מיקי חיימוביץ המערכת
צילום: טל גבעוני
רייטינג

החולשה של 'רשת' בפריים: 'המערכת' ו'עממיות' נחתכו, 'היפות והחנון' מובילה

'המערכת' ירדה ל-16.2%, 'עממיות' ל-15.5%, והשתיים נעקפו ע"י 'היפות והחנון' עם 18.2%. הניצחון של מכבי בגביע הניב 5.9%, 'מבט' זינקה ל-7.7%
אלכסנדר כץ | (5)

זכיינית ערוץ 2 'רשת' דשדשה אתמול ברצועת הפרה-פריים, הפריים טיים והלילה, ונכנעה לא אחת למתחרה ערוץ 10. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי תכנית התחקירים 'המערכת' (רשת, ערוץ 2) עם מיקי חיימוביץ', רשמה ירידה חדשה של 25% מ-21.8% בשבוע שעבר, ל-16.2% אתמול. גם הסדרה 'עממיות' (רשת, ערוץ 2) נחתכה ביות מ-20% - מ-19.9% ל-15.5%.

מי שהרוויחה מכך היא 'היפה והחנון' (ערוץ 10) שכבשה את הפריים-טיים ועקפה את המתחרות בערוץ 2, עם 18.2%, התחזקות ביחס ל-16% שקיבלה ביום שלישי שעבר. שידור חוזר של הסדרה 'ישראל' (ערוץ 10) עם ישראל קטורזה, הניבה 14.7%. המשחק השני בחצי גמר הגביע בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון (ערוץ 1) הניב 5.9% ופיק של 8.3% לקראת סיום המשחק.

'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 11.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 9.5%, ואילו 'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-8.2%.

לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.5%, עקפה את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.6% בלבד, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.2%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם ערב טוב מאד מבחינתה, זכתה ב-12.3%. המשחק הראשון של חצי גמר גביע המדינה בכדורסל, בין הפועל אילת להפועל תל אביב (ערוץ 1) רשם 2.8% ופיק צפייה של 5.5% לקראת סיום המשחק.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.4%, מול 'חדשות 10' עם 11.2%, ומהדורת 'מבט' (ערוץ 1), שרשמה רייטינג גבוה מבחינתה - 7.7%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    יעל 04/02/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    לצפייה. אנשים מעדיפים לראות עניים מאשר לראות אנשים גוססים, ולכן העבירו לערוץ 10 כדי להתעודד. אני אישית העדפתי לקרוא ספר במקום לצפות בטלווזיה.
  • 4.
    pix37 04/02/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    שימו לב שזה יום שני ברציפות שרשת מוכית על ידי ערוץ 10 בימי ראשון - בייבי בום הולכת וצוברת תאוצה על מול ריאלטי הטבחים המייבבים של רשת אשר הולך ומאבד גובה. ויום שני - המערכת מרימה ידיים אל מול היפה והחנון. לא יעזור - רשת הולכת ומדרדרת בשל חוסר היצירתיות שלה - ההעתקה הבוטה של כל לוח השידורים שלה. לו לפחות היא היתה עושה תכנון נכון ולא מציבה את אותן התוכניות כנגד קשת בחודש איחור - עוד היה לה סיכוי. אבל היא הולכת ראש בראש לאחר שהמתחרה החזקה כבר מצתה העניין בנושא ואוכלת אותה פעם אחר פעם !
  • 3.
    סקרנל 04/02/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    למה אף פעם לא מפורסמים נתוני הרייטינג של תכניות הבוקר? זה מידע חשוב שפשוט לא נחשף.
  • 2.
    אביב המבין 04/02/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    איכות נמוכה של חדשות. כאילו מישהוא החליט לחלוב את הפרה בלי אוכל. ראו את מעשי נוחי דנקנר במקרה סלכלום.
  • 1.
    אם היפה היה בערוץ 2 זה היה מגיע ל28 לפחות (ל"ת)
    רונן 04/02/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.