ערוץ FOODY
צילום: מסך

הכירו את FOODY: ערוץ אוכל ישראלי חדש

באירוע עמוס קינוחים מושחתים וסלבס הושק ערוץ FOODY עם מגוון תכנים מקוריים של טובי השפים, וחושף לראשונה בטלוויזיה את נבחרת בלוגרי הבישול המובילה בישראל
תוכן שיווקי |

חברת אלין השיקה את FOODY (פודי), ערוץ אוכל ישראלי חדש שישודר בסלקום TV, ושכולו תוכן ישראלי מקורי. בערוץ ישודרו הפקות מקור ותכנים חדשים של נבחרת השפים החזקה בישראל, לצד נבחרת הבלוגרים המובילים בישראל בתחום הבישול.

 

'פודי' הוא המיזם הקולינרי הגדול בישראל והראשון מסוגו, אשר מכיל מגוון של אלפי תכניות בישול ומתכונים מקוריים ומגוונים. מדובר בערוץ האוכל הראשון בישראל עם אולפן טלוויזיה מאובזר ויכולת לשדר שידורי LIVE בכל רגע נתון, שינגישו את כוכבי הרשת לצופי הטלוויזיה. הערוץ תוכנן ונבנה בהתאם לצרכים הקולינריים של צופי הטלוויזיה ומשתמשי הדיגיטל בישראל, כשהוא משלב בין הזירה הדיגיטלית לזירה הטלוויזיונית ומייצר פורמטים ייעודיים לטלוויזיה שמתכתבים תדיר עם עולם הרשת.

 

 

 

לצד שפים וקונדיטורים בכירים, ביניהם ישראל אהרוני, שגב משה, שי-לי ליפא, מאיר אדוני, קרין גורן, איילת הירשמן, אבי לוי, מיקי שמו ועוד, 'פודי' יציג תכניות טלוויזיה בהנחיית מיטב הבלוגרים מתחום הבישול בישראל: רחלי קרוט מהבלוג 'קרוטית' שהיא גם העורכת הראשית של FOODY, אורטל בזק מהבלוג 'ניקי ב' שנחשפת לראשונה ב-FOODY, אפרת ליכטנשטט מהבלוג 'אז מה את עושה כל היום' ועוד בלוגרים מובילים.

 

בקרוב יושק גם אתר האינטרנט של FOODY, שבו תשולב טכנולוגיה מתקדמת שתציע לכל משתמש את התכנים המתאימים ביותר עבורו, כלים חדשניים שיסייעו לו לבשל בהצלחה כל מתכון וכן קורסי בישול ואפייה ברמות שונות והתמחויות מגוונות שיועברו על ידי מיטב כוכבי הערוץ.

 

מיקי צימט, מנכ"ל אלין, הוסיף: "אלין יצרה בשנים האחרונות תכנים קולינריים איכותיים בהובלת מיטב הכישרונות. אנחנו גאים להמשיך ולהוביל בחזית החדשנות בזירת התוכן הקולינרי ולהשיק מותג תוכן חדש, המשלב בין הטאלנטים המובילים לבין הבלוגרים מעולם הקולינריה - הכוכבים של העידן הדיגיטלי.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״