מדינה בהקלטה: אסור ליועץ תקשורת להקליט את לקוחותיו
פרשת הקלטת של שרה נתניהו שהתפרסמה באתר וואלה, היא עדות נוספת לשפל התרבותי שמציף את ישראל בשנים האחרונות. מדובר במכת מדינה: כל שיחה מוקלטת, כל ויכוח הופך לראיה, כל אדם שמועד או כושל בלשונו סופו בשיימינג ציבורי.
כותב שורות אלו רחוק מלהיות אוהד של משפחת נתניהו אבל הפעם נחצו קווים אדומים - לא רק של התנהגות אלא גם של הגיון בפרסום. מהו הערך הציבורי בהשמעת שרה נתניהו מתפרצת ומאבדת עשתונותיה בשיחה עם יועץ התקשורת שלה? מה יכול ללמוד הציבור שלא ידע קודם לכן מתמלול והשמעה של אירוע בינאישי שבו נשמעות צעקות?
כשלקוח מרים עליך את הקול, לנו כאנשי מקצוע יש את האפשרות להגיד "עד כאן" ולא לעבוד עבורו יותר. אין לנו את הזכות לומר ללקוח "לא עובד איתך יותר, ואנקום בך על התנהגותך כלפיי". אפשר ומותר לבצע קמפיין שלילי, אבל איננו יכולים להפוך לצבא של שכירי חרב וכנופיה של מחסלים.
איבדנו את זה כציבור, ובחלקת האלוהים הקטנה שלי עצוב לי שאיבדנו את זה כמקצוע. יועץ תקשורת המקליט את לקוחותיו זה כבר מעשה פסול, ועל אחת כמה וכמה יועץ השומר את ההקלטה ליום סגריר או מעביר את ההקלטה לגורם שלישי. זהו מעשה חמור שבעתיים יותר מאשר לאבד עשתונות! ההגינות מחייבת להזכיר שיועץ התקשורת המדובר כבר אינו בין החיים וקרוב לוודאי שלא הוא העביר את ההקלטה הזאת לעיתונאי וואלה, אך הביקורת שאני מפנה היא על עצם הקלטת לקוחות.
- עליבאבא מצליחה להכות את הצפי לראשונה מזה שלושה רבעונים
- כל מה שצריך לדעת לפני שמקימים חנות אינטרנטית לעסק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תפקיד יועץ התקשורת מחייב קבלת מלוא האמון ואינטימיות הנדרשת עם הלקוח כדי לייצגו בפני חלון הראווה הציבורי. זכות זו מוגדרת בלשון הברנז'ה כ"מקורב". זהו אינו דבר מובן מאליו. התואר הנ"ל לא ניתן ליועץ המס או לרואה חשבון, ולעיתים אפילו לא לעורכי דין של הלקוח. להיות "מקורב" ללקוח זה להיות על ידו לא רק בשעותיו היפות, בשעות השיא, או ברגעים בהם הקרבה לבכירים מעניקה לך יתרון וכוח יחסי במקצוע ומאפשרת לך לפתוח דלתות חדשות. להיות "מקורב" זה גם להיות עבור הלקוח גם ברגעיו הקשים ולשמור על כבודו גם אם פסקו היחסים המקצועיים, והסיבה לכך אינה רלוונטית.
הפצת הקלטת של שרה נתניהו בה היא מאבדת את עשתונותיה מעידה על תופעה תרבותית מסוכנת בהרבה מאשר היא מעידה על רעיית ראש הממשלה. התופעות המכוערות הללו יהפכו אותנו מיועצים אסטרטגים בעלי ערך ללקוח , ללא יותר מכנופיית מחסלים בצבא השיימינג. במקום בו לא נשמור על "דיגניטי" ונאמנות ללקוח, לא יישאר לנו מקצוע.
- 3.הכותב הוא יחצן (ל"ת)אורן 30/01/2018 17:03הגב לתגובה זו
- 2.אלי 29/01/2018 18:43הגב לתגובה זונתניהו לא שילמה לו אלא ניצלה אותו בלי בושה, והגיוני שהקליט את עצמו כדי להתגונן בעת הצורך מפני האשה חסרת המעצורים הזו שאי אפשר היה לדעת במה תסבך אותו. כפי שסיבכה, למשל, את עזרא סיידוף.
- 1.מקורב 29/01/2018 16:10הגב לתגובה זושעיה סגל לא היה יועץ אסטרטגי של שרה נתניהו. הוא מקסימום היה יועץ אסטרטגי (בחינם) או "מקורב" של ביבי נתניהו. אמהמה? במסגרת היותו יועץ של ביבי הוטלה עליו - מבלי יכולת לסרב באמת (מפחד הנקמה כמובן) החובה לעמוד גם לשימושה של אשת ביבי (שכשנח היא "אדם פרטי" וכשנח היא ה"גברת הראשונה"; כשצריך לשלם פיצויים לעובד היא לא המעסיקה וכשצריך לתת לעובד הוראות - כך קבע אפילו בית המשפט - היא המעסיקה ועוד איך). לכן ראוי ועוד איך היה מצד האדם הפרטי - שעיה סגל - לחשוף איך הגברת הפרטית מנצלת לרעה את הסיטואציה. לא שפל ולא נעלים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.75% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.75% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
