חלי ממן איגוד השיווק
צילום: צילום: יניר סלע

בזכות הדיאטות ההמוניות ואלפי המרזים: חלי ממן היא אשת השיווק של אוגוסט

ממן, מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, הפכה לכוהנת של הדיאטות עם 400 קבוצות. איגוד השיווק העניק לה את פרס אשת השיווק
אלכסנדר כץ | (8)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחר בחלי ממן כאשת השיווק לחודש ספטמבר 2014. ממן היא מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא והבחירה בה נבעה "בזכות המחשבה העדכנית והגישה המפרגנת, הפכה חלי ממן לשם דבר בתחום הדיאטות ואורח החיים בישראל", כדברי הודעת האיגוד.

בהודעת האיגוד שהופצה הבוקר (יום א'), נכתב כי "המהלך השיווקי שהובילה חלי ממן, הצליח להפוך לשם מוכר בכל בית, גם באלה שאינם עוסקים בדיאטות, והפכה את העולם המרתיע של דיאטות ותפריטים מוגבלים לנגיש לכולם ומפחיד פחות כיוון שמיועד לאורח חיים בריא ולא להרזיה נקודתית".

ממן מאפשרת לקבל גישה לתפריטים אישיים אותם בנתה, למשל עבור חיילים, תפריט לסוכרתיים, תפריטים ללא גלוטן ועוד. את כל התפריטים והעצות מפיצה ממן ללא עלות לקהל הרחב. בפלטפורמות הדיגיטליות שלה הושקעו בשנת 2013 כ-780 אלף שקלים - באפליקציה החינמית שהובילה ליותר מ-400 אלף הורדות, עמוד הפייסבוק שגרף יותר מ-75 אלף חברים, ואתר אינטרנט.

הכתבה על חלי ממן במהדורת 'חדשות 2'

בנוסף פעלה ממן לקיום שיתופי פעולה, בין היתר עם יוניליוור, ובסופו של דבר הפכה לאימפריה עם יותר מ-110 נקודות ברחבי הארץ וכ-400 קבוצות הפועלות באופן רציף, ועוד 20 קבוצות תמיכה הפועלות בצ'ילה, ו-18 אלף מרזים ההולכים בדרכה ושיטתה.

בנימוקי ועדת השיווק נכתב כי "הגישה החדשה שנקטה חלי ממן שהובילה לנגישות וזמינות 24 שעות 7 ימים בשבוע בכל סוגי המדיה ופתוחה לקהל הרחב, היא שהביאה להגדלת כמות הקבוצות בפריסה ארצית והרחבת כמות המשתתפים בצורה משמעותית".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אביבה קרקוקלי 07/10/2014 06:07
    הגב לתגובה זו
    אני ירדתי 35 קילו עם חלי ממן וצריך מאוד את קבוצת התמיכה בלי התמיכה קשה מאוד אני מנתניה
  • 6.
    אני רק שאלה 05/10/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    של יועצים שמייעצים לה, שיווקית, מה לעשות .. ?
  • שירי,נתניה 06/10/2014 08:19
    הגב לתגובה זו
    למה אי אפשר לפרגן ? היא אישה מדהימה, מקור השראה ומוזה ,אדירה ביופיה ובנתינתה ואני אישית ירדתי אצלה 18 קילו כשלא הצלחתי בדיאטות אחרות. חלי- יישר כח גדול. אין אחד בקבוצות שלא מעריץ אותך... את אישיות חמה מעבר למה שמילים יכולות להביע. אז תזכרי שיש גם המון אנשים מפרגנים ולא סתם השם נתן לך ברכה בעמלך!!!בן פורת יוסף בן פורת עלי עין!
  • 5.
    מי מנהל לחלי את הפייסבוק? (ל"ת)
    אלונה 05/10/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ציפי לביא 05/10/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    אני גאה להיות חלק מאחת הקבוצות של חלי ממן בקריות, חלי בדרכה שינתה לי את החיים . ירדתי במסגרת זאת 42.8 ק"ג . אני מרגישה מעולה ומרוצה מאוד מהדרך והנקודה אליה היגעתי. כבוד, כבוד, כבוד להיות חלק ממשפחת חלי ממן גאה ומתגאה בכל מקום אפשרי כי מגיע לך בגדול.
  • 3.
    עינבר שוקרי 05/10/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד , מחשבה יצירתית תמיד יכולה להוביל למקומות חדשים. שיהיה בהצלחה. זמנהוף שירותי תרגום
  • 2.
    אמיר 05/10/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    זה ייגמר באסון כשכל אחת שהורידה כמה ק"ג נותנת עצות.
  • 1.
    מבין עניין 05/10/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    נשים חלשות שרק מחפשות כל הזמן מה לעשות עם עצמם מצאו להם עוד מפגש חברתי ותו לא. כל התעשיה הזו של הדיאטות ואוכל בכלל זו עבודה בעיניים והתקשורת רק מלבה אותה, יש אינטרסים לכולם, ומי שמשלם זה אנחנו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״