חלי ממן איגוד השיווק
צילום: צילום: יניר סלע

בזכות הדיאטות ההמוניות ואלפי המרזים: חלי ממן היא אשת השיווק של אוגוסט

ממן, מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, הפכה לכוהנת של הדיאטות עם 400 קבוצות. איגוד השיווק העניק לה את פרס אשת השיווק
אלכסנדר כץ | (8)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחר בחלי ממן כאשת השיווק לחודש ספטמבר 2014. ממן היא מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא והבחירה בה נבעה "בזכות המחשבה העדכנית והגישה המפרגנת, הפכה חלי ממן לשם דבר בתחום הדיאטות ואורח החיים בישראל", כדברי הודעת האיגוד.

בהודעת האיגוד שהופצה הבוקר (יום א'), נכתב כי "המהלך השיווקי שהובילה חלי ממן, הצליח להפוך לשם מוכר בכל בית, גם באלה שאינם עוסקים בדיאטות, והפכה את העולם המרתיע של דיאטות ותפריטים מוגבלים לנגיש לכולם ומפחיד פחות כיוון שמיועד לאורח חיים בריא ולא להרזיה נקודתית".

ממן מאפשרת לקבל גישה לתפריטים אישיים אותם בנתה, למשל עבור חיילים, תפריט לסוכרתיים, תפריטים ללא גלוטן ועוד. את כל התפריטים והעצות מפיצה ממן ללא עלות לקהל הרחב. בפלטפורמות הדיגיטליות שלה הושקעו בשנת 2013 כ-780 אלף שקלים - באפליקציה החינמית שהובילה ליותר מ-400 אלף הורדות, עמוד הפייסבוק שגרף יותר מ-75 אלף חברים, ואתר אינטרנט.

הכתבה על חלי ממן במהדורת 'חדשות 2'

בנוסף פעלה ממן לקיום שיתופי פעולה, בין היתר עם יוניליוור, ובסופו של דבר הפכה לאימפריה עם יותר מ-110 נקודות ברחבי הארץ וכ-400 קבוצות הפועלות באופן רציף, ועוד 20 קבוצות תמיכה הפועלות בצ'ילה, ו-18 אלף מרזים ההולכים בדרכה ושיטתה.

בנימוקי ועדת השיווק נכתב כי "הגישה החדשה שנקטה חלי ממן שהובילה לנגישות וזמינות 24 שעות 7 ימים בשבוע בכל סוגי המדיה ופתוחה לקהל הרחב, היא שהביאה להגדלת כמות הקבוצות בפריסה ארצית והרחבת כמות המשתתפים בצורה משמעותית".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אביבה קרקוקלי 07/10/2014 06:07
    הגב לתגובה זו
    אני ירדתי 35 קילו עם חלי ממן וצריך מאוד את קבוצת התמיכה בלי התמיכה קשה מאוד אני מנתניה
  • 6.
    אני רק שאלה 05/10/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    של יועצים שמייעצים לה, שיווקית, מה לעשות .. ?
  • שירי,נתניה 06/10/2014 08:19
    הגב לתגובה זו
    למה אי אפשר לפרגן ? היא אישה מדהימה, מקור השראה ומוזה ,אדירה ביופיה ובנתינתה ואני אישית ירדתי אצלה 18 קילו כשלא הצלחתי בדיאטות אחרות. חלי- יישר כח גדול. אין אחד בקבוצות שלא מעריץ אותך... את אישיות חמה מעבר למה שמילים יכולות להביע. אז תזכרי שיש גם המון אנשים מפרגנים ולא סתם השם נתן לך ברכה בעמלך!!!בן פורת יוסף בן פורת עלי עין!
  • 5.
    מי מנהל לחלי את הפייסבוק? (ל"ת)
    אלונה 05/10/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ציפי לביא 05/10/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    אני גאה להיות חלק מאחת הקבוצות של חלי ממן בקריות, חלי בדרכה שינתה לי את החיים . ירדתי במסגרת זאת 42.8 ק"ג . אני מרגישה מעולה ומרוצה מאוד מהדרך והנקודה אליה היגעתי. כבוד, כבוד, כבוד להיות חלק ממשפחת חלי ממן גאה ומתגאה בכל מקום אפשרי כי מגיע לך בגדול.
  • 3.
    עינבר שוקרי 05/10/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד , מחשבה יצירתית תמיד יכולה להוביל למקומות חדשים. שיהיה בהצלחה. זמנהוף שירותי תרגום
  • 2.
    אמיר 05/10/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    זה ייגמר באסון כשכל אחת שהורידה כמה ק"ג נותנת עצות.
  • 1.
    מבין עניין 05/10/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    נשים חלשות שרק מחפשות כל הזמן מה לעשות עם עצמם מצאו להם עוד מפגש חברתי ותו לא. כל התעשיה הזו של הדיאטות ואוכל בכלל זו עבודה בעיניים והתקשורת רק מלבה אותה, יש אינטרסים לכולם, ומי שמשלם זה אנחנו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.