אחת מתשע
צילום: צילום מסך

מקהלת אחת מתשע: 2000 איש שרו יחד למען מודעות לסרטן שד

קמפיין ההתנדבות השנתי של ראובני פרידן עם עמותת אחת מתשע נעשה השנה יחד עם קולולם, במסגרתו כ-2000 נשים וגברים שרו יחד את שירה Let's get loud של ג'י לו
משה בנימין |

כמדי שנה משרד הפרסום ראובני פרידן מלווה בהתנדבות את עמותת אחת מתשע בקמפיין פרסומי להעלאת המודעות לסרטן השד וחשיבות הבדיקה התקופתית. השנה, הפיקו המשרד והעמותה אירוע מוסיקלי יחד עם קולולם במסגרתו כ-2000 נשים וגברים שרו ביחד את שירה של ג'ניפר לופז Let's get loud. 

האירוע התקיים כחלק ממאבקה של 'אחת מתשע' להורדת גיל הממוגרפיה ל-40, המוגש לסל הבריאות השנה. "מדי שנה מאובחנות 5400 נשים חדשות עם סרטן השד, כרבע מהן מתחת לגיל 50", מסבירה סיגל רצין, מנכ"לית 'אחת מתשע'. "אנו פונות לנשים (שאינן בסיכון) לגשת לכירורג שד כבר בגיל 30, ולדרוש בדיקת ממוגרפיה מגיל 40. אנו מתכוונות לחולל השנה מהפך ולשנות את התוויית הממוגרפיה בסל במטרה להציל חייהן של נשים צעירות רבות מדי שנה. כי הסרטן לא מחכה לגיל 50".

 

מיכל שחף, מנכ"לית ומייסדת קולולם: "החזון של קולולם מהיום הראשון הוא לחזק את המארג החברתי דרך שירה משותפת, כזאת שמצריכה הקשבה - לסביבה וגם לעצמך. שיתוף הפעולה בין קולולם ל'אחת מתשע' וההירתמות למטרה החשובה הזו הם טבעיים עבורנו, כמיזם ששם לעצמו למטרה לייצר שינוי. נשמח שכמה שיותר נשים וגברים יצטרפו אלינו לזעקה משותפת להעלאת המודעות לסרטן השד ולחשיבות הבדיקות לגילוי מוקדם. נשים צריכות לדעת שהחיים בידיים שלהן. אל תחכי שיהיה מאוחר מדי. לכי להיבדק!"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.