית עיצוב וב-6 פרסי זהב בחדשנות בעיצוב, עיצוב מוצר, Health & Wellness, זהב בIntegration: Business-to-Consumer, זהב ב-Non-Traditional: Home Furnishings/Appliances וזהב נוסף ב-The NEW: Brand Action. בנוסף זכה המהלך בכסף ב-Digital: Home Furnishings/Appliances, ב-Health & Wellness: Devices and Diagnostics, ב-Health & Wellness: Innovation וכן בעוד 2 פרסי ארד ופינליסט אחד.
הסטורי של אווה, מהלך האינסטגרם שהפך לסנסציה עולמית בין לילה זכה בזהב ב-Branded Entertainment: Social Awareness וזהב נוסף ב-TV/Cinema/Online Film: Social Media. בנוסף זכה המהלך בארד בקטגוריית Social Influencers: Use of Instagram ובעוד 2 פיינליסטים.
- 2.איקאה רעיון של מקאן 05/11/2019 16:05הגב לתגובה זופחות הבנתי מה הקשר של ליאו לרעיון של "הסטורי..." זה רעיון והפקה של מתי כוכבי. על מה הפרס בדיוק?
- 1.די לאוננות עצמית 04/11/2019 14:28הגב לתגובה זולא מזלזל בשני המהלכים, הם זכו ויזכו בפרסים ראויים. אבל LIA לא שווה אייטם. אתם חושבים שלרשום סופרלטיב "תחרות בינ"ל" אמור להרשים אותנו כי רובנו מכירים רק את קאן וקליאו.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
