ערוץ FOODY
צילום: מסך

הכירו את FOODY: ערוץ אוכל ישראלי חדש

באירוע עמוס קינוחים מושחתים וסלבס הושק ערוץ FOODY עם מגוון תכנים מקוריים של טובי השפים, וחושף לראשונה בטלוויזיה את נבחרת בלוגרי הבישול המובילה בישראל
תוכן שיווקי |

חברת אלין השיקה את FOODY (פודי), ערוץ אוכל ישראלי חדש שישודר בסלקום TV, ושכולו תוכן ישראלי מקורי. בערוץ ישודרו הפקות מקור ותכנים חדשים של נבחרת השפים החזקה בישראל, לצד נבחרת הבלוגרים המובילים בישראל בתחום הבישול.

 

'פודי' הוא המיזם הקולינרי הגדול בישראל והראשון מסוגו, אשר מכיל מגוון של אלפי תכניות בישול ומתכונים מקוריים ומגוונים. מדובר בערוץ האוכל הראשון בישראל עם אולפן טלוויזיה מאובזר ויכולת לשדר שידורי LIVE בכל רגע נתון, שינגישו את כוכבי הרשת לצופי הטלוויזיה. הערוץ תוכנן ונבנה בהתאם לצרכים הקולינריים של צופי הטלוויזיה ומשתמשי הדיגיטל בישראל, כשהוא משלב בין הזירה הדיגיטלית לזירה הטלוויזיונית ומייצר פורמטים ייעודיים לטלוויזיה שמתכתבים תדיר עם עולם הרשת.

 

 

 

לצד שפים וקונדיטורים בכירים, ביניהם ישראל אהרוני, שגב משה, שי-לי ליפא, מאיר אדוני, קרין גורן, איילת הירשמן, אבי לוי, מיקי שמו ועוד, 'פודי' יציג תכניות טלוויזיה בהנחיית מיטב הבלוגרים מתחום הבישול בישראל: רחלי קרוט מהבלוג 'קרוטית' שהיא גם העורכת הראשית של FOODY, אורטל בזק מהבלוג 'ניקי ב' שנחשפת לראשונה ב-FOODY, אפרת ליכטנשטט מהבלוג 'אז מה את עושה כל היום' ועוד בלוגרים מובילים.

 

בקרוב יושק גם אתר האינטרנט של FOODY, שבו תשולב טכנולוגיה מתקדמת שתציע לכל משתמש את התכנים המתאימים ביותר עבורו, כלים חדשניים שיסייעו לו לבשל בהצלחה כל מתכון וכן קורסי בישול ואפייה ברמות שונות והתמחויות מגוונות שיועברו על ידי מיטב כוכבי הערוץ.

 

מיקי צימט, מנכ"ל אלין, הוסיף: "אלין יצרה בשנים האחרונות תכנים קולינריים איכותיים בהובלת מיטב הכישרונות. אנחנו גאים להמשיך ולהוביל בחזית החדשנות בזירת התוכן הקולינרי ולהשיק מותג תוכן חדש, המשלב בין הטאלנטים המובילים לבין הבלוגרים מעולם הקולינריה - הכוכבים של העידן הדיגיטלי.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.