בזכות הדיאטות ההמוניות ואלפי המרזים: חלי ממן היא אשת השיווק של אוגוסט
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחר בחלי ממן כאשת השיווק לחודש ספטמבר 2014. ממן היא מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא והבחירה בה נבעה "בזכות המחשבה העדכנית והגישה המפרגנת, הפכה חלי ממן לשם דבר בתחום הדיאטות ואורח החיים בישראל", כדברי הודעת האיגוד.
בהודעת האיגוד שהופצה הבוקר (יום א'), נכתב כי "המהלך השיווקי שהובילה חלי ממן, הצליח להפוך לשם מוכר בכל בית, גם באלה שאינם עוסקים בדיאטות, והפכה את העולם המרתיע של דיאטות ותפריטים מוגבלים לנגיש לכולם ומפחיד פחות כיוון שמיועד לאורח חיים בריא ולא להרזיה נקודתית".
ממן מאפשרת לקבל גישה לתפריטים אישיים אותם בנתה, למשל עבור חיילים, תפריט לסוכרתיים, תפריטים ללא גלוטן ועוד. את כל התפריטים והעצות מפיצה ממן ללא עלות לקהל הרחב. בפלטפורמות הדיגיטליות שלה הושקעו בשנת 2013 כ-780 אלף שקלים - באפליקציה החינמית שהובילה ליותר מ-400 אלף הורדות, עמוד הפייסבוק שגרף יותר מ-75 אלף חברים, ואתר אינטרנט.
הכתבה על חלי ממן במהדורת 'חדשות 2'
בנוסף פעלה ממן לקיום שיתופי פעולה, בין היתר עם יוניליוור, ובסופו של דבר הפכה לאימפריה עם יותר מ-110 נקודות ברחבי הארץ וכ-400 קבוצות הפועלות באופן רציף, ועוד 20 קבוצות תמיכה הפועלות בצ'ילה, ו-18 אלף מרזים ההולכים בדרכה ושיטתה.
בנימוקי ועדת השיווק נכתב כי "הגישה החדשה שנקטה חלי ממן שהובילה לנגישות וזמינות 24 שעות 7 ימים בשבוע בכל סוגי המדיה ופתוחה לקהל הרחב, היא שהביאה להגדלת כמות הקבוצות בפריסה ארצית והרחבת כמות המשתתפים בצורה משמעותית".
- 7.אביבה קרקוקלי 07/10/2014 06:07הגב לתגובה זואני ירדתי 35 קילו עם חלי ממן וצריך מאוד את קבוצת התמיכה בלי התמיכה קשה מאוד אני מנתניה
- 6.אני רק שאלה 05/10/2014 18:19הגב לתגובה זושל יועצים שמייעצים לה, שיווקית, מה לעשות .. ?
- שירי,נתניה 06/10/2014 08:19הגב לתגובה זולמה אי אפשר לפרגן ? היא אישה מדהימה, מקור השראה ומוזה ,אדירה ביופיה ובנתינתה ואני אישית ירדתי אצלה 18 קילו כשלא הצלחתי בדיאטות אחרות. חלי- יישר כח גדול. אין אחד בקבוצות שלא מעריץ אותך... את אישיות חמה מעבר למה שמילים יכולות להביע. אז תזכרי שיש גם המון אנשים מפרגנים ולא סתם השם נתן לך ברכה בעמלך!!!בן פורת יוסף בן פורת עלי עין!
- 5.מי מנהל לחלי את הפייסבוק? (ל"ת)אלונה 05/10/2014 16:51הגב לתגובה זו
- 4.ציפי לביא 05/10/2014 15:33הגב לתגובה זואני גאה להיות חלק מאחת הקבוצות של חלי ממן בקריות, חלי בדרכה שינתה לי את החיים . ירדתי במסגרת זאת 42.8 ק"ג . אני מרגישה מעולה ומרוצה מאוד מהדרך והנקודה אליה היגעתי. כבוד, כבוד, כבוד להיות חלק ממשפחת חלי ממן גאה ומתגאה בכל מקום אפשרי כי מגיע לך בגדול.
- 3.עינבר שוקרי 05/10/2014 15:21הגב לתגובה זוכל הכבוד , מחשבה יצירתית תמיד יכולה להוביל למקומות חדשים. שיהיה בהצלחה. זמנהוף שירותי תרגום
- 2.אמיר 05/10/2014 14:16הגב לתגובה זוזה ייגמר באסון כשכל אחת שהורידה כמה ק"ג נותנת עצות.
- 1.מבין עניין 05/10/2014 12:53הגב לתגובה זונשים חלשות שרק מחפשות כל הזמן מה לעשות עם עצמם מצאו להם עוד מפגש חברתי ותו לא. כל התעשיה הזו של הדיאטות ואוכל בכלל זו עבודה בעיניים והתקשורת רק מלבה אותה, יש אינטרסים לכולם, ומי שמשלם זה אנחנו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
