
יונית תחילה, ואז תכנית בישול - המתכון של קשת לראשות הרייטינג
קשת מובילה בשיעור כפול על המקום ה-2, שאותו תופס ערוץ 14; עם זאת, האם יחס ההמרה של ערוץ 14 טוב יותר, בהתחשב בהפרשי התקציבים האדירים?
בקרב מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 (קשת) ממשיכה להוביל, עם כמעט פי 2 אחוזי רייטינג וצופים, ועומדת על 13.1% רייטינג ו-337 אלף צופים. מי שנמצאת במקום השני, באופן כמעט קבוע, היא מהדורת החדשות של ערוץ 14, עם 6.7% רייטינג ו-180 אלף צופים. חדשות 13 (רשת)
שהצליחו לאחרונה להגיע למקום ה-2 צונחת, עם רייטינג של 5.2% ו-118 אלף צופים ואת הרשימה סוגר התאגיד, עם נתוני רייטינג חלשים כרגיל של מהדורת החדשות של כאן 11, עם 2.7% רייטינג ו-73 אלף צופים בסך הכל.
מבחינת רצועת הפריים טיים, גם שם קשת עומדת בפסגה, בפער ניכר. המטבח המנצח עם 18.2% רייטינג ו-464 אלף צופים וכמו בחדשות, התכנית הבאה אחריו היא הפטריוטים של ערוץ 14, עם רייטינג של 8.6% ו-242 אלף צופים. ולמרות הפערים הגדולים, ייתכן והרווחיות דומה, לאור ההפרשים הגדולים בעלויות ההפקה. ניתן לומר את אותו הדבר לגבי מהדורות החדשות.
בכל אופן, את הרשימה סוגרים שני השעשועונים, הזירה של רשת עם 5% ו-122 אלף צופים ואילו השעשועון "מה קורה פה" בהגשת שלום אסייג, עם 4.8% רייטינג בלבד וסך הכל 108 אלף צופים.
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.תחליפו אותה היא 700 שנה ונמאס ממנה (ל"ת)אנונימי 25/07/2025 07:10הגב לתגובה זו
- 3.דמי קולו 22/07/2025 23:22הגב לתגובה זורק אולפני פרשנים בירבורים תוכניות אוכל וריאלטי בלאט.
- קפלניסט 23/07/2025 12:28הגב לתגובה זוצאו להפגין למען גיוס כל החרדים לצהל.
- 2.yuvi 15/07/2025 15:00הגב לתגובה זולא ברור איך מודדים את כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ממדינת אויב. חלק מהכסף הוזרם לחמאס במזוודות חלק חולק ליועצים השונים בלשכה וחלק עדיין חסר.
- 1.חיים רוטר 15/07/2025 11:23הגב לתגובה זובמאבק לגיוס כל האברכים החרדים לצהל בכפייה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
