פרסום ראשון

מכרז על תקציב המכללה האקדמית לישראל בר"ג: 4 משרדי פרסום יתמודדו

הביילינים, LEAD ו-dsay יתמודדו על התקציב. ברוקנר נטע יער ופובליסיס גלר נסיס הוזמנו על ידי המכללה להשתתף במכרז והחליטו בשלב זה לוותר
משה בנימין |

תקציב הפרסום של מוסד הלימודים 'המכללה האקדמית לישראל בר"ג' יצא למכרז. בתמונת התקציב נמצאים כעת מספר משרדי פרסום ביניהם: הביילינים, dsay אינטראקטיב ו-LEAD - כך נודע לאייס.

עוד נודע לאייס כי ברוקנר נטע יער שעבד בעבר עם המכללה הוזמן אף הוא להשתתף במכרז על תקציב הפרסום אך בחר שלא להתמודד. כמוהו גם פובליסיס גלר נסיס המטפל בתקציב מכללת רמת גן באמצעות סוכנות האינטראקטיב פובליסיס וובאימאג'. ההחלטה הסופית אמורה להתקבל בעוד כשבועיים, לאחר שהמתמודדים יציגו פרזנטציות בפני המכללה.

2 המותגים האקדמיים פועלים בנפרד - מכללת רמת גן היא השלוחה הגדולה ביותר של האוניברסיטה הפתוחה בעוד שהמכללה האקדמית לישראל ברמת גן היא מוסד שייצג בעבר אוניברסיטאות מחו"ל. המכללה מעניקה תארים ישראליים המוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה. עם זאת, בין המכללות יש קשר גיאוגרפי - שתיהן שוכנות באותו הקמפוס ובנוסף מתקיים שיתוף פעולה ברמת ההנהלה הבכירה.

התקציב המוגדר להוצאה לפרסום יעמוד על כמליון וחצי שקלים שיוקצה לתדמית, מעבר לתקציב ה'הארד סייל'. במהלך השנים סיימו את לימודיהם במכללה ובשלוחת אוניברסיטת Heriot Watt שהפעילה המכללה כ-12,000 בוגרים ומוסמכים, שקיבלו תארים מאוניברסיטאות האם בתחומי סיעוד, מנהל עסקים, מנהל בריאות, ייעוץ חינוכי וטכנולוגיות מידע.

המכללה האקדמית לישראל בר"ג אישרה לאייס את הפרטים על היציאה למכרז.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.