LIA
צילום: יחסי ציבור

'איקאה' ו"הסטורי של אווה" כובשים את תחרות LIA הלונדונית

שני המהלכים גרפו יחד 17 פרסים, כולל את פרס הגראנד לאיקאה. מהלך איקאה עומד לסגור את סבב התחרויות שלו ולעומתו הסטורי של אווה רק מתחיל וזה כבר נראה מבטיח
משה בנימין | (2)

17 פרסים בסך הכל הוענקו לסוכנויות מישראל בתחרות הפרסום הלונדונית LIA שנחתמה לאחרונה. כל 17 הפרסים התחלקו בין 2 עבודות בלבד, מהלך איקאה של מקאן תל אביב ועמותת TOM והסטורי של אווה של היזם מתי כוכבי ובתו מיה בסיוע המשרדים ליאו ברנט, חברת התוכן C ודבי תקשורת.

שני המהלכים נמצאים בנקודות שונות על רצף הזמן מבחינת תחרויות הפרסום העולמיות. בעוד שמהלך איקאה ThisAbles עומד לסגור את סבב התחרויות בהצלחה מרשימה, הסטורי של אווה שיצא לדרכו במאי 2019 ולא התחרה בפססטיבל קאן רק מתחיל את דרכו וכפי שזה נראה דרכו "סוגה בשושנים".  

מהלך איקאה ThisAbles זכה ב12 פרסhם בסך הכל. בראשם גראנד LIA בקטגוריית עיצוב וב-6 פרסי זהב בחדשנות בעיצוב, עיצוב מוצר, Health & Wellness, זהב בIntegration: Business-to-Consumer, זהב ב-Non-Traditional: Home Furnishings/Appliances וזהב נוסף ב-The NEW: Brand Action. בנוסף זכה המהלך בכסף ב-Digital: Home Furnishings/Appliances, ב-Health & Wellness: Devices and Diagnostics, ב-Health & Wellness: Innovation וכן בעוד 2 פרסי ארד ופינליסט אחד. 

 

הסטורי של אווה, מהלך האינסטגרם שהפך לסנסציה עולמית בין לילה זכה בזהב ב-Branded Entertainment: Social Awareness וזהב נוסף ב-TV/Cinema/Online Film: Social Media. בנוסף זכה המהלך בארד בקטגוריית Social Influencers: Use of Instagram ובעוד 2 פיינליסטים. 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    איקאה רעיון של מקאן 05/11/2019 16:05
    הגב לתגובה זו
    פחות הבנתי מה הקשר של ליאו לרעיון של "הסטורי..." זה רעיון והפקה של מתי כוכבי. על מה הפרס בדיוק?
  • 1.
    די לאוננות עצמית 04/11/2019 14:28
    הגב לתגובה זו
    לא מזלזל בשני המהלכים, הם זכו ויזכו בפרסים ראויים. אבל LIA לא שווה אייטם. אתם חושבים שלרשום סופרלטיב "תחרות בינ"ל" אמור להרשים אותנו כי רובנו מכירים רק את קאן וקליאו.
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.