משבר משבר, אבל בטוב-טעם: ביקורת על השיפוץ בלשכות בכירי רשות השידור
כנראה שהקיצוצים נעצרים על מפתן הלשכה. גורמים ברשות השידור מבקרים בשיחה עם אייס, את החלטת הרשות לבצע שיפוצים בלשכות של מנהל הרדיו מיקי מירו, ומנהל רשת ב' יאיר קורן. השיפוצים כללו בין היתר הרכבת רצפת פרקט, שיפוצים והחלפת חלק מהריהוט. ברשות טוענים מאידך, כי מדובר בשיפוצים הכרחיים בשל מצבו של מבנה הרדיו.
הזעם מופנה בעיקר על כך שבחודשים האחרונים סופגים העובדים קיצוצים בשעות הנוספות, וזאת במסגרת
כזכור, הנהלת הרשות החליטה לקצץ ב-40% את השעות הנוספות, וזאת בשל המצוקה הכספית בה נמצאת הרשות, במיוחד לנוכח הקפאת הרפורמה. יש לציין כי רכיב זה הוא משמעותי במיוחד במשכורות של עובדי הרשות, המורכב משכר בסיס נמוך יחסית ומשעות נוספות.
גורם ברדיו אמר לאייס כי "בעוד שהמנהלים מקצצים בשעות העבודה של העובדים לאחר שאותם עובדים כבר עבדו את השעות האלה, מוציאים אותם מנהלים אלפי שקלים ואולי יותר לשפץ לעצמם את הלשכות".
- איפה היה מנהל רשת ב' יאיר קורן כשהכתבים נקראו להיות בכוננות?
- תלונות במערכת החדשות של רשת ב' על התנהלות כתב קול ישראל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פרקט חדש. המשרד של יאיר קורן
ועדיין יש לזכור כי חלק ממתקני רשות השידורים סובלים ממצב תחזוקתי רעוע ביותר, לאחר שנים של הזנחה, מה שגורם מעת לעת לפיצוצי צנרת ובעיות כאלה ואחרות.
ברשות השידור טוענים מאידך, כי "במסגרת תיקון נפגעי בטיחות בכלל מתקני הרדיו, משופצים מעת לעת חדרים ומבנים. כך למשל שופצו המזנונים, המתחם המרכזי של החדשות וחדרים של עובדים רבים, בהם גם החדרים של מנהל חטיבת החדשות ומנהל הרדיו". עוד נמסר כי "מדובר אך ורק בשיפוצים הכרחיים מאחר ונתגלו פיצוצים בצנרת, בתוך הקירות ומתחת לרצפה ובעלות מינימאלית של כמה אלפים".
- 9.הסירחון כבר דוחה. ריח של פגר (ל"ת)כככ 12/11/2013 23:10הגב לתגובה זו
- 8.הפראייר שמשלם 12/11/2013 15:05הגב לתגובה זודי,מספיק עם השטות הזו
- 7.קצת איקאה. מגיע להם (ל"ת)gfd 11/11/2013 01:27הגב לתגובה זו
- 6.לתקן את ההנהלה עצמה -זה הכרחי יותר! (ל"ת)סכנת חיים 10/11/2013 20:28הגב לתגובה זו
- 5.איש עם שכל 10/11/2013 19:09הגב לתגובה זועיתונאים דמיקולים. תבדקו תקציבים לפני שאתם מכפישים ומעוררים מהומות. צריך לנצל את התקציבים עד סוף השנה כי הם לא עוברים לשנה הבאה
- חבית יין 11/11/2013 12:58הגב לתגובה זותודה על ההערה. אגב, נשארו עוד חודש וחצי עד סוף השנה - יש עוד כסף בקופה? אנחנו שואלים כי ממש צריך להחליף גם את המקרר יינות. יאיר הגביר את קצב הנסיעות לפסטיבלים בחו"ל אז צריך מקום לעוד בקבוקים.
- 4.לא עובד שם אבל מכיר 10/11/2013 12:27הגב לתגובה זושירותים מתפוררים , מבנה מתפורר ומתוחזק באופן מינימלי...
- 3.לחקור-למי נותנים את השעות הנוספות שמורידים (ל"ת)מקורב 10/11/2013 11:59הגב לתגובה זו
- 2.זירואים 10/11/2013 11:14הגב לתגובה זווזה עוד כלום. מה עם הפלזמות? מה עם כל הקופה ה"קטנה". מבקר המדינה לטיפולך!!! מושחתים נמאסתם!
- 1.אחחח הרשות הרשות, אם היא רק הייתה נסגרת כבר (ל"ת)גלעד 10/11/2013 11:13הגב לתגובה זו
- עובד רשות 10/11/2013 12:22הגב לתגובה זושנאתם של אנשים מעבירה אותם על דעתם, כשהיו מפגעי בריאות הקשורים "למחלת עיניים" עקב מצב בניין הרדיו ,"העובדים" התלוננו ואתם באייס פירסמתם,עכשיו כשבאותו בניין משפצים כדי למנוע מפגעים "אותם עובדים" מתלוננים ועוד ברוב חוצפתם מצרפים תמונה מתוך החדר ,כלומר "מהרסייך ממך ייצאו" , ,,שנאתם של הוועדים להנהלה מעבירה אותם על דעתם , והם מחפשים להטיל רפש ולא משנה מה יהיה,,,,ולכם באייס ,אני אומר,,אולי תנסו לא להיות שופר לכל מי שמנסה להכפיש,,,לא כל דבר ראוי וצריך לפרסם,כי כך אתם הופכים לכלי שרת בידי גורמים מסויימים,,,אלא אם יש מאחוריהפרסומים הללו אג'נה של האתר או הכתב עצמו ,,,, מידתיות רבותי,,
- זירוקס 10/11/2013 13:27די מיקי אתה פתטי עם השלוש נקודות האלה, כמו בשירים שלך בפייסבוק. "משפצים את הבניין כדי למנוע מפגעים"? המפגעים האמיתיים אלה לא המשרדים אלא המנהלים שיושבים מתוך המשרדים האלה. ואם אתה משפץ לעצמך את הלשכה אז לפחות אל תוריד שעות נוספות מעיתונאים שעובדים קשה (ולא, מיקי, לעבוד אצל פוליטיקאים כמו שאתה עושה זה לא נקרא לעבוד)
- מסכים עם כל מילה! (ל"ת)רוני 10/11/2013 12:59

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.