מכרז על תקציב המכללה האקדמית לישראל בר"ג: 4 משרדי פרסום יתמודדו
תקציב הפרסום של מוסד הלימודים 'המכללה האקדמית לישראל בר"ג' יצא למכרז. בתמונת התקציב נמצאים כעת מספר משרדי פרסום ביניהם: הביילינים, dsay אינטראקטיב ו-LEAD - כך נודע לאייס.
עוד נודע לאייס כי ברוקנר נטע יער שעבד בעבר עם המכללה הוזמן אף הוא להשתתף במכרז על תקציב הפרסום אך בחר שלא להתמודד. כמוהו גם פובליסיס גלר נסיס המטפל בתקציב מכללת רמת גן באמצעות סוכנות האינטראקטיב פובליסיס וובאימאג'. ההחלטה הסופית אמורה להתקבל בעוד כשבועיים, לאחר שהמתמודדים יציגו פרזנטציות בפני המכללה.
2 המותגים האקדמיים פועלים בנפרד - מכללת רמת גן היא השלוחה הגדולה ביותר של האוניברסיטה הפתוחה בעוד שהמכללה האקדמית לישראל ברמת גן היא מוסד שייצג בעבר אוניברסיטאות מחו"ל. המכללה מעניקה תארים ישראליים המוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה. עם זאת, בין המכללות יש קשר גיאוגרפי - שתיהן שוכנות באותו הקמפוס ובנוסף מתקיים שיתוף פעולה ברמת ההנהלה הבכירה.
התקציב המוגדר להוצאה לפרסום יעמוד על כמליון וחצי שקלים שיוקצה לתדמית, מעבר לתקציב ה'הארד סייל'. במהלך השנים סיימו את לימודיהם במכללה ובשלוחת אוניברסיטת Heriot Watt שהפעילה המכללה כ-12,000 בוגרים ומוסמכים, שקיבלו תארים מאוניברסיטאות האם בתחומי סיעוד, מנהל עסקים, מנהל בריאות, ייעוץ חינוכי וטכנולוגיות מידע.
המכללה האקדמית לישראל בר"ג אישרה לאייס את הפרטים על היציאה למכרז.