חלי ממן איגוד השיווק
צילום: צילום: יניר סלע

בזכות הדיאטות ההמוניות ואלפי המרזים: חלי ממן היא אשת השיווק של אוגוסט

ממן, מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, הפכה לכוהנת של הדיאטות עם 400 קבוצות. איגוד השיווק העניק לה את פרס אשת השיווק
אלכסנדר כץ | (8)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחר בחלי ממן כאשת השיווק לחודש ספטמבר 2014. ממן היא מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא והבחירה בה נבעה "בזכות המחשבה העדכנית והגישה המפרגנת, הפכה חלי ממן לשם דבר בתחום הדיאטות ואורח החיים בישראל", כדברי הודעת האיגוד.

בהודעת האיגוד שהופצה הבוקר (יום א'), נכתב כי "המהלך השיווקי שהובילה חלי ממן, הצליח להפוך לשם מוכר בכל בית, גם באלה שאינם עוסקים בדיאטות, והפכה את העולם המרתיע של דיאטות ותפריטים מוגבלים לנגיש לכולם ומפחיד פחות כיוון שמיועד לאורח חיים בריא ולא להרזיה נקודתית".

ממן מאפשרת לקבל גישה לתפריטים אישיים אותם בנתה, למשל עבור חיילים, תפריט לסוכרתיים, תפריטים ללא גלוטן ועוד. את כל התפריטים והעצות מפיצה ממן ללא עלות לקהל הרחב. בפלטפורמות הדיגיטליות שלה הושקעו בשנת 2013 כ-780 אלף שקלים - באפליקציה החינמית שהובילה ליותר מ-400 אלף הורדות, עמוד הפייסבוק שגרף יותר מ-75 אלף חברים, ואתר אינטרנט.

הכתבה על חלי ממן במהדורת 'חדשות 2'

בנוסף פעלה ממן לקיום שיתופי פעולה, בין היתר עם יוניליוור, ובסופו של דבר הפכה לאימפריה עם יותר מ-110 נקודות ברחבי הארץ וכ-400 קבוצות הפועלות באופן רציף, ועוד 20 קבוצות תמיכה הפועלות בצ'ילה, ו-18 אלף מרזים ההולכים בדרכה ושיטתה.

בנימוקי ועדת השיווק נכתב כי "הגישה החדשה שנקטה חלי ממן שהובילה לנגישות וזמינות 24 שעות 7 ימים בשבוע בכל סוגי המדיה ופתוחה לקהל הרחב, היא שהביאה להגדלת כמות הקבוצות בפריסה ארצית והרחבת כמות המשתתפים בצורה משמעותית".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אביבה קרקוקלי 07/10/2014 06:07
    הגב לתגובה זו
    אני ירדתי 35 קילו עם חלי ממן וצריך מאוד את קבוצת התמיכה בלי התמיכה קשה מאוד אני מנתניה
  • 6.
    אני רק שאלה 05/10/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    של יועצים שמייעצים לה, שיווקית, מה לעשות .. ?
  • שירי,נתניה 06/10/2014 08:19
    הגב לתגובה זו
    למה אי אפשר לפרגן ? היא אישה מדהימה, מקור השראה ומוזה ,אדירה ביופיה ובנתינתה ואני אישית ירדתי אצלה 18 קילו כשלא הצלחתי בדיאטות אחרות. חלי- יישר כח גדול. אין אחד בקבוצות שלא מעריץ אותך... את אישיות חמה מעבר למה שמילים יכולות להביע. אז תזכרי שיש גם המון אנשים מפרגנים ולא סתם השם נתן לך ברכה בעמלך!!!בן פורת יוסף בן פורת עלי עין!
  • 5.
    מי מנהל לחלי את הפייסבוק? (ל"ת)
    אלונה 05/10/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ציפי לביא 05/10/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    אני גאה להיות חלק מאחת הקבוצות של חלי ממן בקריות, חלי בדרכה שינתה לי את החיים . ירדתי במסגרת זאת 42.8 ק"ג . אני מרגישה מעולה ומרוצה מאוד מהדרך והנקודה אליה היגעתי. כבוד, כבוד, כבוד להיות חלק ממשפחת חלי ממן גאה ומתגאה בכל מקום אפשרי כי מגיע לך בגדול.
  • 3.
    עינבר שוקרי 05/10/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד , מחשבה יצירתית תמיד יכולה להוביל למקומות חדשים. שיהיה בהצלחה. זמנהוף שירותי תרגום
  • 2.
    אמיר 05/10/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    זה ייגמר באסון כשכל אחת שהורידה כמה ק"ג נותנת עצות.
  • 1.
    מבין עניין 05/10/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    נשים חלשות שרק מחפשות כל הזמן מה לעשות עם עצמם מצאו להם עוד מפגש חברתי ותו לא. כל התעשיה הזו של הדיאטות ואוכל בכלל זו עבודה בעיניים והתקשורת רק מלבה אותה, יש אינטרסים לכולם, ומי שמשלם זה אנחנו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.