חלי ממן איגוד השיווק
צילום: צילום: יניר סלע

בזכות הדיאטות ההמוניות ואלפי המרזים: חלי ממן היא אשת השיווק של אוגוסט

ממן, מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, הפכה לכוהנת של הדיאטות עם 400 קבוצות. איגוד השיווק העניק לה את פרס אשת השיווק
אלכסנדר כץ | (8)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחר בחלי ממן כאשת השיווק לחודש ספטמבר 2014. ממן היא מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא והבחירה בה נבעה "בזכות המחשבה העדכנית והגישה המפרגנת, הפכה חלי ממן לשם דבר בתחום הדיאטות ואורח החיים בישראל", כדברי הודעת האיגוד.

בהודעת האיגוד שהופצה הבוקר (יום א'), נכתב כי "המהלך השיווקי שהובילה חלי ממן, הצליח להפוך לשם מוכר בכל בית, גם באלה שאינם עוסקים בדיאטות, והפכה את העולם המרתיע של דיאטות ותפריטים מוגבלים לנגיש לכולם ומפחיד פחות כיוון שמיועד לאורח חיים בריא ולא להרזיה נקודתית".

ממן מאפשרת לקבל גישה לתפריטים אישיים אותם בנתה, למשל עבור חיילים, תפריט לסוכרתיים, תפריטים ללא גלוטן ועוד. את כל התפריטים והעצות מפיצה ממן ללא עלות לקהל הרחב. בפלטפורמות הדיגיטליות שלה הושקעו בשנת 2013 כ-780 אלף שקלים - באפליקציה החינמית שהובילה ליותר מ-400 אלף הורדות, עמוד הפייסבוק שגרף יותר מ-75 אלף חברים, ואתר אינטרנט.

הכתבה על חלי ממן במהדורת 'חדשות 2'

בנוסף פעלה ממן לקיום שיתופי פעולה, בין היתר עם יוניליוור, ובסופו של דבר הפכה לאימפריה עם יותר מ-110 נקודות ברחבי הארץ וכ-400 קבוצות הפועלות באופן רציף, ועוד 20 קבוצות תמיכה הפועלות בצ'ילה, ו-18 אלף מרזים ההולכים בדרכה ושיטתה.

בנימוקי ועדת השיווק נכתב כי "הגישה החדשה שנקטה חלי ממן שהובילה לנגישות וזמינות 24 שעות 7 ימים בשבוע בכל סוגי המדיה ופתוחה לקהל הרחב, היא שהביאה להגדלת כמות הקבוצות בפריסה ארצית והרחבת כמות המשתתפים בצורה משמעותית".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אביבה קרקוקלי 07/10/2014 06:07
    הגב לתגובה זו
    אני ירדתי 35 קילו עם חלי ממן וצריך מאוד את קבוצת התמיכה בלי התמיכה קשה מאוד אני מנתניה
  • 6.
    אני רק שאלה 05/10/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    של יועצים שמייעצים לה, שיווקית, מה לעשות .. ?
  • שירי,נתניה 06/10/2014 08:19
    הגב לתגובה זו
    למה אי אפשר לפרגן ? היא אישה מדהימה, מקור השראה ומוזה ,אדירה ביופיה ובנתינתה ואני אישית ירדתי אצלה 18 קילו כשלא הצלחתי בדיאטות אחרות. חלי- יישר כח גדול. אין אחד בקבוצות שלא מעריץ אותך... את אישיות חמה מעבר למה שמילים יכולות להביע. אז תזכרי שיש גם המון אנשים מפרגנים ולא סתם השם נתן לך ברכה בעמלך!!!בן פורת יוסף בן פורת עלי עין!
  • 5.
    מי מנהל לחלי את הפייסבוק? (ל"ת)
    אלונה 05/10/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ציפי לביא 05/10/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    אני גאה להיות חלק מאחת הקבוצות של חלי ממן בקריות, חלי בדרכה שינתה לי את החיים . ירדתי במסגרת זאת 42.8 ק"ג . אני מרגישה מעולה ומרוצה מאוד מהדרך והנקודה אליה היגעתי. כבוד, כבוד, כבוד להיות חלק ממשפחת חלי ממן גאה ומתגאה בכל מקום אפשרי כי מגיע לך בגדול.
  • 3.
    עינבר שוקרי 05/10/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד , מחשבה יצירתית תמיד יכולה להוביל למקומות חדשים. שיהיה בהצלחה. זמנהוף שירותי תרגום
  • 2.
    אמיר 05/10/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    זה ייגמר באסון כשכל אחת שהורידה כמה ק"ג נותנת עצות.
  • 1.
    מבין עניין 05/10/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    נשים חלשות שרק מחפשות כל הזמן מה לעשות עם עצמם מצאו להם עוד מפגש חברתי ותו לא. כל התעשיה הזו של הדיאטות ואוכל בכלל זו עבודה בעיניים והתקשורת רק מלבה אותה, יש אינטרסים לכולם, ומי שמשלם זה אנחנו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.