מוסא חסדיה משלים את מכירת קבוצת 'כל אל ערב': יקבל עד 10 מיליון שקלים
איש הפרסום מהמגזר הערבי מוסא חסדייה משלים בימים אלו את עסקת מכירת מניותיו בקבוצת כל אל ערב. חסדייה
חסדייה, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום סקטורס אל בוסתאני הצהיר בשנה החולפת כי בכוונתו להתמקד בתחום הפרסום, באמצעותו קנה את שמו ומעמדו, ובנה את עסקיו בשוק התקשורת במגזר הערבי. לאייס נודע כי חסדייה עתיד לקבל בין 5 ל-10 מיליון שקלים עבור מניותיו בקבוצת התקשורת שכוללת את השבועון 'כל אל ערב', המגזין ליידי, ירחון מוביל לנשים ואת האתר אל ערב. נכון לעכשיו, המניות מוחזקות בנאמנות על- ידי עורך הדין שמלווה את העסקה, ריפעת מרעי.
כזכור, במהלך שנת 2012 הודיע חסדייה על פרישתו משותפות בערוץ הערבי הלא טי.וי. בסביבתו הסבירו כי במסגרת הוויתור על החזקותיו בנכסי המדיה של שוק התקשורת הערבי "יפסק החשש לניגוד אינטרסים בין תפקידו כמנכ"ל משרד פרסום לתפקידיו באמצעי התקשורת".
- 1.רחמים 11/08/2013 15:20הגב לתגובה זוזה תרגיל חכם מאוד , עכשיו מר חסדיה יוכל לשכנע את המפרסמים שאתר אל-ערב זה לא בבעלותו , ויוכל להזרים את כל הפרסומות אליו בלי דאגה , מה שלא יכל לעשות בקלות בזמן בו היה הוא עצמו הבעלים . אז איך בעלים של משרד פרסום יתן מודעות לאתרים אחרים ?! אין מצב הוא רוצה לשווק את האתר שלו , ואת זה המפרסמים לא מקבלים . עכשיו בתרגיל הזה הוא הופך להיות רק פרסומאי , מה שאומר שהוא יכול לתת לאתר אל-ערב כל מודעה שמגיעה ! והמבין בשוק הפרסום יבין לבד .

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.