
מקהלת אחת מתשע: 2000 איש שרו יחד למען מודעות לסרטן שד
כמדי שנה משרד הפרסום ראובני פרידן מלווה בהתנדבות את עמותת אחת מתשע בקמפיין פרסומי להעלאת המודעות לסרטן השד וחשיבות הבדיקה התקופתית. השנה, הפיקו המשרד והעמותה אירוע מוסיקלי יחד עם קולולם במסגרתו כ-2000 נשים וגברים שרו ביחד את שירה של ג'ניפר לופז Let's get loud. האירוע התקיים כחלק ממאבקה של 'אחת מתשע' להורדת גיל הממוגרפיה ל-40, המוגש לסל הבריאות השנה. "מדי שנה מאובחנות 5400 נשים חדשות עם סרטן השד, כרבע מהן מתחת לגיל 50", מסבירה סיגל רצין, מנכ"לית 'אחת מתשע'. "אנו פונות לנשים (שאינן בסיכון) לגשת לכירורג שד כבר בגיל 30, ולדרוש בדיקת ממוגרפיה מגיל 40. אנו מתכוונות לחולל השנה מהפך ולשנות את התוויית הממוגרפיה בסל במטרה להציל חייהן של נשים צעירות רבות מדי שנה. כי הסרטן לא מחכה לגיל 50".
מיכל שחף, מנכ"לית ומייסדת קולולם: "החזון של קולולם מהיום הראשון הוא לחזק את המארג החברתי דרך שירה משותפת, כזאת שמצריכה הקשבה - לסביבה וגם לעצמך. שיתוף הפעולה בין קולולם ל'אחת מתשע' וההירתמות למטרה החשובה הזו הם טבעיים עבורנו, כמיזם ששם לעצמו למטרה לייצר שינוי. נשמח שכמה שיותר נשים וגברים יצטרפו אלינו לזעקה משותפת להעלאת המודעות לסרטן השד ולחשיבות הבדיקות לגילוי מוקדם. נשים צריכות לדעת שהחיים בידיים שלהן. אל תחכי שיהיה מאוחר מדי. לכי להיבדק!"
הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.