
חדשות 14 בצניחה במוצ"ש, חדשות 12 עם יותר צופים מסך כל המתחרות
קשת ממשיכה להוביל בחדשות ומצליחה לתת פייט לאח הגדול עם הזמר במסכה
בקרב מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 (קשת) ממשיכה להוביל ועומדת על יותר מסך כל הצופים בשאר המהדורות, עם 14.7% רייטינג ו-368 אלף צופים. אל המקום השני חוזרת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.5% רייטינג ו-159 אלף צופים. חדשות 11 עולים למקום השלישי עם רייטינג של 3.6% ו-93 אלף צופים ואת הרשימה סוגרת הפעם מהדורת חדשות 14, שצונחת למקום שלא היתה בו בזמן רב, עם 3.5% רייטינג ו-108 אלף צופים בסך הכל.
מבחינת רצועת הפריים טיים, מוצר הדגל של רשת, האח הגדול, מוביל עם משדר הדחה שקיבל רייטינג של 18.7% ועם 457 אלף צופים. הזמר במסיכה של קשת לא מפגר בהרבה עם 18.2% רייטינג ו-471 אלף צופים, אחריו פגישה עם רוני קובן שהיתה הפעם עם רני רהב, ואילו "יצאנו למילואים", סרטה של דנה ורון סוגר את רשימת הפריים טיים עם 3.6% רייטינג ו-110 אלף צופים.
- 2.אמזלג 27/07/2025 19:45הגב לתגובה זובמאבק הלאומי החשוב לגיוס כל האברכים החרדים הפרזיטים לצהל בכפייה.
- 1.חיים רוטר 27/07/2025 19:44הגב לתגובה זולא ברור איך מודדים את כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ממדינת אויב. חלק מהכסף הוזרם לחמאס במזוודות חלק חולק ליועצים השונים בלשכה וחלק עדיין חסר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
